سبد خرید 0

معرفی پکیج زبان استاد محمودی

پکیج زبان انگلیسی محمودی یکی از کاملترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی کنکور می باشد. زبان انگلیسی در کنکور جز درس های عمومی می باشد. و شامل ۲۵ تست می باشد. یکی از نکاتی که زبان انگلیسی کنکور دارد و باید به آن توجه کرد این می باشد .که می توان به خوبی از این درس در کنکور درصد و امتیاز کسب کرد ولی متاسفانه دانش آموزان در این درس دارای مشکلاتی هستند که غالبا نمی توانند به سوالات این درس پاسخ درست دهند.در این مقاله از مقالات معرفی موسسه حرف آخر به استاد محمودی می پردازیم.

 

پکیج زبان انگلیسی استاد محمودی با استفاده از تصویر سازی تدریس شده است. و می توان زبان کنکور را به دو قسمت قواعد و گرامر و لغات تقسیم بندی کرد. یکی از مهمترین مبحث در زبان کنکور دانستن لغات و معنای آن می باشد . در بسیاری از تست ها اگر دانش آموزان بر لغات و معنای آنها تسلط داشته باشند می توانند به سوالات و تست ها پاسخ دهند. 

 

یکی از ویژگی های پکیج زبان انگلیسی محمودی این می باشد که دارای کتابی می باشد. که نام تیک آخر که در داخل این کتاب که همزمان با پکیج گرامر لغات باید مطالعه شود برترین لغاتی که دانش آموزان نیاز هست بر آنها تسلط داشته باشند بصورت کامل آورده شده است. تا دانش آموزان بتوانند با مطالعه این کتاب لغات زبان انگلیسی را در طول دوران آماد شدن برای کنکور مطالعه کنند. در صورت تهیه پکیج جامع زبان انگلیسی از سایت مرکزی حرف آخر تمامی کتاب های کار بصورت رایگان برای شما عزیزان ارسال می شود.

زبان نظام جدید محمودی
بهترین پکیج آموزش زبان کنکور

ویژگی های پکیج زبان انگلیسی استاد محمودی

پکیج زبان انگلیسی محمودی یک پیشنهاد ویژه برای ارتقای سطح زبان و بالا بردن درصد زبان کنکور است. در کنکورهای اخیر زبان یکی از درس‌های سرنوشت ساز بوده است. دلیل این موضوع این است که در میان داوطلبان، معمولا رقابت زیادی وجود دارد و چون زبان انگلیسی در دفترچه عمومی درس آخر است. درصد بالای این درس باعث تمایز داوطلب با دیگر افراد می‌شود.

بخواهیم یا نه دانستن زبان امروزه به یک مهارت ضروری تبدیل شده است. زیرا علاوه بر کنکور، در دانشگاه و برای مطالعه‌ی رفرنس‌های معتبر نیز لازم است. پس اصلا سعی نکنید از زیر خواندن این درس مهم در بروید. زیرا دانستن زبان، یک امر حیاتی برای کنکور و همچنین ادامه‌ی تحصیل موفق است. زبان کنکور، وقتی برای دانش آموزان چالش برانگیز می‌شود که در به خاطر سپردن معنای کلمات، استفاده کلمه در جمله و پاسخ دهی به سوالات ریدینگ و کلوز دچار مشکل می‌شوند.


در این مرحله دانش آموزان به دو دسته تقسیم میشوند؛ کسانی که می‌خواهد زبان انگلیسی را در کنکور سراسری جواب ندهند و دسته دوم که شامل داوطلبان موفق است. دنبال راهی برای مطالعه و یادگیری بهتر این درس می‌گردند. اگر جزو دسته‌ی دوم هستید، پکیج زبان انگلیسی محمودی که توسط موسسه حرف آخر تهیه شده است .می‌تواند بهترین پیشنهاد برای ارتقای سطح زبان شما باشد. زیرا علاوه بر تدریس زبان به صورت درست و اصولی، تکنیک‌های برای پاسخ دهی به تست و افزایش درصد به شما یاد داده می‌شود تا بتوانید هر چه بهتر از پس سوالات این درس بربیایید.



در پکیج زبان انگلیسی محمودی، شما زبان را از پایه خواهید آموخت. استاد محمودی از سال دهم به صورت کامل و جزء به جزء مطالب را توضیح خواهند داد. و همراه هر بخش تست زنی انجام می‌شود تا با این مهارت آشنا شوید. اگر چه عمده داوطلبان این سال‌ها سطح مکالمه زبان خوبی دارند، اما زبان انگلیسی کنکور بسیار متفاوت است. به این خاطر که در زبان کنکور شما باید در زمان کوتاهی به ۲۵ سوال جواب دهید؛ در میان سوالات دو ریدینگ  و یک کلوز وجود دارد که باعث می‌شود وقت زیادی صرف خواندن متن و پیدا کردن جواب سوالات شود. به همین خاطر علاوه بر دانستن زبان، باید مهارت لازم برای پاسخ گویی به سوالات زبان را در کنکور سراسری داشته باشید.



در پکیج زبان انگلیسی محمودی ، درس زبان همراه با انیمیشن‌ها و تصاویر آموزش داده می‌شود. این نوع آموزش به ثبت درس در حافظه بلند مدت کمک زیادی می‌کند. همراه با آموزش مرحله به مرحله، تکنیک‌های تست زنی و خواندن زبان آموزش داده می‌شود. در واقع در این جلسات مدرس همزمان با تدریس، به حل تست کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایشی می‌پردازد تا کاملا اطلاعات کاربردی و مهارت‌ها در حل سوال به کار گرفته شود.

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

پکیج زبان انگلیسی استاد محمودی
زبان محمودی خوبه ؟

بودجه بندی زبان انگلیسی در کنکور

در زبان انگلیسی کنکور از مباحث زیر سوال طرح می‌شود.

 

  • هشت سوال واژگان

برای اینکه بتوانید به این هشت سوال که ۳۲درصد زبان کنکور است، پاسخ دهید، در زبان حرف آخر نزدیک به ۱۲۰۰ لغت یاد می‌گیرید.

این لغات شامل لغات هر سه پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم و همچنین لغات مهم برای کنکوراست. شیوه تدریس در این قسمت کاملا نوین، خلاقانه و با استفاده از تصاویر است تا بتوانید به خوبی معنای لغت و کاربرد لغت در جمله را به خاطر بسپارید.

 

  • چهار سوال گرامر

برای پاسخ گویی به این سوالات که ۱۶ درصد زبان کنکور را شامل می‌شود. با روش‌های نوین گرامر هر سه پایه به شما آموزش داده می‌شود و از هر مبحث تست‌های متنوعی کار می‌شود.

 

  • یک کلوز، شامل پنج سوال
  • دو ریدینگ هر کدام چهار سوال، که روی هم رفته می‌شود: هشت سوال

چون این دو بخش، سخت‌ترین بخش‌ها برای داوطلبان کنکور است، پکیج زبان برای آموزش این مطالب از روشی کاملا مفهومی استفاده کرده است.

حل سوالات کلوز و ریدینگ، علاوه بر دانستن لغات و گرامر، به مهارت پاسخ گویی به این سوالات هم نیاز دارد. زیرا در این قسمت باید درک مطلب شما قوی باشد و بتوانید مفهوم کلی متن را متوجه شوید و به سوالات پاسخ دهید.

در این پکیج، تکنیک‌های پاسخ دهی به سوالات درک مطلب به شما آموزش داده می‌شود .تا زبان انگلیسی کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارید.

به علاوه همه‌ی موارد بالا، در این پکیج ، برای هر درس آزمون‌های اختصاصی وجود دارد، تا هم مهارت آزمون دادن را تمرین کنید و هم بعد از مطالعه یک درس خود را بسنجید.

 

سوالات پر تکرار دانش آموزان :

 

استاد مجتبی محمودی کیست؟بیوگرافی کامل استاد مجتبی محمودی

معرفی کامل استاد علیرضا یوسفیانپور و پکیج دین و زندگی ایشان

بودجه بندی فیزیک در کنکور سراسری چگونه است؟

برترین روش های افزایش ساعت مطالعه چیست؟

وسایل مورد نیاز در روز کنکور که حتما باید همراهمان باشد چیست؟

لیست قیمت پکیج عربی حرف آخر

بهترین پکیج زبان انگلیسی برای کنکور ۱۴۰۱

زبان انگلیسی 6040 حرف آخر
زبان ۶۰۴۰ حرف آخر

زبان ۶۰۴۰ نظام جدید حرف آخر یکی از مهم ترین پکیج هایی باشد که در دروس عمومی دانش‌آموزان باید به آن مراجعه کنند. و با مطالعه این کشور می‌تواند درس زبان درصد قابل توجهی را در کنکور کسب کند. در پروژه ۶۰۴۰ نظام جدید حرف آخر تمامی آموزش ها با استفاده از تصویرسازی بوده. و در یک مدت زمان کوتاه دانش‌آموز به صفر تا صد کنکور تسلط کامل پیدا می‌کند .پروژه ۶۰۴۰ مناسب دانش‌آموزان سال ۱۲ میباشد که در مدت زمان سه الی چهار ماه می خواهند خود را برای کنکور آماده کند.

 

زبان ۶۰۴۰ نظام جدید حرف آخر با تدریس استاد محمودی به صورت کامل مباحث موجود در زبان انگلیسی از جمله لغات قواعد و گرامر و ریدینگ را به صورت کامل تدریس کرده است. در داخل پکیج زبان ۶۰۴۰ نظام جدید حرف آخر استاد محمودی با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی تمامی مباحث را برای شما عزیزان تدریس کرده است.

 

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر