سبد خرید 0

معرفی پکیج عربی محمد واعظی

در پکیج عربی محمد واعظی در مدت زمان ۲۲ ساعت تمامی مباحث صفر تا صد عربی کنکور سه سال بصورت کامل برای شما عزیزان آموزش داده شده است. عربی یکی از دروس عمومی کنکور می باشد که دانش آموزان بسیاری در این درس دارای مشکلات فراوانی هستند. که استاد واعظی با بررسی این مشکلات و استفاده از یک روش نوین آموزشی توانسته کاری کند که مشکلات دانش آموزانی که این پکیج را مشاهده می کنند. بصورت کامل برطرف شود.در این مقاله از معرفی اساتید حرف آخر به این پکیج می پردازیم.



در پکیج عربی محمد واعظی در ابتدا درسنامه بصورت کامل توسط استاد واعظی تدریس می شود. و بعد از تدریس کامل درسنامه هر مبحث روش هایی به شما دانش آموزان آموزش داده می شود. به اسن الگو که دانش آموزان با استفاده از این روش ها می توانند به تمامی تست های کنکور در درس عربی پاسخ دهند. بعد از معرفی الگو ها استاد واعظی تمامی تست های کنکور های گذشته را بصورت کامل و تک تک مورد بررسی قرار می دهد. تا دانش آموزان در حل تست های کنکور دچار مشکل نشوند.



در این مقاله از سایت مرکزی حرف آخر بصورت کامل به معرفی پکیج عربی نظام جدید استاد محمد واعظی می پردازیم. و تمامی نکات مهمی که در این پکیج وجود دارد را بصورت کامل خدمت شما عزیزان توضیح می دهیم. به جرات می توان گفت پکیج عربی محمد واعظی کاملترین و برترین پکیج عربی نظام جدید کنکور می باشد .که بصورت جامع و صفر تا صد تمامی مطالب در آن بصورت کامل تدریس شده است.

عربی محمد واعظی
معرفی پکیج عربی محمد واعظی

اهمیت پکیج عربی محمد واعظی در کنکور

اگر به دنبال تفهمیم عربی و کسب درصد بالای این درس در کنکور هستید بهتر است با پکیج عربی محمد واعظی آشنا شوید. عربی از آن دسته دروسی است که معمولا داوطلبان به خواندن آن علاقه‌ای نشان نمی‌دهند. علت این عدم علاقه به تصور و آموزش غلط داوطلبان برمی‌گردد. اغلب کنکوری‌ها و دانش‌ آموزان، عربی را درسی خشک با قواعد سفت و سخت می‌دانند.

این درس در کنکور سراسری۲۵ سوال را به خود اختصاص می‌دهد که معمولا سوالات روتینی هستند. شاید این نکته به نظرتان عجیب بیاید که اکثر سوالات عربی در سطح متوسطی هستند. پس علت درصد کم داوطلبان در این درس چیست؟ عربی درسی است که به آموزش درست نیاز دارد تا قواعد و نکات ترجمه و درک مطلب آن یاد گرفته شود. اگر در این درس درصد خوبی کسب کنید به جرات قدم مهمی در کسب رتبه زیر هزار کنکور سراسری برداشته اید.


عربی کنکور از چندین بخش تشکیل شده است که در پکیج عربی محمد واعظی به شرح تک تک مباحث پرداخته شده است. یکی از مشکلات رایج در بین دانش آموزان این است که عربی را حفظ می‌کنند و همین امر سبب می‌شود نتوانند نکات حفظی را در تست‌ها پیاده کنند.

در پکیج عربی حرف آخر محمد واعظی ، درس عربی را به صورت کاملا مفهومی و در تست‌های متنوع یاد خواهید گرفت. استاد واعظی از استادان با سواد در حیطه عربی کنکور است که مفاهیم را با لحن پر انرژی و با زبان کاملا ساده توضیح می‌دهد. نکته جالب‌تر این است که شما در همان حین تدریس یاد خواهید گرفت. با آن نکات تست حل کنید و قدم به قدم همراه با کلاس جلو خواهید رفت.

عربی نظام جدید محمد واعظی
آموزش نکات طلایی عربی کنکور

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

شیوه تدریس استاد واعظی در پکیج عربی

روش تدریس استاد واعظی برای عربی کنکور کاملا یک سبک متفاوت و نوین است. برخلاف کلاس‌های خشک و جدی گذشته، وقتی در محیط کلاس‌های ویدیویی این پکیج قرار می‌گیرید شور و انرژی کلاس شما را همراه خود می‌کند. و وادار می‌شوید همراه مدرس به حل تست و جواب دهی به سوالات بپردازید.

 

این شیوه تدریس فعال و مفهومی باعث می‌شود دیگر مطالب از ذهنتان پاک نشود و کاملا آن‌ها را یاد بگیرید. در موسسه حرف آخر، از همه‌ی توانایی‌های حافظه برای یادگیری استفاده می‌شود. در پکیج عربی محمد واعظی ، با انیمیشن‌های متفاوت و جذاب، حافظه تصویری شما در یادگیری و به خاطر سپردن دروس به کار گرفته می‌شود.

 

در این پکیج، شما همزمان با پیش برد درس‌ها و جلسات عربی، یک نقشه راه برای مرور، تست زنی و اتمام درس دارید. که در این راه به آرامش ذهنی شما کمک خواهد کرد. استاد واعظی از آن دسته دبیران پر انرژی‌ است که کلاس او هیچ گاه خسته کننده نمی‌شود. به دلیل همین آموزش جذاب و تدریس متفاوت، علاقه داوطلب به درس عربی بیشتر می‌شود .و همه این موارد در کنار هم باعث، افزایش یادگیری و سطح پاسخ دهی داوطلب به درس عربی در کنکور سراسری خواهد شد.

نحوه تدریس در پکیج عربی استاد واعظی

 

در عربی کنکور هر کدام از مباحث ترجمه، تعریف، مفهوم، درک مطلب و قواعد بودجه بندی خاص خود را دارند. این امر سبب می‌شود که داوطلب نیاز داشته باشد همه این مطالب را به خوبی یاد بگیرد. تا بتوانید درصد خوبی در این درس کسب کند. نکاتی که برای ترجمه و دریافت مفهوم در این پکیج یاد خواهید گرفت را از هیچ کجا نمی‌توان این گونه جامع دریافت کرد. در آموزشات این پکیج شما با نکات کاملا قابل استفاده و پر کاربرد برای حل تست‌های کنکور آشنا خواهید شد. و بعد همین نکات آموخته شده را در حل تست‌های کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی به کار خواهید گرفت.

قواعد عربی، شاخ غول عربی در کنکور است. اگر چه بیشتر بودجه بندی سوالات عربی با دانستن ترجمه قابل جواب گویی است. اما تسلط روی قواعد برای دانش آموزان برتر ضروری است. در پکیج عربی محمد واعظی، دیگر با قواعد سفت و سخت عربی طرف نیستید. در این قسمت شما نکاتی یاد خواهید گرفت که خیلی سریع بتوانید گزینه درست را پیدا کنید. همچنین در این پکیج با حل تست حرفه‌ای آشنا خواهید شد، همانند یک حرفه‌ای سوال حل خواهید کرد و همانند یک حرفه‌ای نتیجه می‌گیرید.

عربی استاد محمد واعظی
شیوه تدریس استاد واعظی در پکیج عربی

پکیج عربی استاد واعظی مناسب چه افرادی هست؟

چه سطح درسی ضعیفی داشته باشید و چه قوی، این پکیج برای شما قابل استفاده خواهد بود. زیرا علاوه بر تدریس مفهومی کامل از پایه، نکاتی را یاد خواهید گرفت که سبب تمایز شما از دیگر داوطلبان خواهد شد.

مطالب پر بازدید سایت مرکزی حرف آخر 

بیوگرافی کامل استاد محمد واعظی

ویژگی های زیست استاد شعبانی نسبت به سایر منابع زیست کنکور

روش تدریس در پکیج ادبیات استاد محسن منتظری چگونه است؟

نکات مهم در ماه های پایانی کنکور که باید به آنها توجه کنیم

برای قبولی در رشته پزشکی چه درصد هایی را باید در کنکور کسب کنیم؟

قیمت پکیج های فیزیک حرف آخر

بهترین پکیج عربی برای کنکور ۱۴۰۱

عربی 6040
عربی ۶۰۴۰ حرف آخر

عربی ۶۰۴۰ حرف آخر با تدریس استاد واعظی می باشد. که در این پکیج استاد واعظی به آموزش صفر تا صد عربی کنکور  می پردازد. در این پکیج تمامی مباحث عربی بصورت کامل تدریس شده است. درس عربی از قسمت های مختلفی مانند ترجمه و تعریب – تحلیل صرفی و … تشکیل شده است که در پکیج عربی ۶۰۴۰ حرف آخر استاد واعظی بصورت کامل و صفر تا صد تمامی مباحث را تدریس کرده اند.

 

عربی ۶۰۴۰ حرف آخر را می توان یکی از برترین پکیج های عربی کنکور دانست زیرا در این پکیج در ابتدا درسنامه بصورت کامل برای دانش آموزان تدریس شده است. و بعد از تدریس کامل درسنامه استاد واعظی با معرفی الگوها و نقشه راههای ویژه روند آموزش را بصورت تستی پیش میبرند. درس عربی در کنکور دارای اهمیت فراوانی می باشد زیرا بسیاری از دانش آموزان در این درس مشکلات فراوانی دارند. و از حل تست های آن خوداری می کنند ولی در اصل اگر میخواهید در کنکور رتبه قابل توجهی را کسب کنید باید بتواند در تمامی درسها درصد قابل توجهی را بدست آورید.

 

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر