سبد خرید 0

معرفی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

اگر شما نیز متقاضی ورود به دانشگاه های علوم پزشکی هستید. بهتر است این مقاله را مطالعه نموده و از شرایط پذیرش در این دانشگاه آگاه شوید. دانشگاه علوم پزشکی ارومیه یک دانشگاه علوم پزشکی دولتی است. که در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی واقع شده است. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین مراکز علوم پزشکی بوده که در سال ۱۳۶۴ تاسیس شده که پس از شروع فعالیت خود، تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت. این مرکز علمی به طور تقریبی ۴۳۷۶ دانشجو و ۳۱۴ استاد دارد.در این مقاله از مجموعه مقالات موسسه حرف آخر بصورت کامل به معرفی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه می پردازیم.

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه توانسته مقالات علمی زیادی را در نشریات معتبر دنیا ارائه دهد و در حوزه پزشکی ناشر دو مجله باشد. پژوهشگران این دانشگاه توانسته اند در سطح بین المللی ۳۵۰۰ مقاله ثبت نموده و در نشریات و همایش های داخلی ۴۸۶ مقاله علمی معتبر استخراج نمایند. که از این تعداد ۳۲۸ مورد به مقالات کنفرانسی و ۱۵۷ مورد دیگر به مقالات ژورنالی اختصاص یافته است. از کلید واژه هایی که پژوهشگران این دانشگاه بدان بسیار پرداخته و در مقالات خود به آنها بسیار پرداخته اند می توان به دیابت و پر فشاری خون اشاره نمود. بنابراین اگر سطح علمی و قدمت فعالیت دانشگاه را در اولویت انتخاب های شما قرار دارد می توانید با استناد به مطالب گفته شده این دانشکده را در انتخاب های خود قرار دهید. برای بررسی شرایط و تخمین رتبه جهت پذیرش در دانشگاه پزشکی ارومیه بهتر است بخش بعدی این مقاله را مطالعه نمایید.

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مشتمل بر یازده دانشکده و یک شعبه پردیس خودگردان است. دانشکده‌های این دانشگاه عبارتند از:

دانشکدهٔ پزشکی.
دانشکدهٔ دندانپزشکی.
دانشکدهٔ داروسازی.
دانشکدهٔ پیراپزشکی
دانشکدهٔ بهداشت.
دانشکدهٔ پرستاری و مامایی.
دانشکدهٔ علوم پزشکی خوی
دانشکدهٔ پرستاری مهاباد
دانشکدهٔ پرستاری سلماس.
دانشکدهٔ پرستاری میاندوآب
دانشکدهٔ پرستاری بوکان.
مجتمع آموزش عالی سلامت نقده.

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

شرایط قبوبی ر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

رشته پزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته های علوم پزشکی بوده و همه داوطلبان رشته تجربی در جدال کسب صندلی رشته پزشکی تلاش می کنند. دلیل اصلی محبوبیت این رشته جایگاه شغلی و بازار کار عالی آن می باشد که تنها با قبولی در کنکور امکان پذیر خواهد بود. یکی از دانشگاه هایی که در رشته پزشکی و سایر رشته های مرتبط با این رشته دانشجو می پذیرد، دانشکده علوم پزشکی ارومیه می باشد.

پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه  تنها از طریق شرکت در آزمون سراسری صورت می گیرد. شما داوطلب گرامی پس از برگزاری آزمون سراسری مجاز به انتخاب رشته شده اید می بایست برای پذیرش در دانشگاه و رشته مورد نظر خود، انتخاب رشته نمایید. این انتخاب رشته باید با آگاهی صورت بگیرد تا به دلیل عدم انتخاب رشته صحیح مردود نگردید.

روش صحیح برای انتخاب رشته و ورود به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مطالعه و بررسی رتبه و درصد دروس پذیرفته شدگان سالهای قبل همین دانشگاه می باشد. برای راحتی شما ما درصد تمامی رتبه های برتر کنکور سال های پیش را در جدول زیر آورده ایم تا با بررسی و آگاهی دقیق بتوانید برای قبولی و انتخاب رشته برنامه ریزی نمایید. داوطلبانی که ق این جدول به تفکیک مناطق ۱، ۲ و ۳ می باشد.

آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی و درصد تقریبی دروس در دانشگاه ارومیه، منطقه ۱ 

شرایط قبولی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
شرایط قبولی در دانشگاه ارومیه

آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی و درصد تقریبی دروس در دانشگاه ارومیه منطقه ۲ 

رتبه قبولی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
آخرین رتبه قبولی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی و درصد تقریبی دروس در دانشگاه ارومیه منطقه ۳ سال

شرایط قبولی دانشگاه پزشکی ارومیه
درصد های لازم برای قبولی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر