سبد خرید 0

بودجه بندی دینی نظام جدید کنکور


بودجه بندی دینی کنکور

اهمیت بودجه بندی دینی کنکور

 

بودجه بندی دینی کنکور دارای اهمیت فراوان می‌باشد. زیرا داوطلبان باید بدانند که هر درسی دارای چه بودجه بندی از هر مبحث آن در چه سوالاتی و چه تعداد سوالاتی در کنکور مطرح میشود. دینی در کنکور دارای اهمیت فراوانی می باشد و یکی از چهار درس عمومی در رشته تجربی و ریاضی و انسانی می باشد.در این مقاله از بودجه بندی کنکور به بصورت تخصصی به درس دینی می پردازیم.

 

تعداد تست های دین و زندگی در کنکور دارای ۲۵ سوال بوده. و تقریبا نمی توان آن را یکی از مهم ترین درس ها عمومی دانست.
درس دینی در قم و دارای ضریب ۳ می باشد و تشکیل شده. از دینی سال دهم دینی سال یازدهم و دینی سال دوازدهم می باشد که هر کدام یک از این سال‌ها به مراتب دارای تعداد سوالات مشخص در کنکور هستند. و ما در این مقاله می خواهیم به بررسی تک تک سالهای مختلف دین و زندگی بپردازیم. و بودجه بندی دینی کنکور را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم تا بفهمیم چه مباحثی در درس دین و زندگی کنکور دارای اهمیت بیشتری می باشد.در پکیج دینی حرف آخر استاد یوسفیانپور تمامی مباحث و مهم تست خیز را بصورت کامل برای شما دانش آموزان توضیح داده است.

 

در این مقاله قصد داریم بصورت کامل به درس دین و زندگی بپردازیم .و بودجه بندی دینی نظام جدید کنکور بصورت کامل توضیح دهیم زیرا دانش آموزان بسیاری در خصوص این مطلب نیاز به اطلاعات دارند همینطور تست خیز ترین قسمت های دین و زندگی سه سال مورد بررسی قرار می گیرد.

 

تقسیم بندی سوالات دینی در کنکور

به طور کلی برای بودجه بندی دینی کنکور بر اساس منابع سال تحصیلی می‌توان اینگونه برنامه‌ریزی کرد که هر پایه دارای چه تعداد سوال می باشد. درس دین و زندگی در سال دهم یازدهم و دوازدهم به صورت کامل آورده شده است. و در هر کدام یک از این مباحث و درس ها دارای سوالاتی هستند .که در کنکور از آنها مطرح می شود دین و زندگی دهم در مجموعه شامل ۹ سوال می باشد .که از ۲۵ تست کنکور را تشکیل می‌دهد پس می‌توان با یک تقریبی به صورت میانگین گفت دین و زندگی سال دهم تقریباً ۳۵ درصد از تست های دینی را تشکیل می دهد.

 


بودجه بندی دینی سال دهم نظام جدید

بودجه بندی دینی دهم نظام جدید کنکور

 

دینی سال دهم در مجموعه از ۱۲ درصد تشکیل شده است. که در مجموع از این ۱۲ درس ۹ تست در کنکور مطرح می‌شود. به صورت میانگین می‌توان گفت که دین و زندگی یکی از مهمترین مباحث دروس عمومی در کنکور سراسری می باشد. و دانش آموزانی که قصد کثرت به خوبی با درصد بالا در درس دین و زندگی دارد باید حتما مباحث دین و زندگی سال دهم و بودجه بندی سوالات دینی دهم حتما دقت لازم را داشته باشند. تا بتوانند به تمامی تست‌های این دست پاسخ درست در کنکور دهند.

 


بودجه بندی دینی سال یازدهم نظام جدید

 

بودجه بندی دینی یازدهم نظام جدید کنکور

 

دین و زندگی سال یازدهم نیز در مجموع دارای هشت تست از ۲۵ سال دینی کنکور را به خود اختصاص می‌دهد .بودجه بندی دینی یازدهم به این گونه می باشد که در مجموعه از دو بخش تشکیل شده است. دینی یازدهم شامل بخش اول به نام تفکر و اندیشه و بخش دوم به نام در مسیر می باشد. که در مجموعه هشت سوال از این مباحث در کنکور از دینی یازدهم در کنکور مطرح می‌شود .و به صورت میانگین دینی یازدهم ۳۲ درصد از سوالات دینی را شامل می شود. مهمترین درس ها در دینی سال یازدهم درس۵، درس ۲، درس ۱، درس ۱۰ و درس ۴ و درس ۸ می باشد.

 


بودجه بندی دینی دوازدهم نظام جدید

 

بودجه بندی دینی دوازدهم نظام جدید کنکور

 

دینی سال دوازدهم نیز دارای ۸ در کنکور می باشد و مانند دینی سال یازدهم ۳۲ درصد از سوالات دین و زندگی را به خود اختصاص می‌دهد. دین و زندگی دوازدهم حرف آخر تمامی مباحث و نکات طلایی که از این سال در کنکور اهمیت فراوانی دارد. به صورت کامل برای دانش آموزان آورده شده و اگر بخواهیم به صورت مختصر درس های مهم در دین و زندگی دوازدهم را برای شما بازگو کنیم درس ۵ درس ۴ درس ۳ و درس ۸ مهمترین درس ها در سال دوازدهم می باشد. که در پکیج دین و زندگی دوازدهم حرف آخر تمامی مباحث به صورت کامل برای شما عزیزان تدریس شده است.

 

مهمترین بودجه بندی دین و زندگی کنکور

 

درس دین و زندگی در کنکور دارای اهمیت فراوان می‌باشد. و استاد یوسفیان پور در روند آموزشی دین و زندگی حرف آخر به تمامی مطالب و تمامی نکات به صورت کامل و صفر تا صد اشاره کرده است .در درس دین و زندگی ما سه مبحث بسیار مهم داریم به نامهای آیات و روایات متن کتاب درسی و احادیثی که در طول درسهای مختلف درس دین و زندگی برای دانش‌آموزان آورده شده است .

 

به صورت کلی می‌توان گفت مبحث آیات و روایات ۱۱ سوال از ۲۵ ترانه خود اختصاص می‌دهد. نکته دوم که وجود دارد متن کتاب درسی میباشد متن کتاب درسی و سرفصل هایی که در کتاب های دینی سال دهم و یازدهم و دوازدهم آورده شده است. بسیار مهم می‌باشد و نکات بسیار مهمی در دل این دستگاه‌ها وجود دارد به صورت کلی می توان گفت نمونه سوال از متن درس نامه ها در کنکور برای دانش آموزان مطرح می‌شود .که در پکیج دین و زندگی سال دهم حرف آخر استاد یوسفیان پور با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی و ارائه نقشه را تمامی این مباحث را به صورت کامل برای دانش آموزان تدریس کرده است.

 

 

مبحث دیگری که در دین و زندگی کنکور و بودجه بندی دینی کنکور دارای اهمیت فراوان می‌باشد احادیث می باشد. یکی از مهمترین مباحث و مهمترین قسمت ها در روند تست زنی دین و زندگی کنکور می‌باشد. که در  دین و زندگی یازدهم حرف آخر استاد یوسفیان پور تمامی احادیث را با استفاده از تصویر سازی و داستان سرایی برای دانش آموزان تدریس کرده است .تا ارتباطاتی که بین احادیث و مباحث دینی وجود دارد برای دانش آموزان به بهترین شکل آموزش داده شود.

 

ارتباط با تیم مشاوره حرف آخر

 

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

 

برترین مقالات سایت مرکزی حرف آخر

 

پکیج دین و زندگی استاد یوسفیانپور دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

بودجه بندی فیزیک در کنکور نظام جدید به په شکل می باشد؟

بودجه بندی شیمی کنکور نظام جدید پگونه است و مباحث تست خیز آن کدام است؟

بررسی کامل بودجه بندی درس زیست شناسی و مباحث پر تست آن

بررسی کامل بودجه بندی عربی در کنکور نظام جدید چگونه است؟

معرفی کامل پکیج فیزیک استاد کامیار و ویژگی های آن نسبت یه سایر منابع

چرا پکیج شیمی استاد شیروانی در بین دانش آموزان دارای محبوبیت فراوان است؟

تکنیک های مطالعه سریع مطالب درسی برای کنکور چیست؟

چگونه می توان انگیزه خود را برای درس خواندن بالا یرد؟

قیمت پکیج های زیست حرف آخر

 


شماره تلفن حرف آخر

 


  • بودجه بندی زیست

    بودجه بندی زیست کنکور
  • زیست شعبانی

    زیست استاد رضا شعبانی
  • معرفی رشته پزشکی

    اطلاعات جامع رشته پزشکی
  • بودجه بندی فیزیک

    بودجه بندی فیزیک کنکور
  • بودجه بندی ریاضی

    بودجه بندی ریاضی کنکور
  • ادبیات منتظری

    ادبیات محسن منتظری
  • بودجه بندی شیمی

    بودجه بندی شیمی نظام جدید کنکور
  • بودجه بندی عربی

    بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید