سبد خرید 0

معرفی دانشگاه علوم پزشکی صدوقی یزد

اگر شما داوطلب کنکور سراسری هستید و در آستانه انتخاب رشته قرار دارید و یا علاقه مند هستید با یک برنامه ریزی دقیق در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد پذیرفته شوید، بهتر است این دانشگاه و فعالیت های موفقیت آمیزی که از دیرباز کسب نموده را بهتر بشناسید. دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۱۳۶۱ تاسیس گردید.در این مقاله از سایت مرکزی حرف آخر به صورت کامل به بررسی این دانشگاه می پردازیم.

دانشگاه شهید صدوقی یزد مجموعه ای از دانشکده های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، بهداشت، پرستاری و مامایی. طب سنتی، پیراپزشکی بوده که در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، دکتری حرفه ای و MPH دانشجو می پذیرد. همچنین این دانشگاه در مقطع کارشناسی ۱۸ رشته تحصیلی را ارائه می دهد و به طور مجموع در تمامی مقاطع تحصیلی ۸۶ رشته تحصیلی را پوشش می دهد. این دانشگاه در سالهای فعالیت خود موفقیت های بیشماری کسب نموده و با بهره گیری از اساتید مجرب، فارغ التحصیلان و پزشکان متخصصی را به جامعه تحویل داده است.


سطح علمی دانشگاه شهید صدوقی یزد به قدری بالا بوده که مرکز تحقیقات ناباروری این دانشگاه به عنوان قطب اصلی در کشور در حال فعالیت و خدمات رسانی می باشد. همچنین از دیگر موفقیت های این دانشگاه می توان به قرار گرفتن در جمع دانشگاه های تیپ ۱ اشاره نمود. برای قبولی در این دانشگاه به ویژه قبولی در رشته پزشکی نیاز به یک برنامه ریزی دارید. به همین منظور باید از شرایط و رتبه لازم برای پذیرش در این دانشگاه مطلع باشید. و بر اساس درصدهای لازم برای قبولی برنامه ریزی نمایید.

شرایط قبولی در دانشگاه شهید صدوقی

هر ساله داوطلبان رشته تجربی برای پذیرش در رشته های پزشکی رقابت تنگاتنگی دارند. چرا که ظرفیت رشته های پزشکی همواره محدود بوده و تعداد داوطلبان از تعداد صندلی های قبولی بیشتر است. به همین دلیل کسب یک رتبه عالی برای این رشته ها از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

کارنامه اولیه داوطلبان کنکور سراسری نه تنها به برنامه ریزی دقیق داوطلب کمک می کند. بلکه در زمان انتخاب رشته نیز به کمک پذیرفته شده می آید. ما در این بخش درصدهای قبولی رتبه های برتر کنکور رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال های قبل و رتبه لازم در هر منطقه را در اختیار شما قرار دادیم تا با آگاهی و اطلاع دقیق برای یک سال تحصیلی هدف گذاری کنید.

 

 

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی و درصد تقریبی دروس در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، منطقه ۱ کنکور ۹۸ – ۹۹

رتبه قبولی دانشگاه شهید صدوقی یزد
آخرین رتبه قبولی برای دانشگاه علوم پزشکی صدوقی یزد

آخرین رتبه قبولی از ، منطقه ۲ کنکور ۹۸ – ۹۹ 

درصد های لازم برای قبولی در دانشگاه شهید صدوقی یزد
درثد لازم برای قبولی دانشگاه علوم پزشکی صدوقی یزد

آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی و درصد تقریبی دروس در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد منطقه ۳ سال ۹۷ – ۹۸  

شرایط قبولی دانشگاه صدوقی یزد
شرایط قبولی علوم پزشکی صدوقی یزد

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بر اساس معیار تولید مقالات علمی در سالهای مختلف نمایش می دهد. رتبه “یک” به مرکز علمی دارای بالاترین تعداد تولیدات علمی (مقالات کنفرانسی و ژورنالی) اختصاص می یابد. و سایر مراکز در رتبه های پایین تر قرار میگیرند. هر مرکز دارای دو رتبه است که نسبت که مراکز همرده و همچنین نسبت به کل مراکز علمی فعال در سطح کشور سنجیده می شود. با توجه به اینکه حجم نمایه سازی مقالات در سال ۱۳۹۸ نهایی نمی باشد، رتبه بندی تا یک سال قبل تعیین می شود. کلیه نمودارهای این پایگاه به روز بوده و با نمایه سازی هر مقاله جدید، تاثیر آن در نمودارها به صورت لحظه ای نمایش داده می شود.

مقالات مرتبط با این مطلب 

بررسی و معرفی دانشگاه تهران و رتبه های لازم برای قبولی در این دانشگاه

بررسی و معرفی کامل دانشگاه امیر کبیر.

اطلاعات کامل در خصوص دانشگاه تربیت مدرس

اطلاعات کامل دانشگاه شهید صدوقی یزد.

اطلاعات کامل در خصوص دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

اطلاعات کامل دانشگاه علوم پزشکی تبریز.

دانشگاه علوم پزشکی ایران و شرایط قبولی در آن

معرفی پکیج ادبیات حرف آخر.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر