سبد خرید 0

بیوگرافی استاد مجتبی محمودی


مجتبی محمودی

بیوگرافی استاد مجتبی محمودی و معرفی پکیج ویژه زبان انگلیسی

 

استاد مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی کنکور می باشند. درس زبان انگلیسی یکی از دروس با ضریب بالا بین دروس عمومی در کنکور سراسری است. با این حال بسیاری از داوطلبان حد واسط در این درس ندارند، چرا که برخی از دانش آموزان از تسلط بسیار زیادی در این درس برخوردار بوده .و برعکس برخی از داوطلبان نیز تسلط خیلی کمی در این درس دارند. پکیج زبان انگلیسی محمودی یکی از بهترین و کامل ترین پکیج های آموزش زبان است.در این مقاله از مقالات معرفی اساتید موسسه حرف آخر به درس زبان می پردازیم.

 

 

در پکیج زبان انگلیسی استاد مجتبی محمودی از روش های نوین و خلاقانه آموزشی استفاده کرده. و مطالب درسی را به ساده ترین شکل ممکن ارائه داده است. در ادامه در مورد پکیج ویژه زبان نظام جدید محمودی، ویژگی ها و شیوه های آموزشی در این پکیج و همچنین بیوگرافی استاد محمودی مطالبی ارائه شده است.در این روش آموزش با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی تمامی مباحث سخت و دشوار زبان انگلیسی بصورت کاملا مفهومی توسط استاد مجتبی محمودی تدریس می شود.

 

 

در پکیج زبان انگلیسی استاد مجتبی محمودی در ابتدا درسنامه را بصورت کامل و صفر تا صد از پایه تدریس می کنند.نکته ای که وجود دارد در روش تدریس ایشان آموزش ها از پایه می باشد. و اگر دانش آموزان در درس زبان انگلیسی هیچ گونه پیش ضمینه ای نداشته باشند. هم می توانند با استفاده از پکیج زبان انگلیسی حرف آخر تمامی مباحث را بصورت کامل آموزش ببینند. بعد از تدریس مطالب استاد محمودی با معرفی الگوهای مخصوص و آموزش انها شروع به حل تست های کنکورهای گذشته می کند و تمامی تست های کنکورهای گذشته را بصورت کامل و تک تک حل می کنند.

 

 

 


زبان انگلیسی استاد مجتبی محمودی


استاد مجتبی محمودی کیست؟

با توجه به اهمیت درس زبان انگلیسی در کنکور، همواره این درس بین دروس عمومی یکی از پرنفوذ ترین دروس در تعیین رتبه کنکوری داوطلبان است. ضریب درس زبان انگلیسی در کنکور ۲ است. استاد محمودی یکی از اساتید سرشناس و موفق در تدریس زبان انگلیسی هستند. در حقیقت ایشان کارشناس ارشد رشته زیست شناسی و علوم گیاهی هستند که تحصیلات خود را در دانشگاه تربیت مدرس به اتمام رسانده اند.

 

اما تسلط بسیار زیاد ایشان در زبان انگلیسی، در بیوگرافی استاد مجتبی محمودی یکی از اساتید با تجربه و برجسته در زمینه آموزش و تدریس درس زبان انگلیسی تبدیل کرده است. در سال های اخیر پکیج زبان محمودی به دانش آموزان در زمینه افزایش مهارت حل مسائل انگلیسی کمک زیادی کرده است.

 

یکی از ویژگی های بسیار مهم پکیج زبان انگلیسی محمودی استفاده از روش های آموزشی تصویری در تفهیم مطالب و همچنین تدریس تصویری با استفاده از انیمیشن های جذاب است. در ادامه با ویژگی های پکیج زبان انگلیسی محمودی و همچنین سوابق و فعالیت های این استاد در موسسه حرف آخر بیشتر آشنا می شویم.

 

فعالیت ها و سوابق استاد مجتبی محمودی

 

• استاد مجتبی محمودی سابقه ۲۰ سال تدریس متوالی در زمینه زبان انگلیسی داشته اند.
• استاد محمودی مدرس آموزشگاه های برتر کنکوری و مدارس معتبر تهران هستند.
• استاد محمودی مدرس پروازی شهر های ساوه، تبریز، شیراز، یزد و .. هستند.
• استاد مجتبی محمودی درس زبان انگلیسی در شبکه های ۲ و ۵ و ۱ سیما بوده اند.
• استاد محمودی مولف کتاب تیک آخر و کتاب زبان جامع کنکور است.
• استاد محمودی مبتکر روش های آموزشی تصویری در تدریس زبان می باشند.

 


زبان نظام جدید مجتبی محمودی


معرفی پکیج زبان انگلیسی محمودی و ویژگی های آن

 

استاد محمودی در این پکیج ویژه به تمامی مطالب و نکات مرتبط با کنکوری سراسری اشاره کرده اند.. و با استفاده از انیمیشن های جذاب به یادگیری مطالب توسط دانش آموزان و داوطلبان به صورت کاملا مفهومی و عمیق پرداخته اند. در پکیج زبان انگلیسی محمودی در بخش ریدینگ (reading) چندین الگو برای دانش آموزان ارائه شده است. تا بتوانند تمامی مطالب مربوط به این بخش را به صورت جامع و طبقه بندی شده بیاموزند.

 

مشخصات پکیج زبان انگلیسی محمودی

 

پکیج زبان انگلیسی نظام جدید محمودی مجموعه ای از شیوه های نوین آموزشی است .که یادگیری زبان انگلیسی را برای دانش آموزان بسیار ساده تر کرده است. از شیوه های به کار رفته در این آموزش ها می توان به مواردی همچون الگوسازی، داستان، تصویرسازی و انیمیشن اشاره کرد. علاقه مندان به رشته های مرتبط با زبان انگلیسی برای پذیرش و قبولی در دانشگاه های معتبر و تراز اول باید درصد تست زبان انگلیسی خود را در کنکور سراسری افزایش دهند. مشخصات پکیج زبان انگلیسی محمودی به این کار کمک بسیار زیادی می کند. این ویژگی ها عبارتند از:

• نام محصول: پکیج ویژه انگلیسی زبان نظام جدید محمودی
• مدرس: استاد محمودی
• شیوه آموزش و تدریس: استفاده از روش های الگو سازی، انیمیشن و تصویرسازی
• تعداد DVD: 16عدد
• هدف آموزش: تفهیم و یادگیری کامل و عمیق تمامی نکات مهم و همچنین تسلط بر معانی تمام واژگان برای کسب درصد های عالی در کنکور

 

نحوه یادگیری عمیق زبان انگلیسی با تدریس استاد مجتبی محمودی

 

از نکات قابل توجه در آموزش های استاد محمودی می توان به این مورد اشاره کرد. که مجتبی محمودی در این پکیج ویژه، تمامی لغات مهم و کاربردی در کنکورهای چند سال متوالی را به صورت انیمیشن و نقشه راه و رمز ها تدریس کرده است. این شیوه تدریس ایشان سبب یادگیری آسان تر بسیاری از لغات و همچنین تثبیت معانی لغات مختلف در ذهن دانش آموزان و داوطلبان کنکور شده است.

 

 

ارتباط با واحد مشاوره و فروش حرف آخر

 

یکی از امکاناتی که در موسسه حرف آخر فراهم شده است این می باشد که دانش آموزان می توانند یک جلسه مشاوره رایگان با همکاران ما داشته باشند تا سوالات خود را در خصوص نوع برنامه ریزی و بهترین منابع کنکور از همکاران مشاور ما بپرسند. شما دانش آموزان عزیز حهت ارتباط با تیم مشاوره و فروش موسسه حرف آخر می توانید با شماره تملفن حرف آخر و با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ و ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ تماس حاصل فرمایید تا از امکانات صفحه مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط با این مقاله در سایت حرف آخر 

 

بودجه بندی زبان انگلیسی در کنکور نظام جدید

نکات مهم در خصوص مطالعه درس زبان انگلیسی برای رسیدن به درصد ۱۰۰ در این درس

استاد مجتبی محمودی کیست؟بیوگرافی کامل استاد مجتبی محمودی

معرفی کامل پکیج زبان انگلیسی استاد مجتبی محمودی

معرفی کامل دانشگاه شهید بهشتی و شرایط ورود به آن

لیست قیمت زیست شناسی موسسه حرف آخر

 

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر


  • بودجه بندی زیست

    بودجه بندی زیست کنکور
  • زیست شعبانی

    زیست استاد رضا شعبانی
  • معرفی رشته پزشکی

    اطلاعات جامع رشته پزشکی
  • بودجه بندی فیزیک

    بودجه بندی فیزیک کنکور
  • بودجه بندی ریاضی

    بودجه بندی ریاضی کنکور
  • ادبیات منتظری

    ادبیات محسن منتظری
  • بودجه بندی شیمی

    بودجه بندی شیمی نظام جدید کنکور
  • بودجه بندی عربی

    بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید