سبد خرید 0

رتبه های برتر موسسه حرف آخر

رتبه های برتر موسسه حرف آخر هر سال بعد از کنکور و مشخص شدن نتایج باعث افتخار تیم آموزشی حرف آخر می شوند. و خداوند را شاکریم که هر سال تعداد زیادی از دانش آموزان موسسه حرف آخر با استفاده از منابع و تیم مشاوره حرف آخر توانسته اند به رتبه های خوبی در کنکور برسند. می توان گفت در کنکورهای سال های گذشته بصورت میانگین هر ساله بین ۴۰ تا ۶۰ رتبه ۲ رقمی و بیش از ۳۰۰ رتبه سه رقمی از دانش آموزان عزیز ما می باشند .که در کنکور های رشته های مختلف موفقیت های بسیار خوبی را کسب می کنند.در این مقاله از سایت مرکزی حرف آخر به معرفی رتبه های برتر این موسسه می پردازیم که زیر نظر تیم مشاوره مهندس میلاد نجفی بوده اند.

 

 

تعیین کننده اعتبار هر موسسه نتایج آن است. در این مقاله رتبه های برتر در کنکور سال ۹۹ را که حدود ۲۸ رتبه ی دورقمی و صد ها رتبه سه رقمی بوده است، معرفی می کنیم. در ادامه معرفی رتبه های برتر موسسه حرف آخر به رمز و راز موفقیت این رتبه برتر ها نیز بیشتر اشاره می کنیم.  هیچ موفقیتی بدون سختی و تلاش به دست نمی آید. اگر فردی راهی را شروع کند و احساس سختی در این راه نکند باید بداند که مسیر و راهش اشتباه است. 

 

 

در این مقاله رتبه های برتر موسسه حرف آخر معرفی شده اند، افرادی که برای رسیدن به این موفقیت ها سختی های زیادی را تحمل کرده اند اما با وجود سختی ها ناامید نشده. و به راه خود ادامه داده اند.لازم به ذکر است که رتبه های برتر کنکور افرادی منحصر به فرد و یا دارای هوش مصنوعی نیستند. بلکه این افراد مثل همه افراد جامعه شخصی عادی و معمولی اند، با این تفاوت که برای رسیدن به هدف خود با تمام وجود تلاش کرده و هرگز ناامید نشده اند. و از مشاوران ارشد موسسه حرف آخر استفاده کرده اند.

شهاب کهزادی رتبه برتر موسسه حرف آخر
رتبه های برتر موسسه حرف آخر

رمز موفقیت رتبه های برتر موسسه حرف آخر

با توجه تجربه دیرین و بسیار زیاد موسسه حرف آخر در زمینه کنکور، این موسسه توانسته است رتبه برتر های زیادی را پرورش دهد. البته رتبه برتر شدن به این سادگی نیست و سختی های مخصوص خود را دارد. یکی از نکات مهم در معرفی رتبه های برتر موسسه حرف آخر اشاره به شیوه مطالعه و تست زدن آن ها است.



در کنار این روش مطالعه باید روحیه ی خستگی ناپذیری داشت، روش های کنترل استرس را بدانید زیرا افرادی که می خواهند رتبه برتر باشند باید روزانه ۸۰ درصد  زمان خود را صرف مطالعه و تست زنی کنند. ممکن است افراد در نگاه اول اینطور فکر کنند که رتبه برتر شدن فقط خرید منابع و پکیج های موسسه حرف آخر است. در حالی که علاوه بر داشتن منبع باید با انگیزه و سخت کوش بود. تمرین و تکرار اصل بسیار مهم و اساسی در زمینه رتبه برتر شدن می باشد.



هر ساله دانش آموزانی که در طرح نخبگان موسسه حرف آخر شرکت می کنند و با استفاده از پکیج های آموزشی و مشاوران روند آموزش و مطالعه خود را پیش می برند. جز رتبه های برتر می باشند. شما دانش آموز عزیز که در پایه تحصیلی مختلف دهم و یازدهم و حتی دوازدهم هستید می توانید با مشاروان موسسه ما با شماره تلفن حرف آخر ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ تماس حاصل فرمایید تا با توجه به شرایط و سال تحصیلی هر یک از دانش آموزان و همچنین سطح علمی شما برنامه ریزی شخصی سازی شده ای شود.

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

کیارش کیانیان رتبه برتر موسسه حرف آخر
رتبه های برتر کنکور

معرفی تعدادی از رتبه های برتر حرف آخر

موسسه حرف آخر در کنکور ۹۹ شور و غوغایی به پا کرد و نتایج درخشانی را در کنکور این سال رقم زد. رتبه های برتر سال موسسه حرف آخر در سال ۹۹ بالغ بر ۳۳ نفر بودند که رتبه های تک رقمی و دورقمی را توانستند کسب کنند. در ادامه به معرفی رتبه های برتر موسسه حرف آخر در کنکور سال ۹۹ اشاره می کنیم.

رتبه ۹ رشته ریاضی در کنکور سال ۹۹ ؛ آقای کیارش کیانیان است.

رتبه ۱۲ رشته تجربی در کنکور سال ۹۹ ؛آقای محمد مهدی ضامنی پور می باشد.

رتبه ۱۹ رشته تجربی در کنکور سال ۹۹ ؛آقای محمد مهدی پور است.

رتبه ۲۳ رشته تجربی در کنکور سال ۹۹ ؛آقای حسین انصاری می باشد.

رتبه ۲۴ رشته ریاضی در کنکور سال ۹۹ ؛آقای یاسین یوسفی است.

رتبه ۱۳ رشته ریاضی در کنکور سال ۹۹ ؛آقای سینا آرامتن است.

رتبه ۵۵ رشته تجربی در کنکور سال ۹۹ ؛آقای بهنام تشکر می باشد.

رتبه ۵۹ رشته تجربی در کنکور سال ۹۹ ؛آقای ابوالفضل خسروشاهی است.

رتبه ۶۷ رشته تجربی در کنکور سال ۹۹ : سر کار خانم کیاقادی

گفت و گو با رتبه های ۲۳ و ۱۲ رشته تجربی در کنکور سال ۹۹ موسسه حرف آخر

درصدهای رتبه های برتر کنکور

محمد حسین انصاری رتبه برتر موسسه حرف آخر
درصدهای رتبه های برتر کنکور

در ادامه معرفی رتبه های برتر موسسه حرف آخر در کنکور به دو مورد از موفق ترین دانش آموزان این موسسه اشاره می کنیم. آقای حسین انصاری رتبه ۲۳ رشته تجربی و آقای محمد مهدی ضامنی پور رتبه ۱۲ رشته تجربی در کنکور سال ۹۹ می باشند که هر دوی این افراد طبق برنامه های موسسه حرف آخر و همچنین پکیج های این موسسه در این مسیر قدم گذاشته اند.

آقای حسین انصاری و آقای محمد مهدی ضامنی هم شهری بوده و اهل شهرستان گچساران هستند. درصد هایی که آقای محمد مهدی ضامنی پور موفق به کسب آن ها در کنکور ۹۹ شد به شرح زیر است:

ادبیات فارسی ۶۸%

دین و زندگی ۹۰%

زبان انگلیسی ۶۰%

زیست شناسی ۸۰%

شیمی ۷۰%

ریاضی ۸۶%

زبان عربی ۸۹%

فیزیک ۸۶%

محمد مهدی ضامنی پور رتبه برتر موسسه حرف آخر
طرح نخبگان حرف آخر

درصد های فوق مربوط به آقای محمد مهدی ضامنی پور در کنکور سال ۹۹ است. که موفق به کسب رتبه ۱۲ رشته تجربی در کنکور این سال شده اند. آقای حسین انصاری نیز موفق به کسب درصد های زیر در رشته تجربی مربوط به کنکور سال ۹۹ شده اند.

ادبیات فارسی ۵۲%

زبان عربی ۵۷%

دین و زندگی ۸۹%

زبان خارجه ۴۳%

ریاضی ۸۵%

زیست شناسی ۸۰%

شیمی ۶۰%

فیزیک ۷۹%

مطالب مرتبط با این مقاله :

روش های تمرکز بر روی مطالب درسی چیست؟

برنامه ریزی ۴ ماهه موسسه حرف اخر چیست و برای ثبت نام در آن باید چه کاری انجام داد؟

ویژگی های رتبه های برتر کنکور چیست و پگونه مطالعه می کنند؟

چگونه می توان یک برنامه ریزی درست روزانه و هفتگی برای مطالعه داشت؟

تکنیک های مطالعه سریع که دانش آموزان باید به آنها توجه کنید کدام است؟

روش های افزایش انگیزه برای درس خواند چیست؟

پکیج دین و زندگی نظام جدید موسسه حرف آخر

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر