سبد خرید 0

آموزش لغات زبان انگلیسی کنکور

درس زبان انگلیسی یکی از دروس عمومی می باشد که در تمامی رشته ها دارای تعداد سوالات مشخصی می باشد. بصورت کلی می توان گفت زبان انگلیسی در کنکور جز دروس راحت می باشد. به شرط آنکه دانش آموزان بر لغات زبان انگلیسی کنکور تسلط داشته باشند. اگر بخواهیم سوالات زبان انگلیسی را مورد بررسی قرار دهیم می توانیم بگوییم که دانستن لغت و معنی دارای اهمیت بالایی است. و باید در این درس به لغات زبان انگلیسی تسلط داشته باشیم.  در بین سوالاتی که در درس زبان انگلیسی در کنکور مطرح می شود تعدادی سوال بصورت مستقیم به بحث لغت و معنی ارتباط دارند و تعدادی سوال دیگر بصورت غیر مستقیم به لغت و معنی ارتباط دارند.

 

آموزش لغات زبان انگلیسی کنکور یکی از مهمترین مباحثی می باشد. که باید به آن اشاره کرد. ولی در اکثر مواقع دانش آموزان با اینکه وقت بسیاری برای آموزش لغات زبان انگلیسی کنکور صرف می کنند نمی توانند درصد بالایی را کسب کنند. از مبحث لغت زبان در کنکور ۸ سوال مطرح می شود و ۳۳ درصد از کل سوالات زبان انگلیسی در کنکور تجربی و ریاضی از لغات زبان انگلیسی تشکیل می شود. اما نحوه  آموزش زبان انگلیسی کنکور یکی از مهمترین نکاتی می باشد که باید به آن توجه کرد. زیرا دانش آموزان باید بتوانند به نحوی لغات را آموزش ببینند تا در طول مدت آماده شدن برای کنکور از یاد آنها نرود.

 

در پکیج زبان انگلیسی حرف آخر با تدریس استاد مجتبی محمودی تمامی لغات با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی آموزش داده می شود. و دانش آموزان زمانی که لغات را با استفاده از تصویر سازی آموزش می بینند باعث می شود در حافظه بلند مدت و تصویری آنها ذخیره شود و همینطور مدت زمان بیشتری در خاطر آنها بماند.

آموزش لغت زبان کنکور
آموزش کامل لغات زبان انگلیسی کنکور نظام جدید

آموزش زبان انگلیسی کنکور با روش جدید

در روش آموزش لغات زبان انگلیسی کنکور استاد محمودی از یک روش جدید و نوین استفاده شده است. در این روش آموزشی خبری از حفظ کردن نیست و دانش آموزان با استفاده از تصویر سازی و الگوهایی که استاد محمودی استفاده می کنند. تمامی مباحث را بصورت صفر تا صد آموزش می بینند.و همینطور در روش آموزش زبان انگلیسی استاد محمودی بعد از آموزش تمامی تست های کنکورهای گذشته بصورت کامل حل می شود و نکات آنها آموزش داده می شود.

کار بسیار جالبی که استاد مجتبی محمودی در آموزش لغات زبان انگلیسی کنکور انجام داده است. استفاده از داستان در طول آموزش می باشد. در لغات زبان انگلیسی ممکن است لغات با تلفظات و دیکته متفاوت وجود داشته باشد. همینطور لغات متعدد با معانی یکسان که در این روند آموزشی تمامی این ها مورد بررسی قرار می گیرد. و با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی تفاوت های آنها بصورت کامل آموزش داده می شود

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

پکیج آموزش گرامر لغات زبان انگلیسی حرف آخر

در پکیج آموزش گرامر لغات زبان انگلیسی حرف آخر تمامی لغات مهم و کاربردی و کلیدی که در کنکور مورد نیاز دانش آموزان می باشد بصورت کامل آموزش داده شده است. یکی از ویژگی های آموزش لغات زبان انگلیسی کنکور توسط استاد محمودی در این می باشد که علاوه بر لغات داخل کتاب های سه سال لغات اضافه تری که از آنها در کنکورهای گذشته سوال مطرح شده است. نیز آورده شده است و همینطور با توجه به تست هایی که در کنکورهای گذشته طرح شده است لغات مورد استفاده در تست ها بررسی شده. و در این پکیج آموزشی آورده شده است.

گرامر لغات دهم یازدهم و دوازدهم حرف آخر
گرامر لغات دهم,یازدهم و دوادزهم حرف آخر

گرامر و لغات دهم یازدهم دوازدهم حرف آخر با تدریس استاد محمودی یکی از مهمترین پکیج ها در درس زبان انگلیسی می باشد. بسیاری از دانس آموزان در کنکور در درس زبان درصدی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد را کسب می کنند

درک مطلب زبان انگلیسی حرف آخر
درک مطلب زبان انگلیسی حرف آخر

درک مطلب زبان انگلیسی نظام جدید حرف آخر یکی دیگر از پکیج های مجموعه حرف آخر می باشد. مدرسه پکیج استاد مجتبی محمودی میباشد استاد محمودی در این پکیج با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی تمامی مباحث را تدریس کرده اند.

زبان انگلیسی 6040 حرف آخر
زبان انگلیسی ۶۰۴۰ حرف آخر

زبان ۶۰۴۰ نظام جدید حرف آخر یکی از مهم ترین پکیج هایی باشد که در دروس عمومی دانش‌آموزان باید به آن مراجعه کنند و با مطالعه این کشور می‌تواند درس زبان درصد قابل توجهی را در کنکور کسب کند.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید. تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر