سبد خرید 0

معرفی پکیج ادبیات محسن منتظری

در این مطلب به معرفی پکیج ادبیات استاد محسن منتظری، بهترین مرجع برای ۱۰۰ زدن در ادبیات کنکور می پردازیم. ادبیات فارسی یکی از دروس عمومی مهم در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی است که در کنکور سراسری ۲۵ سوال از آن طراحی می شود. این درس از جمله دروس مهمی است که در رتبه کنکور تاثیر زیادی دارد. بهترین شیوه های تست زنی و حتی چگونگی مطالعه متون و شعر های ادبیات فارسی  به خوبی در این پکیج ارائه شده است. هدف از ارائه این پکیج دستیابی دانش آموزان به درصد های بالاتر از ۸۰ درصد می باشد. در ادامه مطالب بیشتری درمورد ویژگی ها و خصوصیات پکیج استاد منتظری ارائه شده است.در این مقاله از مقالات معرفی اساتید حرف آخر به بررسی این موضوع می پردازیم.

 

در پکیج ادبیات استاد محسن منتظری تمامی آموزش ها با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی می باشد. در این پکیج استاد منتظری مباحث ادبیات را بصورت کامل برای دانش آموزان تدریس کرده اند .و نکته بسیار مهمی که وجود دارد این می باشد که در پکیج ادبیات استاد منتظری تمامی آموزش ها صفر تا صد بوده و نیاز به پیش ضمینه ای نمی باشد.

پکیج ادبیات محسن منتظری شامل ۴ پکیج می باشد که در داخل هر کدامیک از این مجموعه ها استاد محسن منتظری بصورت کامل به هر یک از اقسام ادبیات کنکور می پردازد. در داخل تمامی پکیج های ادبیات حرف آخر محسن منتظری بعد از تدریس درس نامه توسط استاد نقشه راه هایی برای پاسخگویی به سوالات به دانش آموزان ارائه می شود .که دانش آموزان با استفاده از آن می توانند به تمامی تست ها پاسخ دهند.


ادبیات حرف آخر محسن منتظری
معرفی پکیج ادبیات استاد منتظری

ویژگی های پکیج ادبیات محسن منتظری

طبق مطالب فوق، ادبیات فارسی یکی از دروس عمومی پایه در رشته های مختلف است. همچنین از ضریب بالاتری در کنکور در بین دروس عمومی رشته انسانی دارد. یکی از نقاط قوت پکیج استاد محسن منتظری این است که در فیلم های آموزشی ارائه شده از الگو سازی و شهود سازی برای انتقال هرچه بهتر مطالب آموزشی استفاده کرده است. از آنجایی مطالب ادبیات فارسی مختلف و گوناگون است. این احتمال وجود دارد که درصد بیشتری از این مطالب در ذهن دانش آموز ماندگاری نداشته باشد. اما الگو سازی های موجود که در معرفی پکیج ادبیات استاد منتظری مشاهده می کنید، سبب تثبیت همه این مطالب به صورت طبقه بندی شده در ذهن دانش آموز می شود.

 

پکیج کامل و جامع ادبیات استاد منتظری

 

در پکیج ادبیات نظام جدید حرف آخر با تلاش و همت فراوان استاد محسن منتظری تهیه شده است. در این پکیج برای جلوگیری از یکنواخت بودن یادگیری از انیمیشن های داستانی استفاده شده است. بسیاری از سوالات که برای اغلب دانش آموزان در کنکور دردسرساز بوده به روش رمزگذاری تسهیل شده اند، همچنین به کمک پکیج استاد منتظری تمامی سوالات مربوط به زبان فارسی که تعداد زیادی از داوطلبان آن را بی پاسخ می گذارند بدون شک و تردید حل می شود. بنابراین معرفی پکیج ادبیات محسن منتظری بهترین پیشنهاد برای یادگیری سریع و کامل مطالب ادبیات فارسی برای دانش آموزان است.

 

خصوصیات مهم پکیج استاد محسن منتظری

 

داوطلبان می توانند با هزینه ای بسیار پایین از پکیج جامع استاد منتظری بهره مند شوند. در ادامه به خصوصیات این پکیج اشاره شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های پکیج جامع استاد منتظری، استفاده از شیوه های نوین و مدرن آموزشی می باشد. در این پکیج سوالاتی مشابه با سوالات مطرح شده در کنکور ارائه شده است که با شیوه های ویژه استاد منتظری پاسخ داده می شوند.

همچنین معانی کلمات به شکل انیمیشن و تصویر در ذهن دانش آموز حک می شود. سوالات قرابت معنایی به روش شفاف سازی و پویانمایی در این پکیج حل می شوند. استاد محسن منتظری در آموزش ادبیات فارسی از روش های خلاقانه ای استفاده می کند که سبب موفقیت هرچه بیشتر دانش آموزان می شود.

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

ادبیات نظام جدید استاد منتظری
بهترین پکیج ادبیات کنکور

روش تدریس استاد محسن منتظری در پکیج ادبیات

استاد محسن منتظری در آموزش مطالب ادبیات فارسی از بهترین و خلاقانه ترین روش ها استفاده می کند. استفاده از روش تصویر سازی و انیمیشن سازی در آموزش مطالب ادبیات فارسی، یکی از مهم ترین روش های خلاقانه استاد محسن منتظری می باشد. که جذابیت درس خواندن و یادگیری را برای دانش آموزان به ارمغان می آورد.

انواع پکیج آموزشی استاد محسن منتظری

استاد منتظری در طی سال های تدریس خود توانسته اند پکیج های آموزشی متعددی را ارائه کنند تا داوطلبان عزیز بتوانند به راحتی و با تسلط کامل به سوالات پاسخ صحیح داده و در این درس به درصد بالایی دست یابند. پس از معرفی پکیج ادبیات محسن منتظری در ادامه مطلب به برخی از پکیج های دیگر استاد منتظری اشاره شده است.

ادبیات نظام جدید استاد منتظری

ادبیات ۶۰۴۰ استاد منتظری

قرابت معنایی استاد منتظری

ادبیات جامع نظام جدید استاد منتظری

بیوگرافی محسن منتظری

در ادامه معرفی پکیج ادبیات محسن منتظری خوب است با بیوگرافی آقای منتظری هم آشنا شویم. استاد محسن منتظری یکی از اساتید سرشناس در زمینه تدریس ادبیات فارسی هستند. ایشان یکی از کامل ترین و بهترین اساتید در درس ادبیات فارسی هستند که بسیاری از داوطلبان کنکوری ایشان را به واسطه شیوه تدریس خلاقانه و مدرن در درس ادبیات می شناسند. استاد محسن منتظری با استفاده از روش های نوین در آموزش مطالب ادبیات فارسی ، سبب یادگیری عمیق و هرچه بهتر داوطلبان می شوند.

مطالب مرتبط با این مقاله

بودجه بندی ادبیات در کنکور به چه شکلی می باشد؟

بیوگرافی کامل استاد محسن منتظری و ویژگی های پکیج ادبیات ایشان

چگونه می توان ادبیات را در کنکور ۱۰۰ زد؟

معرفی کامل رشته مهندسی برق

معرفی کامل رشته پزشکی و شرایط لازم برای قبولی در آن

لیست قیمت فیزیک موسسه حرف آخر

بهترین منبع آموزش ادبیات کنکور ۱۴۰۱

ادبیات پروژه 6040
ادبیات ۶۰۴۰ حرف آخر

ادبیات ۶۰۴۰ حرف آخر یکی دیگر از پکیج های پروژه ۶۰۴۰ می باشد. ادبیات از دروس عمومی از اهمیت بسزایی برخوردار است. و دارای ضریب  می باشد. درس ادبیات در بین درس های عمومی برای رشته تجربی و ریاضی بالاترین ضریب را دارد .و دانش آموزان این دو رشته باید بتوانند در این درس درصد بالایی را کسب کنند.

 

در پکیج ادبیات ۶۰۴۰ حرف آخر استاد محسن منتظری با استفاده از یک روش نوین آموزشی و با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی تمامی مباحث و مطالب ادبیات را بصورت کامل تدریس می کنند. و در این روش آموزشی استاد منتظری بصورت کامل تمامی مباحث از جمله قرابت معنایی – واژگان لغت و املا – تاریخ ادبیات . آرایه های ادبی و زبان فارسی  تدریس می شود.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر