سبد خرید 0

معرفی پکیج فیزیک کامیار

پکیج فیزیک کامیار یکی از مهم ترین پکیج های ارائه شده در موسسه حرف آخر می باشد که توسط حاذق ترین استاد مطرح در کشور آماده شده است. در این پکیج تمامی موارد مورد نیاز برای کسب نمره بالا در مدرسه و همچنین رتبه مطلوب در کنکور سراسری را بدست خواهید آورد. تفاوتی ندارد که در چه نقطه ای از کشور زندگی می کنید، در هر جا که باشید می توانید این پکیج فوق العاده فیزیک را سفارش دهید و یکبار برای همیشه فیزیک را به طور دقیق یاد بگیرید.در این مقاله از معرفی حرف آخر به موضوع فیزیک می پردازیم.

 

 

در پکیج فیزیک کامیار تمامی مباحث فیزیک کنکور سه سال بصورت کامل تدریس می شود. فیزیک یکی از درس هایی می باشد که دانش آموزان برای پاسخگویی به تست های ان دچار مشکلات فراوانی می شوند و نمی توانند از این درس در کنکور دذصد قابل توجهی را کسب کنند. با بررسی نقاط ضعف دانش آموزان رشته تجربی و رشته ریاضی به دو علت عمده می رسیم که تقریبا باعث بروز مشکلاتی برای دانش آموزان در این درس می شود. اولی مشکل در ضعف دانش آموزا نداشتن آموزش درس در دوران تحصیل می باشد و دومین مشکل وجود فرمول ها و روابط ریاضی فراوانی که در درس فیزیک وجود دارد.

 

در پکیج فیزیک نظام جدید کامیار تمامی آموزش ها با استفاده از تصویر سازی می باشد و استاد کامیار با استفاده از تصویر سازی تمامی مطالب را بصورت مفهومی آموزش می دهد. در پکیج فیزیک حرف آخر تمامی آموزش ها صفر تا صد و جامع می باشد و از هیچ فرمولی استفاده نمی شود. در این روش تدریس استاد کامیار با استفاده از الگو های ویژه ای که در داخل دی وی دی انها را بصورت کامل تدریس می کند بدون نیاز به فرمول تمامی تست های کنکور را فقط با الگو های داخل پکیج تدریس می کند.

معرفی فیزیک استاد کامیار
بررسی و معرفی پکیج فیزیک استاد کامیار

ویژگی های فیزیک استاد کامیار

در ابتدا بد نیست به این بپردازیم که چرا باید درس فیزیک را خوب بخوانیم؟ آیا تنها در صورت تحصیل در رشته ی ریاضی باید فیزیک را به طور دقیق بخوانیم؟

در پاسخ باید گفت مطالعه درس فیزیک و تهیه پکیج فیزیک کنکور نه تنها برای دانش آموزان رشته ریاضی، بلکه برای تمام دانش آموزان رشته تجربی هم توصیه می شود. چرا که تجربی ها هم برای موفقیت در امتحانات مدرسه و یا برای قبول شدن در رشته های مطلوب خود، نیاز دارند تا فیزیک را به شور دقیق مطالعه نمایند.

البته این موضوع درست است که ضریب درس فیزیک در رشته ریاضی بالاتر از تجربی است، اما همچنان بی تاثیر هم نیست. در واقع متاسفانه این تصور اشتباه باید در بین تجربی ها حذف شود که فیزیک و ریاضی اهمیتی در آینده ی تحصیلی ما ندارد و تنها درس زیست شناسی را باید بخوانیم.

 

ضریب ۲ درس فیزیک در رشته تجربی هم می تواند تاثیر بسزایی در کسب رتبه های برتر داشته باشد. اما حالا اگر سوال شما این است که از چه پکیجی برای مطالعه و تسلط بر این درس مهم باید استفاده کرد، حتما در ادامه با ما همراه باشید. چرا که می خواهیم یکی از برترین پکیج های درس فیزیک، یعنی پکیج فیزیک نظام جدید کامیار را معرفی نماییم.

 

پکیج فیزیک کامیار چند بخش دارد؟

 

در پکیج فیزیک نظام جدید کامیار ، این استاد برتر به شما یاد می دهد که فیزیک را بفهمید و درک کنید. در واقع برتری این پکیج هم به همین موضوع وابسته است. زمانی که هر مبحث فیزیک به طور اصولی توسط استاد کامیار تدریس می شود، تنها کافی است به او توجه نمایید تا مبحث را دقیق بیاموزید. 

شما برای حل کردن تست های فیزیک در کنکور سراسری، زمان زیادی ندارید. اگر تسلط بالایی در مباحث نداشته باشید، نمی توانید سوالات را به طور دقیق پاسخ دهید. در ضمن تنها حفظ کردن فرمول ها هم نمی تواند کمک کننده باشد. یعنی ممکن است حتی ندانید که چگونه اجزای تشکیل دهنده فرمول را جایگذاری نمایید.

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

ویژگی های پکیج فیزیک استاد کامیار
بهترین منبع آموزش فیزیک کنکور

روش تدریس استاد کامیار در پکیج فیزیک کنکور

ویژگی های پکیج فیزیک کامیار

ارائه روش های خاص تست زنی: استاد کامیار پس از آن که به طور دقیق مفاهیم تمام بخش های فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم را توضیح داد و مثال های زیادی را به طور تشریحی بررسی نمود، روش های تستی و سریعتر هم به دانش آموزان می آموزد. البته به شرطی می توانید این ها را  استفاده نمایید که مفهوم مبحث سوال را به طور کامل متوجه شده باشید.

جامع بودن تدریس: پکیج فیزیک کامیار کامل است. این موضوع بدین معنا می باشد که با بررسی این پکیج و حل تست های فراوان می توانید بالاترین درصد را در درس فیزیک کنکور سراسری بدست آورید. تمام فصل های کتاب فیزیک سال دهم، یازدهم و دوازدهم در این پکیج تدریس شده اند.

 

جدا بودن مباحث مخصوص رشته ریاضی: در کتاب فیزیک رشته ریاضی یک فصل بیشتر از رشته تجربی وجود دارد. در پکیج فیزیک حرف آخر، استاد برای ریاضی ها این فصل را هم به طور جداگانه تدریس نموده است.شما دانش آموزان عزیز جهت تهیه پکیج فیزیک می توانید از همین سایت مرکزی حرف آخر اقدام به خریداری محصول کنید و از مشاوره و برنامه ریزی رایگان برخوردار شوید.

 

شیوه های خرید پکیج فیزیک کامیار

 

برای تهیه پکیج فیزیک کامیار نیاز به مراجعه ی حضوری نخواهد بود. همین امر باعث شده تا عدالت آموزشی برقرار باشد. بدین صورت که در دورترین نقاط ایران هم باشید، می توانید به این آموزش های جامع و تخصصی دسترسی داشته باشید. هزینه پکیج فیزیک کامیار در موسسه حرف آخر با وجود تخفیف های زیاد بسیار مطلوب شده است. برای ثبت سفارش می توانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین و تلفنی در ارتباط باشید. سفارش شما در اسرع وقت به آدرس شما ارسال خواهد شد.برنامه ریزی دقیق برای مشاهده تمامی ویدیوهای پکیج فیزیک کامیار می تواند شما را چندین قدم به موفقیت های تحصیلی نزدیک تر کند.

مقالات مرتبط با این مطلب

بودجه بندی فیزیک نظام جدید در کنکور چگونه است؟

عربی کنکور و بودجه بندی آن در کنکور سراسری

بیوگرافی کامل استاد پیمان کامیار

اطلاعات کامل در خصوص دانشگاه امیر کبیر و شرایط قبولی در این دانشگاه

رتبه های برتر کنکور روزانه چند ساعت مطالعه می کنند؟

لیست قیمت زبان انگلیسی حرف آخر

فیزیک 6040
فیزیک ۶۰۴۰ حرف آخر

فیزیک ۶۰۴۰ حرف آخر یکی از کاملترین مجموعه های فیزیک کنکور می باشد. که در آن استاد کامیار تمامی مباحث فیزیک کنکور را بصورت کامل آموزش می دهد. در پکیج فیزیک ۶۰۴۰ حرف آخر استاد کامیار در ابتدا با استفاده از تصویر سازی مباحث فیزیک را بصورت مفهومی آموزش می دهد. زیرا در حل تست های فیزیک کنکور اگر دانش آموزان بر مفاهیم تسلط نداشته باشند نمی توانند به تست های فیزیک کنکور پاسخ دهند.

 

 

فیزیک ۶۰۴۰ حرف آخر دارای اموزش با استفاده از تصویر سازی می باشد. که در این آموزش ها استاد کامیار تمامی مباحث را بصورت مفهومی تدریس می کند. نکته ای که در درس فیزیک وجود دارد و آن را برای دانش آموزان سخت و دشوار می کند وجود تعداد فرمول های سخت و دشواری است. که دانش آموزان برای پاسخگویی به این سوالات باید تمامی فرمول ها را در ذهن خود بسپارند و در سر جلسه کنکور با توجه به مدت زمانی کمی که برای هر سوال وقت وجود دارد نمی توان با استفاده از فرمول های ریاضی به جواب رسید.

 

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر