سبد خرید 0

بودجه بندی ادبیات نظام جدید کنکور


بودجه بندی ادبیات کنکور

اطلاعات کامل در خصوص بودجه بندی ادبیات کنکور

 

ادبیات کنکور یکی از مهم ترین درس عمومی در رشته تجربی و در رشته ریاضی می باشد. زیرا دارای بالاترین ضریب در کل دروس عمومی در کنکور می باشد. بودجه بندی ادبیات کنکور این کمک را به شما دانش آموز می کند تا بتوانید به بهترین شکل بر روی مباحث پروتز تمرکز بیشتری را انجام دهید. و با برنامه‌ریزی مشخص است با استفاده از بهترین منابع کنکور به درصد بالایی در این درس برسید.

دانستن بودجه بندی ادبیات کنکور که یکی از مهم ترین درس های عمومی می باشد. در درس ادبیات در کنکور ۲۵ سوال مطرح می‌شود .ولی مدت زمان پاسخگویی به این ۲۵ سال فقط ۱۸ دقیقه خواهد بود. پس این نشان می‌دهد برای هرتز با مدت زمانی کمتر از یک دقیقه داریم .و در درس ادبیات یکی از مشکلاتی که دانش‌آموزان در این درس دارند این می باشد. که مدت زمان و وقت برای پاسخ گفتن به سوالات ادبیات در کنکور کم می‌آورند.

 

 

بودجه بندی ادبیات کنکور به صورت کلی می توان بر مباحث مختلفی تقسیم بندی کرد. با کمک بودجه بندی ادبیات کنکور و اطلاع از مباحث و تصاویری که از هر مبحث می آید. ما می‌توانیم در روند و تست زنی و در روند مطالعه و جمع بندی خود سرعت بسیار لذت‌بخشی زیرا با این کار متوجه می‌شویم کدام مباحث دارای تست بیشتر می باشد به همین دلیل بر روی همان مباحث مرکز بیشتری می کنیم.

 

 

به صورت کلی ادبیات حرف آخر  را می‌توان به پنج قسمت مختلف تقسیم بندی کرد و در زیر به صورت کامل به تعداد اعضا که از هر کدام یک از این مباحث در کنکور مطرح می شود اشاره می کنیم .تا بتوانیم کمک های شما عزیزان در زمان مطالعه درس ادبیات کنکور باشیم.

 


بودجه بندی ادبیات نظام جدید کنکور

بودجه بندی قرابت معنایی ادبیات کنکور

 

به جرات می‌توان گفت مبحث قرابت معنایی در درس ادبیات یکی از مهمترین و پر تستر این مباحث در بودجه بندی ادبیات کنکور می باشد .که در کنکور دانش آموزان با آن روبرو می شود و پس قرابت معنایی یکی از موارد پر تست در کنکور است. و به صورت میانگین بین ۶ تا ۸ تست از ۲۵ تست درس ادبیات را به خود اختصاص می‌دهد. داوطلبان و دانش آموزانی که در درس ادبیات دچار ضعف هستند و نمی توانم به تست های این درس و بخش قرابت معنایی پاسخ درست دهند. حتما به آنها پیشنهاد می‌شود پکیج قرابت معنایی حرف آخر را با تدریس استاد محسن منتظری به صورت کامل مشاهده کنند. زیرا به صورت صفر تا صد تمامی مباحث مواد قرابت معنایی و بودجه بندی کنکور درس ادبیات به صورت کامل تدریس شده است. تا دانش آموزان بتوانند تمامی مباحث را به صورت کامل آموزش ببینند.

 

 

یکی از نکاتی که در قرابت معنایی به آن باید اشاره کرد و نکته بسیار مهمی می‌باشد اگر می خواهید به تمامی تست های قرابت معنایی در ادبیات کنکور پاسخ درست سهیم باید بر تمامی مباحث در ابتدا تسلط کامل پیدا کنیم. و در گام دوم تست های بسیار زیادی از قرابت معنایی حل کنید. تا با شکل های مختلف سوالاتی که طراحان کنکور برای شما در کنکور تر می کند آشنا شده باشیم تا بتوانیم به تمامی مباحث پاسخ درست دهید.

 

بودجه بندی واژگان لغت املا در ادبیات کنکور

مبحث دوم که در درس ادبیات بسیار مهم می‌باشد و در بودجه بندی ادبیات کنکور دارای جایگاه ویژه می باشد بحث واژگان لغت و املا می باشد. که بعد از قرابت معنایی بیشتر این تست را به خود اختصاص می‌دهد و پس از واژگان لغت و املا آب به صورت میانگین ۶ تا ۷ را به خود در آزمون‌های سراسری اختصاص می‌دهد. که به صورت میانگین ست از قسمت واژگان و صحت از قسمت املا برای شما دانش آموزان عزیز طراحی می شود. نکته بسیار مهمی که در قسمت واژگان لغت و املا حرف آخر  این می باشد که دانش آموزان در حین مطالعه درس ادبیات باید لغات سال دهم یازدهم و دوازدهم را به صورت دائم مورد مطالعه قرار دهند. تا بتوانند به درصد های بالایی در مبحث واژگان لغت املا برسند.

 

نکته بسیار مهمی که در مبحث واژگان مقطع نام می باشد طریقه آموزش بوده زیرا بسیاری از کلمات در زبان ادبیات فارسی دارای گویش یکسان می باشند. ولی املای آنها متفاوت است در پکیج واژگان لغت املای استاد محسن منتظری با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی تمامی این مباحث را کامل تدریس کرده. و با استفاده از گویش های مختلف معنا و املای مختلف کلمات را آموزش می دهد.

 

 


تست خیز ترین مباحث ادبیات کنکور

بودجه بندی آرایه های و زبان فارسی ادبیات کنکور

 

یکی دیگری که در بودجه بندی ادبیات کنکور اهمیت بسیاری دارد و مبحث آرایه های ادبی می باشد. آرایه ادبی معمولاً در کنکور بین سه تا چهار تست را به خود اختصاص می‌دهند. و می‌توان آرایه های ادبی را یکی دیگر از مهمترین مباحثی در ادبیات دانست که تست های بسیار زیادی نسبت به سایر مباحث دارد.

 

یکی دیگر از مباحث درس ادبیات و بودجه بندی ادبیات می‌توان به آن  اشاره کرد زبان فارسی می باشد. زبان فارسی در ادبیات دارای تست هایی به صورت مستقل و ترکیبی با سایر مباحث را به خود اختصاص می‌دهد. و دانش آموزان در حالت کلی بر روی مفاهیم زبان فارسی و تسلط کامل داشته باشند. زیرا تقریبا سه تا سوال از مبحث زبان فارسی در کنکور مطرح می‌شود و اهمیت بالایی دارد زیرا هر یک از تست هایی که در درس ادبیات دانش آموز بتواند به آن پاسخ درست حد با ضریب ۴ برای حساب می‌شود. و در روند قبولی او و همینطور کسب رتبه بهتر در کنکور میتواند تاثیر گذار باشد.در پکیج زبان فارسی حرف آخر  بصورت کامل و صفر تا صد تمامی مباحث تدریس می شود.

 

یکی دیگر از مواردی که دانش آموزان را خیلی جدی نمی گیرند بحث تاریخ ادبیات است. و علت آن هم این میباشد که فقط یک تست از بحث تاریخ ادبیات در کنکور مطرح می‌شود. و با توجه به مباحث آموزشی و حفظ ای که در بحث تاریخ ادبیات وجود دارد اکثر دانش آموزان تاریخ ادبیات را جدی نمی‌گیرند .و فقط روی مباحثی که دارای اهمیت بیشتر و تصاویر بیشتری می باشد تمرکز می‌کند.

 


ارتباط با تیم مشاوره حرف آخر

 

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

 

برترین مقالات در سایت حرف آخر:

 

برترین نکات در مطالعه زبان انگلیسی کنکور

بودجه بندی زبان انگلیسی کنکور و مباحث تست خیز آن

بودجه بندی زیست شناسی نظام جدید کنکور و روش های مطالعه آن

بودجه بندی شیمی کنکور نظام جدید و مباحث تست خیز در آن

بهترین روش های مطالعه مرور و جمع بندی درس زیست شناسی کنکور

برترین دانشگاه های رشته تجربی کدام است؟

نکات مهم در خلاصه نویسی که باید به آنها توجه کرد چیست؟

تاثیر معدل در کنکور به چه شکلی می باشد؟

قیمت پکیج های شیمی حرف آخر

 

شماره تلفن حرف آخر

 


  • بودجه بندی زیست

    بودجه بندی زیست کنکور
  • زیست شعبانی

    زیست استاد رضا شعبانی
  • معرفی رشته پزشکی

    اطلاعات جامع رشته پزشکی
  • بودجه بندی فیزیک

    بودجه بندی فیزیک کنکور
  • بودجه بندی ریاضی

    بودجه بندی ریاضی کنکور
  • ادبیات منتظری

    ادبیات محسن منتظری
  • بودجه بندی شیمی

    بودجه بندی شیمی نظام جدید کنکور
  • بودجه بندی عربی

    بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید