سبد خرید 0

معرفی برنامه چهارماه حرف آخر

در این مقاله به معرفی برنامه ۴ ماهه حرف آخر می پردازیم. در دوران کنکور به خصوص دوران نزدیک به آزمون، بهترین برنامه مطالعاتی برنامه ۴ ماهه است. یکی از نکات شایان ذکر در این برنامه ارائه زمانبندی مناسب برای همه دروس است. در دوران کنکور داوطلبان به برنامه ای نیاز دارند که تمامی مطالب دروس را به صورت طبقه بندی شده و کامل ارائه و آموزش دهد. در مطالب از سایت حرف آخر در مورد این برنامه و همچنین ویژگی منحصر به فرد آن توضیحاتی ارائه شده است.

 

 

در برنامه ۴ ماهه حرف آخر دانش آموزان علاوه بر در اختیار داشتن تمامی منابع آموزشی دوروس عمومی و اختصاصی کنکور دارای یک برنامه ریزی می باشند. که در داخل این دفترچه برنامه ریزی تمامی دروس و سرفصل ها بصورت دقیقه به دقیقه برای شما عزیزان برنامه ریزی شده است. و دانش آموزانی که با برنامه چهار ماه پیش می روند دقیقا می دانند که در هر روز چه درس هایی را باید مطالعه کنند. و از هر درس چه مبحثی را بخوانند و حتی برای هر مبحث چند دقیقه وقت بگذارند.

 

 

یکی از ویژگی هایی که برنامه ۴ ماهه حرف آخر دارد این می باشد که در این برنامه در کنار دانش آموزان مشاوره بصورت کاملا رایگان بر تمامی روال درس خواندن دانش آموزان تا روز کنکور را بررسی می کند. و تمامی ایراداتی که ممکن است دانش آموزان در طول انجام این برنامه داشته باشند. را بصورت کامل رفع می کنند و نکته بعدب که در خصوص برنامه چهار ماه وجود دارد این می باشد. که به همراه دفترچه برنامه ریزی دی وی دی مشاوره بصورت رایگان برای شما عزیزان ارسال می شود که در داخل آن هر استاد نحوه مطالعه درس تخصصی خود را بصورت کامل آموزش می دهد و طریق مطالعه و یا نوشتن خلاصه مطلب را آموزش می دهد.

برنامه 4 ماهه موسسه حرف آخر
برنامه ۴ ماه حرف آخر چیست ؟

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

ویژگی های برنامه ۴ ماه

همه داوطلبان و دانش آموزان از کنکور ذهنیتی سخت و پیچیده دارند. در حقیقت کنکور با تمامی سختی های خود ویژگی هایی دارد و یکی از این ویژگی ها این است .که مهارت خواندن و درک مطالب دانش آموزان افزایش می یابد. قبولی در دانشگاه های معتبر و سراسری نسبتا سخت و دشوار است. که این مسئله توسط برنامه ۴ ماهه موسسه حرف آخر به راحتی قابل حل شده است.

به عبارتی داوطلبانی که قصد قبولی در دانشگاه های معتبر و سراسری دارند باید بر اساس یک برنامه ریزی اصولی و هوشمندانه پیش روی کنند. تا بتوانند در زمان کم تر و با بهره برداری بیشتر تمامی مطالب مورد نیاز کنکور را بیاموزند. در برنامه ۴ ماهه زمان بندی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. و دانش آموزان با نحوه برنامه ریزی روزانه و هفتگی آشنا می شوند چرا که در آزمون کنکور زمانبندی بسیار مهم است. در ادامه در مورد ویژگی های یک برنامه کامل و جامع اطلاعاتی گرد هم آورده شده است.

 

ویژگی های یک برنامه کنکوری کامل و جامع

 

۱ – داشتن زمانبندی مناسب (مدیریت زمان): مهم ترین ویژگی یک برنامه جامع و کامل رعایت زمانبندی برای هر دو دروس اختصاصی و عمومی است.که این زمانبندی باید به گونه ای باشد که از اتلاف وقت جلوگیری کند و همینطور روش هایی برای افزایش ساعت مطالعاتی ارائه می شود . در چنین برنامه ای میزان زمانبندی قطعا بر اساس اندازه و ارزش آن درس می باشد.

 

۲ – برنامه ریزی اصولی و هدفمند: مطالعه کردن مطالب و تلاش برای یادگیری به تنهایی سبب موفقیت در کنکور نمی شود. بلکه در کنار مطالعات و تلاش خود باید یک برنامه ریزی اصولی و هدفمند داشت. باید تلاش و مطالعه از روی برنامه باشد.

 

۳ – مرور و جمع بندی مطالب: مرحله اول مطالعه و یادگیری تمام مطالب کنکوری است. اما مرحله دوم که مرحله مرور مطالب است باید بسیار تکرار شود. به عبارتی مرور به همان اندازه مطالعه و یادگیری مهم است. که باید به آن توجه زیادی شود. با نزدیک شدن به زمان آزمون باید تعداد دفعات مرور هم به همان اندازه بیشتر باشد.

 

 

۴ –  نکته بسیار مهمی که در داخل برنامه چهار ماه باید به آن اشاره کرد این می باشد. که تمامی آموزش ها بصورت صفر تا صد می باشد. و آموزش ها جامع خواهد بود و روند تدریس در داخل دی وی دی های برنامه ۴ ماه حرف آخر به این شکل است. که در ابتدا درسنامه بصورت کامل توسط مدرس تدریس می شود و بعد از تدریس درسنامه استاد مورد نظر روش ها و الگوهای تست زنی را آموزش می دهد. و بعد از آن تمامی تست های کنکور های گذشته که از آن مبحث مطرح شده است. را بصورت کامل و تک تک حل و مورد بررسی قرا می دهد.

 

در ادامه معرفی کامل برنامه ۴ ماه حرف آخر باید به این ویژگی برنامه ۴ ماهه اشاره کرد این برنامه ۴ ماهه بر مرور و دور کردن مطالب اهمیت بسیار زیادی قائل شده است و ارزش و بهای مرور و جمع بندی با نزدیک شدن به زمان آزمون افزایش یافته است.

برنامه قطاری برنامه 4 ماهه حرف آخر
ویژگی های برنامه ۴ ماه حرف آخر

مزایای استفاده از برنامه ۴ ماه موسسه حرف آخر

یکی از مطالب مهم در توضیح کامل برنامه ۴ ماهه حرف آخر اشاره به مزایای این برنامه است. در ادامه درمورد مزایای این برنامه توضیحاتی به اشتراک گذاشته شده است.

۱ – استفاده از برنامه چهار ماهه سبب افزایش مهارت مدیریت زمان و همچنین باعث افزایش مهارت یادگیری سریع می شود.

۲ – اگر دانش آموزی در طول برنامه اگر عقب بیفتد به راحتی می تواند دوباره مسیر خود را پیدا کرده و به مطالعه خود ادامه دهد چرا که برنامه ۴ ماهه  دارای مسیر طبقه بندی شده و مارپیچی است.

 

۳ – در برنامه ۴ ماهه تعادل زمانی وجود دارد یعنی در بین دروس عمومی و اختصاصی تعادل زمانی همواره برقرار است.

۴ – توضیح کامل برنامه ۴ ماهه حرف آخر برای دانش آموزانی که در یادگیری مطالب کند هستند و زمان بیشتری را صرف یادگیری می کنند بسیار مناسب می باشد.

 

 

برنامه چهار ماهه شامل چه چیزهایی می شود؟

 

در داخل برنامه چهار ماه چه اتفاقی می افتد؟؟ بسیاری از دانش آموزان این سوال را می پرسند که برنامه ۴ ماهه شامل چه مباحثی می باشد و در جواب باید گفت برنامه چهار ماهه بصورت کلی صفر تا صد کنکور را در بر میگیرد. و دانش آموزانی که از برنامه ۴ ماهه استفاده می کنند نیازی به هیچ منبع – کلاس – مشاوره و یا کتاب اضافه تری ندارند و در داخل این برنامه ۴ ماه تمامی شرایط بصورت کامل و زمانبندی شده برای شما عزیزان دسته بندی شده است.

در ابتدا به آموزش درس ها می پردازیم

در قسمت آموزش دانش آموزان با استفاده از پکیج های دروس عمومی و اختصاصی که با تدریس برترین اساتید کنکور کشور می باشد. تمامی مباحث را از پایه و با استفاده از شیوه نوین آموزشی و به کمک تصویر سازی و انیمیشن سازی آموزش می بینند. تا درک درست و کاملی از مباحث مفهومی داشته باشند. در داخل دی وی دی های آموزش ها با استفاده از دو استاد می باشند که یکی از آنها در قالب مدرس و دیگری در قالب دانش آموز می باشد و سوال و جواب هایی که بین این دو عزیز می شود باعث یادگیری بهتر مطالب می شود.

 

وجود آزمون های مبحثی در برنامه ۴ ماهه 

 

در داخل برنامه چهار ماهه حرف آخر ۱۰ آزمون مبحثی برای شما عزیزان قرار داده شده است زیرا بر این یاور هستیم تا دانش آموزان تست نزنند و از خود آزمون نگیرند به مشکلات خود پی نخواهند .برد و در کنکور با مشکلات فراوانی رو به رو خواهند شد به همین دلیل در داخل برنامه ۴ ماهه ۱۰ آزمون مبحثی وجود دارد که با توجه به برنامه قطاری دانش آموزان معمولا هر دو تا سه هفته یک آزمون از مطالبی که خوانده اند از خود می گیرند.

 

این ۱۰ آزمون دارای دفترجه هایی کاملا مشابه کنکور می باشد و نکته بسیار مهمی که در خصوص آن وجود دارد. این می باشد که تمامی آزمون ها دارای پاسخنامه تصویری می باشند. علت وجود پاسخنامه تصویری در این است که دانش آموزان هر سوالی را که در داخل دفترچه اشتباه پاسخ دهند می توانند با مراجع به پاسخنامه تصویری همان آزمون و مشاهده حل استاد ایرادات خود را برطرف کنند . در واقع در داخل پاسخنامه تصویری تک تک سوالاتی که در داخل دفترچه ها وجود دارد توسط همان مدرس مورد بررسی قرار گرفته و حل شده است تا دانش آموزان در هر آزمون بتوانند تمامی ایرادات و مشکلات خود را برطرف کنند.

 

کتاب های موجود در برنامه چهار ماهه

 

به همراه برنامه چهار ماهه حرف آخر کتاب کارهایی بصورت کاملا رایگان برای شما عزیزان ارسال می شود. اهمیت وجود این کتاب های کار در این می باشد. که در هنگام مشاهده دی وی دی ها نیازی به کشیدن اسلایدها و تصاویر داخل هر آموزش بصورت جداگانه نداشته باشید. زیرا در داخل کتاب های کاری که به همراه پروژه ۴ ماه برای شما عزیزان ارسال می شود تمامی اسلاید ها داخل کتاب های کار وجود دارد.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر