سبد خرید 0

ساعت مطالعه رتبه های برتر کنکور چقدر است؟

  • نویسنده: managerhakhr
  • دسته بندی: مشاوره کنکور
  • تاریخ ارسال: بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

ساعت مطالعه نفرات برتر کنکور چقدر است؟

بررسی ساعات مطالعه رتبه های برتر کنکور

یکی از دغدغه های پشت کنکوری های عزیز این است که چگونه می توانند در کنکور قبول شوند و جز رتبه های برتر کنکور باشند. این تفکر که رتبه های برتر کنکور در روز بین ۱۲ تا ۱۶ ساعت مطالعه می کنند تفکر اشتباهی است که در بین محصلین رواج یافته است. ساعت مطالعه رتبه های برتر کنکور چقدر است؟در واقع رتبه های برتر کنکور کیفیت مطالعه ی بیشتری نسبت به تعداد ساعات مطالعه داشته اند، از طرف دیگر یادگیری هر فرد و تلاش هر کسی نسبت به دیگری متفاوت است.در این مقاله از سری مقالات مشاوره کنکور بصورت کامل به مبحث ساعات مطالعاتی رتبه های برتر کنکور می پردازیم.

 

از مهمترین نکات در کسب رتبه برتر در کنکور پشتکار و برنامه ریزی دقیق در ساعات مطالعه است. ثبات در اجرای برنامه های مطالعه و مرور دروس کنکور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هیچ کسی نمی تواند ادعا کند که در اولین روز شروع برای قبولی در کنکور با ساعات زیاد در روز شروع کرده است. یکی از اصولی ترین روش ها برای قبولی در کنکور شروع پلکانی مطالعه است .روش پلکانی به این صورت است که مطالعه دروس در اولین روز برای مثال یک ساعت است و رفته رفته بر مقدار آن افزوده می شود این روش برای جلوگیری از خستگی بیش از حد در اول راه است و شروع آن نیز بسیار ساده است.

 

 


ساعت مطالعه روزانه رتبه های برتر کنکور


هدف از قبولی در کنکور و ارتباط آن با ساعت مطالعه رتبه های برتر کنکور 

 

قبولی در کنکور و جز نفرات برتر بودن یکی از هدف های قسمت عظیمی از جامعه است. همانطور که یکی از راه های رشد و موفقیت انسان کسب علم و دانش است. در این مسیر گذشتن از یک مرحله به مرحله بالاتر و سپری کردن هر مرحله با موفقیت و یادگیری بالا یکی از هدف های جویندگان علم است. در کشور ما قبولی در کنکور یکی از مهمترین قسمت های زندگی هر فرد است. که آینده ی نوجوانان به آن بستگی دارد و عده ی خاصی در نظر دارند جز برترین ها در این آزمون سراسری باشند. رتبه های برتر کنکور از مزایا و تسهیلات خاصی بهره مند می شوند که رتبه های عادی از آن بی بهره هستند. از طرفی شغل آینده هر فرد در ارتباط با تخصص و رشته ای است که بعد از قبولی در کنکور هنگام انتخاب رشته در آن رشته پذیرش می شود و در دانشگاه آن را ادامه می دهد.

عده ای با تلاش فراوان و تمرین و مطالعه زیاد و برنامه ریزی در حین تحصیل در سال های قبل از دانشگاه سعی می کنند که به رشته و دانشگاه مورد نظر خود برسند. و هزینه های بسیاری از جمله مالی و هزینه های دیگری می کنند. و از خواب و تفریحات خود کم می کنند تا بتوانند رشته ی خوبی را در دانشگاه معروفی قبول شوند، یا به نوعی در آن رشته جز نفرات برتر باشند.

 

عده ی دیگری هم خود را به دست تقدیر می دهند در مورد رشته و دانشگاه خود‌ سختگیرانه عمل نمی کنند. و ملاک آنها فقط قبولی در کنکور است. و بی تفاوت هر رشته ای را که قبول شوند می پذیرند و در آن رشته تحصیل می کنند. و در این مدت موفقیتی در زمینه تحصیلی کسب نمی کنند.بیشتر این افراد پس از فارغ تحصیلی نیز معمولا مشاغل غیر مرتبطی با تحصیلات دانشگاهی خود دارند، یا اگر شغلی مرتبط با رشته ی خود داشته باشند پیشرفت و رشدی در آن ندارند.

ساعت مطالعه رتبه های برتر کنکور


اهمیت قبولی در کنکور و ساعت مطالعه رتبه های برتر کنکور 

 

بیشتر ما رویاهای بچگی زیادی داشته ایم و در کودکی هر کدام شغل ایده آل خود را انتخاب می کنیم اما. رفته رفته پس از گذشت چندین سال در ابتدای سال های متوسطه قبل از شرکت و قبولی در کنکور با توجه به علاقه و استعداد خود و نمراتی که در درس های مختلف کسب کرده ایم. و در آنها موفق تر بوده ایم گروه تحصیلی خود را انتخاب می کنیم. در ایران گروه های تحصیلی از جمله: گروه علوم انسانی، گروه ریاضی، گروه تجربی،گروه هنر و گروه فنی مهندسی و کار و دانش است.

 

گروه هنر همانطور که از اسم آن مشخص است. به فعالیت های هنری در زمینه های مختلف از جمله گرافیک، سینما، مجسمه سازی و … می پردازد و یکی از گروه های محبوب است. گروه ریاضی که در آن رشته های ریاضیات و مهندسی های قرار دارد. دارای رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی پزشکی، مهندسی برق و …است.

 

گروه انسانی که یکی از مهمترین گروه های تحصیلی است. زیرا موارد مهمی از جمله روانشناسی، مدیریت، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و اقتصاد که از مهمترین مفاهیم زندگی و جامعه است. در این گروه قرار دارد.گروه کار و دانش و فنی از دیگر گروه های تحصیلی هستند که دانشجویان آن آمادگی بیشتری برای ورود به بازار کار دارند. قبولی در کنکور و انتخاب زیر شاخه این گروه ها به علت ظرفیت محدود دانشگاه های تراز بالا به رقابت تبدیل شده است.

 

ارتباط با واحد مشاوره و فروش حرف آخر

 

یکی از امکاناتی که در موسسه حرف آخر فراهم شده است این می باشد که دانش آموزان می توانند یک جلسه مشاوره رایگان با همکاران ما داشته باشند تا سوالات خود را در خصوص نوع برنامه ریزی و بهترین منابع کنکور از همکاران مشاور ما بپرسند. شما دانش آموزان عزیز حهت ارتباط با تیم مشاوره و فروش موسسه حرف آخر می توانید با شماره تملفن حرف آخر و با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ و ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ تماس حاصل فرمایید تا از امکانات مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان استفاده کنید.

 


مطالب پر بازدید سایت حرف آخر :

بهترین روش مطالعه فیزیک کنکور چیست؟

چگونه می توان زیست شناسی را در کنکور ۱۰۰ زد؟

برای رسیدن به درصد ۱۰۰ در عربی بهترین روش مطالعه کدام است؟

بودجه بندی ادبیات کنکور به چه شکلی می باشد؟

بودجه بندی ریاضی در کنکور نظام جدید چگونه است؟

پکیج های شیمی نظام جدید موسسه حرف آخر

 

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر


  • بودجه بندی زیست

    بودجه بندی زیست کنکور
  • زیست شعبانی

    زیست استاد رضا شعبانی
  • معرفی رشته پزشکی

    اطلاعات جامع رشته پزشکی
  • بودجه بندی فیزیک

    بودجه بندی فیزیک کنکور
  • بودجه بندی ریاضی

    بودجه بندی ریاضی کنکور
  • ادبیات منتظری

    ادبیات محسن منتظری
  • بودجه بندی شیمی

    بودجه بندی شیمی نظام جدید کنکور
  • بودجه بندی عربی

    بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید