سبد خرید 0

معرفی پکیج ریاضی عبدالرضا منتظری

در پکیج ریاضی عبدالرضا منتظری ، شما با روشی کاملا متفاوت برای یادگیری ریاضی آشنا می‌شوید. استاد منتظری به علت شیوه خاص تدریس خود بسیار در میان دانش آموزان و حتی معلمان محبوب است. زیرا با تدریس علمی مطالب باعث شکل گیری یادگیری عمیق در مغز می‌شوند. مغز انسان از دو نیمکره‌ی راست و چپ تشکیل شده است. تجسم سه بعدی بر عهده نیمکره راست است. تجسم سه بعدی در آموزش و پرورش ایران چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. اما در روش تدریس استاد منتظری این تجسم در جهت حل سوالات ریاضی، کاملا تقویت می‌شود.در این مقاله از مقالات معرفی موسسه حرف آخر به پکیج ریاضی می پردازیم.

 

اکثر دانش آموزان سعی دارند سوالات ریاضی را به صورت فرمول و با معادلات سخت حل کنند. به همین خاطر تصورشان از درس ریاضی یک درس خشک و خشن است. در پکیج ریاضی عبدالرضا منتظری، استاد منتظری به شما می‌آموزد که نمودارها و اطلاعات مساله را تجسم کنید. تا با یک دید روشن بدانید که سوال چه چیزی از شما می‌خواهد. همچنین با به کارگیری هر دو نیمکره مغر، به آموزش شیوه‌های حل سریع و علمی سوال می‌پردازد.

 

قسمت مهم در حل هر سوالی، فهمیدن روی سوال و به کاربردن اطلاعات مساله برای حل درست آن سوال است. در پکیج  ریاضی عبدالرضا منتظری شما مانند یک مبارز شجاع، یاد می‌گیرید .که چگونه با چند حرکت تست‌های کنکور سراسری را خلع سلاح کنید. در این روش نیازی به فرمول های سخت و دشوار ریاضی نمی باشد. و فقط با الگوهایی که استاد عبدالرضا منتظری تدریس میکند می توانید به تمامی تست ها پاسخ دهید.شما عزیزان میتوانید این مجموعه را بصورت کامل از سایت مرکزی حرف آخر تهیه کنید و از خدمات مشاوره و برنامه ریزی رایگان بهرمند شوید.

ریاضی عبدالرضا منتظری
معرفی پکیج ریاضی عبدالرضا منتظری

ویژگی های پکیج ریاضی عبدالرضا منتظری

اگر فکر می‌کنید صد زدن ریاضی کنکور محال است به این خاطر است که هنور با پکیج ریاضی عبدالرضا منتظری آشنا نشده‌اید. ریاضی یک درس سرنوشت ساز در کنکور سراسری است؛ زیرا اکثر داوطلبان در فهم اولیه‌ی این درس مشکل دارند و به علت پایه‌ی ضعیف در ریاضی و عدم آموزش درست، این درس را بسیار سخت و غیر قابل جواب دهی می‌دانند.



در حالی که ریاضی جزو آن دسته از درس‌ها و مباحثی است که با یادگیری درست و تست زدن، احتمال فراموشی مطالب بسیار بسیار پایین است. و بعد از یادگیری روش حل سوال، می‌توان در اکثر مواقع به آن تیپ سوالات پاسخ درست داد. سوالات ریاضی در کنکور سراسری معمولا یک چینش و سطح منطقی دارند. حتی اگر سوالات سخت هم طرح شوند، باز هم در این درس، سوالاتی وجود دارد که بتوان به آن‌ها پاسخ داد. اما اگر خواهان صد زدن ریاضی کنکور هستید باید آموزش متفاوت ببینید.



درس ریاضی در کنار آموزش مفاهیم نیاز به حل تست فراوان دارد تا آن مطالب در ذهن جا بیفتند. اگر شیوه‌های تست زنی و نحوه خواندن درست روی سوال را بلد باشید. که در پکیج ریاضی حرف آخر سرعت و دقت شما در حل تست بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. از این نکته غافل نشوید که ضریب درس ریاضی در کنکور تجربی شش و در کنکور ریاضی در دو زیر گروه یک و دو، چهار و در زیرگروه سه، سه است. این ضریب بالا باعث می‌شود که تراز و درصد خوب در این درس، داوطلب را به رشته و رتبه دلخواهش نزدیک‌تر کند.

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

ریاضی نظام جدید استاد عبدالرضا منتظری
ویژگی های پکیج ریاضی عبدالرضا منتظری

روش تدریس استاد منتظری در پکیج ریاضی

حال که با اهمیت درس ریاضی در کنکور و شیوه آموزش استاد منتظری آشنا شدید. بیایید تا پکیج ریاضی عبدالرضا منتظری را به شما معرفی کنیم. این پکیج، شامل تمامی مباحثی است که در کنکور سراسری مورد سوال قرار می‌گیرد. یعنی در این پکیج هیچ مبحثی حذف نشده است تا با خیال راحت ریاضی کنکور را صد بزنید.

 

دو پکیج که یکی برای آموزش جامع ریاضی رشته تجربی و پکیج دیگر برای آموزش ریاضی رشته ریاضی برای داوطلبان اماده شده است. تا این درس پر چالش را به آسانی پشت سر بگذارند. در این پکیج‌ها بعد از آموزش مبحث اولیه به حل تست و تست کنکور سال‌های اخیر پرداخته می‌شود تا در کنار آموزش، مهارت‌های تست زنی را تمرین کنید.

 

اما یک خبر خوب دیگر هم داریم. موسسه حرف آخر معتبرترین موسسه آموزشی در زمینه کنکور است. این موسسه علاوه بر مدرسان عالی و پکیج‌های آموزشی فوق العاده سطح بالا برای داوطلبان، هم اکنون این پکیج‌ها را با تخفیف قابل توجهی در اختیار همگان قرار داده است. تا همه بتوانند از آموزش یکسان و سطح بالا برخوردار شوند.

 

هزینه آموزش این روزها بسیار گران است و با وجود شرایط بیماری کرونا شرکت در کلاس‌های حضوری یک ریسک سلامتی در سال کنکور است. با آموزش در منزل و استفاده از پکیج‌های آموزشی، علاوه بر دبیر و تدریس ممتاز در زمان و هزینه خود نیز صرفه جویی می‌کنید. دیگر زمان رفت و آمد به کلاس شما تلف نمی‌شود و همچنین خود را از خطرات بیماری حفظ کرده‌اید.

مطالب پر بازدید در سایت حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظری کیست؟ بیوگرافی کامل استاد عبدالرضا منتظری

استاد شیروانی کیست و ویژگی های پکیج شیروانی کدام است؟

بیوگرافی استاد پیمان کامیار

درصد های لازم برای قبولی در رشته دندانپزشکی کدام است؟

نحوه صحیح برنامه ریزی روزانه و هفتگی برای کنکور چگونه است؟

لیست قیمت پکیج دین و زندگی حرف آخر

 

 

بهترین پکیج ریاضی برای کنکور ۱۴۰۱

ریاضی 6040
ریاضی ۶۰۴۰ حرف آخر

ریاضی ۶۰۴۰ حرف آخر نظام جدید با تدریس بسیار عالی و بی نظیر استاد عبدالرضا منتظری می باشد. که یکی از قویترین پکیج های ریاضی کنکور از نظر دانش آموزان است. در این پکیج استاد منتظری با استفاده از الگو های ویژه ای که در داخل پکیج بصورت کامل آنها را توضیح می دهند .بدون نیاز به فرمول های سخت و دشوار تمامی تست های کنکور را حل می کنند.

در ریاضی ۶۰۴۰ حرف آخر نظام جدید تمامی آموزش ها بصورت صفر تا صد می باشد. و در این پکیج استاد عبدالرضا منتظری تمامی سر فصل های ریاضی را بصورت کامل و از پایه تا صد کنکور تدریس می کنند. نکته ای که وجود دارد حتی دانش آموزانی که در درس ریاضی بسیار ضعیف هستند. و خود را برای کنکور و کسب درصد از درس ریاضی در کنکور آماده نکرده اند می توانند با استفاده از پکیج ریاضی ۶۰۴۰ در مدت زمان کوتاهی به تمامی مطالب ریاضی تسلط کامل پیدا کنند.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر