سبد خرید 0

مشاوران ارشد موسسه حرف آخر

مشاوران ارشد حرف آخر جز برترین مشاوران کنکوری کشور می باشند. که با استفاده از یک برنامه ریزی دقیق برای دانش آموزان سبک آموزشی متفاوتی را ایجاد می‌کند. دانش‌آموزانی که از پکیج کامل موسسه حرف آخر را تهیه کرده باشند به صورت رایگان از خدمات مشاوران ارشد موسسه حرف آخر استفاده می کنند.


در هنگام مطالعه مطالب درسی در کنار منابع و داشتن برنامه ریزی داشتن مشاوره یکی از مهمترین نکات میباشد. که دانش آموزان در مدت زمان مطالعه به آن نیازمند مشاوران ارشد حرف آخر جزو برترین مشاوران هستند. که با استفاده از برنامه قطاری به دانش آموزان عزیز روش درس خواندن را آموزش می‌دهند. و همین طور دانش‌آموزان می‌توانند در تمامی مراحل هرگاه نیاز به مشاوره و برنامه ریزی داشتند. با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر در ارتباط باشند تا بتوانند مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند و آنها را برطرف کند.


یکی از نکات بسیار مهمی که در خصوص مشاوران ارشد حرف آخر وجود دارد این می باشد. که متاسفانه افراد سودجو خود را به عنوان مشاور از جانب موسسه حرف آخر به دانش‌آموزان معرفی می‌کند. و از آن عزیزان مبالغی به صورت ریالی به حساب شخصی دریافت می‌کنند. یکی از نکاتی که دانش آموزان باید به آن توجه کنند هیچ یک از مشاوران ارشد موسسه حرف آخر حق دریافت مبلغی را به صورت جداگانه خارج از چارچوب پکیج های حرف آخر ندارد. زیرا مشاوره و برنامه ریزی بر روی پکیج های موسسه حرف آخر به صورت رایگان می باشد. و دانش آموزانی که مجموعه آموزشی را به صورت کامل تهیه کرده باشند می‌توانند به صورت رایگان از خدمات مشاوره موسسه حرف آخر برخوردار شود.


مهندس میلاد نجفی مشاور حرف آخر
اسامی مشاوران ارشد حرف آخر

لیست اسامی مشاوران ارشد حرف آخر

می توان به جرات گفت که از بهترین اسامی مشاوران ارشد حرف آخر مهندس میلاد نجفی می باشد.که با استفاده از یک روش خاصی برنامه قطاری را برای دانش آموزان به صورت شخصی سازی شده برنامه ریزی می کند. دانش آموزانی که با مشاور ارشد حرف آخر آقای میلاد نجفی از ابتدای برنامه ریزی در ارتباط هستند. و از سال دهم و یازدهم با ایشان در ارتباط هستند به خوبی می دانند که روش کارایی مشابه چگونه است.

نکته بسیار مهم در خصوص روند مشاوره‌ای مهندس میلاد نجفی به این شکل می باشد. که در ابتدا تمامی مباحث و روش آموزشی درس خواندن از روی برنامه ریزی قطعی را به صورت کامل برای دانش‌آموزان توضیح می‌دهند .و دانش‌آموزان باید به این نکته توجه کنند که حتماً باید با خود ایشان از ابتدا در ارتباط باشند. زیرا اگر دانش‌آموزی با مشاور دیگری در ارتباط باشد و بخواهد مشاور خود را عوض می کند. چون از میانه راه روان آموزشی خود را تغییر می‌دهد ممکن است سبک مشاوره سایر مشاوران با ایشان تفاوت داشته باشد. و دانش‌آموزان دچار اشکالات و ابهامات متفاوت شود.

 

 

 

شماره تلفن مشاوران موسسه حرف آخر

داشتن مشاور خوب و با سابقه در کنار پکیج های موسسه حرف آخر یکی از مهمترین نکاتی می باشد که باید به آن توجه کنید. شما دانش آموزان از ابتدا باید با مشاوران ما در تماس باشید و قبل از تهیه محصولات حرف آخر نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و با توجه به آن محصولات حرف آخر را تهیه کنید. اینکه بتوانید نقاط قوت و ضعف خود را به درستی مشخص کنید نیاز به یک مشاور می باشد. شما دانش آموزان عزیز جهت ارتباط با مشاوران ما می توانید با شماره تلفن های زیر در تماس باشید و یا فرم زیر را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما در ارتباط باشند و ۱ جلسه مشاوره رایگان تلفنی داشته باشید.


جهت ثبت درخواست

یک جلسه مشاوره رایگان تلفنی

مشخصات خود را وارد کنید.

روش کار مهندس میلاد نجفی مشاور ارشد حرف آخر

دانش‌آموزان در ابتدا باید تمامی مباحث و نکاتی که ایشان به آنها می‌گوید را به صورت کامل یادداشت کند. و طی مدت مطالعه و برنامه‌ریزی که برای آنها انجام می‌شود. صفر تا صد مباحث را به صورت کامل و مو به مو انجام دهند.

روش برنامه ریزی و مشاوره حرف آخر مهندس میلاد نجفی به این گونه می باشد. که دانش‌آموزان در ابتدا قبل از اینکه پکیج های موسسه حرف آخر را تهیه می‌کند باید با ایشان در ارتباط باشند. تا با توجه به نیازهای آنها و نقاط قوت و ضعف آنها پکیج هایی که برای آن عزیزان مناسب است را به آنها معرفی کند .

زیرا در بسیاری از مواقع نیازی نیست که دانش‌آموزان مجموعه کامل حرف آخر را تهیه کنند. و با استفاده از آزمون ها و سوالاتی مهندس میلاد نجفی در مکالمه تلفنی و جلسه اول  مشاوره که بصورت رایگان می باشد. از دانش آموزان می پرسد متوجه می شود که دانش آموز در چه درس هایی دارای نقاط ضعف و قوت می باشد. و با توجه به نقاط ضعف دانش آموز مباحث را برای برنامه ریزی کرده و پکیج ها را به او معرفی می کند .و دانش آموزان در ابتدا باید قبل از تهیه پکیج را با ایشان در ارتباط باشند تا در ادامه کار به توان روال بررسی و مشاوره به بهترین شکل برای آنها صورت بپذیرد.

 

ویژگی های گروه مشاوره مهندس میلاد نجفی مشاور ارشد حرف آخر :

 

۱ – شناخت کامل توانایی، نقاط قوت و ضعف هر دانش‌آموز و داوطلب به صورت جداگانه توسط مشاوران.
۲ -راهنمایی و مشاوره دانش‌آموز از اولین روز تا قبولی در کنکور.
۳ – مشاوره در مورد تمامی محصولات و پکیج‌های حرف آخر.
۴ – مشاوره در مورد انتخاب بهترین پکیج با توجه به شرایط تحصیلی دانش‌آموز.
۵ – بررسی وضعیت درسی هر دانش‌آموز به صورت جداگانه.
۶ – آموزش مهارت‌های لازم برای کاهش استرس.
۷ – شناخت روحیه، شرایط خانوادگی و شرایط تحصیلی هر دانش‌آموز و داوطلب.
۸ – مشاوره و ارائه برنامه‌ریزی روزانه برای مطالعه دروس به صورت موازی.
۹ – ارائه برنامه‌های ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر و برنامه مطالعاتی حرف آخر.
۱۰ – ارائه برنامه درسی به هر دانش‌آموز و داوطلب به صورت جداگانه.
۱۱ – ارسال پیام و پاسخگویی سریع در هر زمان.
۱۲ – مشاوره برای تعیین هدف مناسب.
۱۳ – تجزیه و تحلیل پاسخ آزمون‌های آزمایشی و راهنمایی ۱۴ – برای آزمون‌های بعدی.
اطلاع‌رسانی در مورد تمامی اخبار مربوط به کنکور.
۱۵ – برنامه منظم برای مطالعه دروس و داشتن استراحت کافی.
۱۶ – راهنمایی برای آگاهی از بودجه بندی تمامی دروس.
۱۷ – رعایت تمامی پیش نیازهای مورد نیاز برای دروس.
۱۸ – رعایت فعالیت‌های روزانه مانند استراحت و … برای کاهش فشار دانش‌آموز.
۱۹ – پیگیری برنامه دانش‌آموز به صورت هفتگی.
۲۰ – ارائه برنامه‌های درسی کوتاه‌مدت و بلندمدت.
۲۱ – تسلط کامل به تمامی مباحث انگیزشی.
۲۲ – داشتن رتبه‌های برتر در سال‌های اخیر.
۲۳ -کسب رتبه‌های برتر توسط مشاوران حرف آخر.
۲۴ – ارائه راه‌های مفید برای افزایش موفقیت.
۲۵ – معرفی کتاب‌ها و منابع درسی.
۲۶ – معرفی بهترین منابع کنکور تجربی.
راهنمایی و مشاوره برای ایجاد ۲۷ – اعتماد به نفس در دانش‌آموز.

جهت دریافت کد تخفیف ۱ تا ۵ میلیون تومان
حرف آخر همین حالا با ما در تماس باشید.

صفحه مشاوران ارشد حرف آخر
اسامی مشاوران ارشد حرف آخر

جهت دریافت ۲۰ درصد

رایگان محصولات حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

رتبه های برتر گروه مشاوره مهندس میلاد نجفی مشاور ارشد حرف آخر

مهندس میلاد نجفی مشاور ارشد حرف آخر هر ساله تعداد رتبه برتر های بسیار زیادی را در موسسه حرف آخر دارد. و دانش آموزانی که هر ساله با ایشان در ارتباط هستند و جلسات مشاوره با ایشان برگزار می کند .به صورت کامل می دانند که روال کار ایشان به گونه ای می باشد که دانش آموز طی مدت مطالعه و آماده شدن برای کنکور به صورت هفتگی گزارش کارها و روال کار خود را به ایشان گزارش می دهد. و تمامی نقاط ضعف از لحاظ روش مطالعه اشتباه و یا نداشتن انگیزه کافی برای ادامه راه از نظر میلاد نجفی مشاور ارشد حرف آخر در آخر هر هفته مورد بررسی قرار می گیرد. و سپس مشکلات به  صورت کامل و روش های رفع آنها به دانش آموزان گفته می شود.

 

بعد از جلسه اول و مشاوره تلفنی که مهندس میلاد نجفی با دانش آموز انجام می دهد. و شناسایی شدن نقاط ضعف و قوت دانش آموز دانش آموز باید با استفاده از برنامه ریزی و پکیج هایی که به ایشان معرفی می‌شود. و طبق روان درس خواندن ای که مهندس یادگاری به دانش آموز می گوید برنامه ریزی تحصیلی او شروع می شود و برای کنکور آماده می شود.

 

رتبه های برتر حرف آخر کنکور ۱۴۰۰

احسان غفاری رتبه ۵۰ کنکور ۱۴۰۰
کیمیا رستمی رتبه ۵۱ کنکور ۱۴۰۰
فاطمه کرم پناه رتبه ۶۱ کنکور ۱۴۰۰
سید مهدی طباطبایی رتبه ۶۳ کنکور ۱۴۰۰
امیر فرحانی رتبه ۶۴ کنکور ۱۴۰۰
محمد قاضی زاده رتبه ۶۵ کنکور ۱۴۰۰
رقیه شهسواری رتبه ۶۶ کنکور ۱۴۰۰
ثنا فتاحی چگنی رتبه ۶۸ کنکور ۱۴۰۰

 

معرفی رتبه های برتر کنکور حرف اخر ۹۹

 

 محمد مهدی ضامنی پور رتبه ۱۲ تجربی و محمد حسین انصاری رتبه ۲۳ تجربی

محمد محمدی پور و مهدی محمدی پور رتبه های برتر حرف آخر و دو قلو های افسانه ای

امیر جهان دیده رتبه ۸۳ و امیرحسین داودی رتبه ۶۱۷ کنکور ۹۸:

علیرضا مردانی رتبه ۱۰ ریاضی و علی عباس زاده رتبه ۲۰۷ تجربی ۹۸

سجاد علیزاده رتبه ۸۷ تجربی و ۱۳ زبان:

تورج جعفری رتبه ۱۸۷ تجربی.

 

 

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر