سبد خرید 0

بیوگرافی استاد علیرضا یوسفیانپور


علیرضا یوسفیانپور

بیوگرافی استاد علیرضا یوسفیانپور 

 

استاد علیرضا یوسفیانپور برترین مدرس دین و زندگی کنکور می باشد .درس دین و زندگی یکی از دروس بسیار خاص و با اهمیت در کنکور سراسری شناخته می شود. که نقش بسیار زیادی در رتبه کنکور داوطلبان دارد. به همین دلیل باید نگاه ویژه و خاصی به این درس داشت. تا بتوان به نتایج هر چه بهتر در کنکور دست پیدا کرد. در طی چند سال اخیر تیپ و نوع سوالات کنکوری درس دین و زندگی دچار تغییر و تحولاتی شده است. در این مقاله از مقالات معرفی اساتید حرف آخر به معرفی استاد یوسفیانپور می پردازیم.

استاد علیرضا یوسفیانپور در پکیج دین و زندگی خود از یک روش نوینی برای آموزش استفاده کزده است .که در این روش با استفاده از تصویر سازی تمامی مطالب برای دانش آموزان تدریس شده است. نکته بسیار مهمی که در پکیج دین و زندگی استاد یوسفیانپور وجود دارد این می باشد که در درس دینی کنکور بسیاری از دانش آموزان فکر میکنند بعلت آنکه باید تمامی آیات و روایات را حفظ کنند تا بتوانند به سوالات پاسخ دهند بسیار مشکل می باشد. ولی در پکیج دینی استاد یوسفیانپور نیاز به حفظ کردن هیچ مطلبی نیست.

 

استاد علیرضا یوسفیانپور در پکیج دین و زندگی کنکور با استفاده از الگو سازی توانسته روشی را برای یادگیری ارائه دهد که فقط با دانستن ۱۴ الگو دانش آموزان بتوانند به تمامی تست های ۳ سال پاسخ دهند. در این روش آموزشی در ابتدا درسنامه بصورت کامل برای شما عزیزان آموزش داده می شود .و بعد از تدریس درسنامه استاد یوسفیانپور در هر مبحث الگوی مورد نیاز را آموزش می دهد و بعد از آن با استفاده از همان الگو تمامی تست های کنکورهای گذشته را حل می کند.

 

 


دین و زندگی استاد یوسفیانپور


اهمیت پکیج دین و زندگی استاد علیرضا یوسفیانپور

درس دین و زندگی یکی از مهم ترین دروس در کنکور شناخته می شود که نیازمند تدریس مخصوص به خود است. پکیج دین و زندگی یوسفیانپور که یکی از بهترین و کامل ترین پکیج ها در این زمینه است. برای همه داوطلبان کنکور برای همه رشته ها توصیه می شود. چراکه در پکیج دینی حرف آخر استاد یوسفیانپور از روش های و متد نوین آموزشی برای تفهیم هرچه عمیق تر معانی آیات قرآنی و همچنین مطالب کلیدی استفاده شده است.

 

در مورد بیوگرافی استاد یوسفیانپور می توان گفت اولین مدرسی است که توانسته است. در پکیج دینی نظام جدید یوسفیانپور از روش های آموزشی، انیمیشن و تصویرسازی استفاده کند. به همین دلیل است که این پکیج از سایر پکیج ها متمایز می شود. استاد علیرضا یوسفیانپور اهل یکی از شهرستان های آذربایجان غربی است. وی تحصیلات پایه خود را در آن جا به اتمام رسانده و سپس برای تکمیل تحصیلات خود به استان تهران نقل مکان کرده است.

روش تدریس استاد علیرضا یوسفیانپور

در پکیج دین و زندگی یوسفیانپور از روش های نوین و مطابق با آخرین تغییرات مطالب درسی استفاده شده است. تا داوطلبان عزیز بتوانند با مطالعه این پکیج به درصد های هرچه بیشتر در درس دین و زندگی دست یابند. در ادامه درمورد پکیج دینی یوسفیانپور و همچنین بیو گرافی این استاد گرامی مطالبی ارائه شده است.


 

دینی نظام جدید علیرضا یوسفیانپور


در این پکیج استاد یوسفیانپور به آموزش خط به خط مطالب کتاب درسی پرداخته اند. تمام نکات و مفاهیم موجود در کتاب درسی به شکل کامل پوشش داده شده است .و علاوه بر آن روش تحلیل دین و زندگی به شکلی آموزش داده شده است که دانش آموزان با خواندن کتاب قادر به درک نکات ریز موجود در آن باشند. میتوان به جرات گفت این پکیج جز برترین پکیج های دروس عمومی موسسه حرف آخر می باشد.
همچین در این پکیج نیازی به حفظ کردن آیات نیست چرا که با استفاده از یک سری الگو ها که توسط استاد تدریس می شود به راحتی می توان به سوالات مربوط به بخش آیات پاسخ داد. در پکیج دین و زندگی یوسفیانپور تاکید بسیار زیادی در خصوص مطالعه کتاب درسی شده است.

نتایج استفاده از پکیج دین و زندگی یوسفیانپور

پکیج دین و زندگی یوسفیانپور تا به الان یکی از پرفروش ترین پکیج ها در سر تا سر کشور بوده است. یکی از دلایل پرفروش بودن پکیج دین و زندگی استاد یوسفیانپور استفاده از روش های الگوسازی و تصویر سازی در تدریس مطالب می باشد.
سرانجام کار دانش آموزانی که دین و زندگی را با پکیج های این استاد مطالعه کرده اند. در امتحانات نهایی و کنکور بسیار درخشان بوده است. درصد بسیار بالایی از دانش آموزانی که از منبع پکیج دینی استاد یوسفیانپور برای آمادگی و شرکت در کنکور استفاده کرده اند. اذعان داشته اند که درس دین و زندگی را در کنکورهای آزمایشی و کنکور سراسری به خوبی و با کسب درصد بالا تست زنی کرده اند.

سابقه تدریس و تالیفات استاد علیرضا یوسفیانپور

استاد یوسفیانپور به عنوان برترین و بهترین مدرس درس دین و زندگی در سطح ایران شناخته می شود. این امر و سابقه درخشان دانش آموزانی که دین و زندگی را با استاد یوسفیانپور گذرانده و در کنکور نتایج عالی کسب کرده اند، سبب شده است که ایشان در مدت زمان فعالیت خود بتوانند سابقه تدریسی خوبی را به دست آورد. استاد علیرضا یوسفیانپور از جمله مدرسانی است که در تمامی مراکز استان کشور اقدام به برگزاری سمینارهای آموزش و تدریس درس دین و زندگی برای داوطلبان کنکور کرده است. البته در ادامه اطلاعات بیشتری درمورد سابقه تدریسی ایشان ارائه شده است.

 

• پکیج دین و زندگی یوسفیانپور اولین پکیج دارنده روش های آموزشی همچون: تصویر سازی و انیمیشن می باشد.
• تدریس درس دین و زندگی توسط استاد یوسفیانپور در شبکه های تلویزیونی یک و شبکه آموزش
• استاد علیرضا یوسفیانپور اولین مولف کتاب مصور دین و زندگی در ایران است.
• ارائه مقالات و محصولات جمع بندی دینی در سراسر کشور با استفاده از روش های نوین و جدید
• استاد یوسفیانپور مدرس لوح های فشرده به سبک آموزشی الگویی می باشد.
• استاد علیرضا یوسفیانپور مدرس درس دین و زندگی کنکور در شهرهای تهران، ارومیه، تبریز و .. می باشد.

 

 

ارتباط با واحد مشاوره و فروش حرف آخر

یکی از امکاناتی که در موسسه حرف آخر فراهم شده است این می باشد که دانش آموزان می توانند یک جلسه مشاوره رایگان با همکاران ما داشته باشند تا سوالات خود را در خصوص نوع برنامه ریزی و بهترین منابع کنکور از همکاران مشاور ما بپرسند. شما دانش آموزان عزیز حهت ارتباط با تیم مشاوره و فروش موسسه حرف آخر می توانید با شماره تملفن حرف آخر و با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ و ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ تماس حاصل فرمایید تا از امکانات مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط که باید بدانید:

 

بودجه بندی دین و زندگی نظام جدید در کنکور

دین و زندگی را چگونه مطالعه کنم تا در کنکور درصد بالایی را کسب کنم؟

بیوگرافی کامل استاد علیرضا یوسفیانپور

توضیحات کامل در مورد پکیج دین و زندگی استا علیرضا یوسفیانپور

معرفی تکنیک های ویژه برای مطالعه سریع مطالب درسی

چگونه انگیزه خود را برای درس خواندن بالا ببریم؟

لیست قیمت ریاضی نظام جدید موسسه حرف آخر

 

 

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر


  • بودجه بندی زیست

    بودجه بندی زیست کنکور
  • زیست شعبانی

    زیست استاد رضا شعبانی
  • معرفی رشته پزشکی

    اطلاعات جامع رشته پزشکی
  • بودجه بندی فیزیک

    بودجه بندی فیزیک کنکور
  • بودجه بندی ریاضی

    بودجه بندی ریاضی کنکور
  • ادبیات منتظری

    ادبیات محسن منتظری
  • بودجه بندی شیمی

    بودجه بندی شیمی نظام جدید کنکور
  • بودجه بندی عربی

    بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید