سبد خرید 0

آموزش فعل اسنادی توسط استاد محسن منتظری

درس ادبیات یکی از دروس عمومی کنکور می باشد که در بین درس های عمومی دارای بالاترین ضریب می باشد. فعل اسنادی یکی از مباحثی می باشد که در ادبیات به آن اشاره می شود و جز یکی از مباحث مهم در ادبیات می باشد.آموزش فعل اسنادی توسط استاد محسن منتظری در ادبیات سال هفتم می باشد و در سال هفتم دانش آموزان بعد از گذراندن سال ششم وارد متوسطه اول می شوند. بسیاری از دانش آموزان بر این تصور هستند که ورود به مقطع متوسطه اول دارای سختی ها و دشواری های فراوانی می باشد.

 

 

اگر نحوه آموزش در سال هفتم به نحوی باشد که دانش آموزان ار پایه مباحث را بصورت مفهومی آموزش ببینند این سختی دیگر وجود نخواهد داشت. ولی متاسفانه بعلت نبود آموزش های درست و کامل مباحث در سال هفتم دانش آموزان درک درستی از مباحث پیدا نمی کنند.وقتی دانش آموزان به مقاطع بالاتری می روند و در درسی دارای مشکلاتی هستند با بررسی آن متوجه می شویم که ریسه این مشکلات از مقاطع پایین تر بوده است. می توان گفت سال هفتم یک شروع دوباره و تازه برای دانش آموزان می باشد. زیرا مباحث شکل جدی تری به خود می گیرند و از لحاظ سطح درسی سخت تر می شوند.

 

بصورت کلی مب توان گفت در فارسی ما دو نوع فعل داریم یکی فعل اسنادی و دیگری فعل غیر اسنادی. در این مقاله از حرف آخر می خواهیم به بررسی کامل آموزش فعل اسنادی توسط استاد محسن منتظری و ویژگی های این تدریس بپردازیم.

آموزش فعل اسنادی توسط استاد محسن منتظری

مزایای آموزش فعل اسنادی استاد منتظری

یکی از مهمترین مزایایی که در روش آموزش فعل اسنادی استاد منتظری وجود دارد استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی می باشد. در این روش آموزشی استاد منتظری در کنار استاد مشایخی تمامی نکات آموزشی را بصورت تصویرسازی و انیمیشن سازی در آورده اند و دانش آموزان با مشاهده این آموزش ها درک درست و مفهومی از مباحث را دارد. در واقع هر آنچه که دانش آموزان برای آموزش نیاز داشته باشت و تمامی نکات موجود در آموزش را با استاده از تصویر سازی هایی که انجام شده است مشاهده و تعلیم می بیند.

 

 

ذز این روش آموزشی در ابتدا مباحث و درسنامه بصورت کامل توسط استاد محسن منتظری تدریس می شود و بعد از آموزش کامل فعل اسنادی مثال هایی که در داخل کتاب و تمریناتی که در داخل کتاب وجود دارد را بصورت کامل حل می کنند. بعد از حل مثال ها و پاسخگویی به پرسش ها مثال ها و سوالاتی که ممکن است در پایان امتحانات از آنها ممکن است سوال مطرح شود را بصورت کامل مورد بررسی و نکات آن را تدریس می کنند.

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

فعل اسنادی چیست ؟

فعل اسنادی به فعلی گفته می‌شود که به وسیله آن یک چیز را به چیز دیگری نسبت می‌دهند. به عبارت دیگر به فعل‌هایی گفته می‌شود که مسند می‌پذیرند و نهاد آن انجام دهنده هیچ کاری نیست. بنابراین فعل‌های اسنادی انجام دهنده کاری نیستند و پذیرنده حالت هستند. نکات مهم زیر را در مورد افعال اسنادی به یاد داشته باشید:

فعل‌های اسنادی روی دادن یک حالت را بیان می‌کنند.
فعل‌های اسنادی با نهاد به تنهایی یک جمله کامل نمی‌سازند.
برخی از فعل‌های اسنادی گاهی اوقات به صورت شکسته در یک جمله ظاهر می‌شوند.
اگر فعل‌های است، هست، نیست، بود و باشد به معنی وجود داشتن یا قرار داشتن باشند آن‌ها دیگر اسنادی نیستند.
اگر فعل‌های گشت و گردید به معنی چرخیدن، گردش کردن و جستجو کردن باشد آن‌ها دیگر اسنادی نیستند.
مثال
خوشحال
سرد
متنوع
بود
شد
گشت
شمرده شد
نامیده شد

برترین پکیج های آموزشی سال هفتم

علوم سال هفتم حرف آخر
علوم هفتم حرف آخر

علوم هفتم حرف آخر یکی از مهم ترین درس ها در سال هفتم می باشد. و دانش آموزان باید به درس علوم توجه ویژه‌ای داشته باشند.علوم هفتم از مباحث مختلفی مانند شیمی زمین شناسی فیزیک و درس زیست شناسی تبدیل شده. 

ریاضی هفتم حرف آخر
ریاضی هفتم حرف آخر

ریاضی هفتم حرف آخر یکی از برترین پکیج های ریاضی در متوسطه اول می باشد. نکته بسیار مهمی که باید دانش‌آموزان به آن توجه کنند این می باشد که سال هفتم به بعد از دوره ابتدایی یکی از مهمترین سالهای می باشد. 

 

فارسی هفتم حرف آخر
فارسی هفتم حرف آخر

پکیج فارسی هفتم حرف آخر توسط استاد محسن منتظری به همراه کمک استاد مهرداد مشایخی به صورت کامل برای شما از آن تبدیل شده است. یکی از نکاتی که در خصوص روش تدریس استاد محسن منتظری در پکیج فارسی‌هفتم حرف آخر می باشد.

زبان انگلیسی هفتم حرف آخر
زبان انگلیسی هفتم حرف آخر

پکیج زبان انگلیسی هفتم حرف آخر یکی دیگر از پکیج های آموزشی می باشد که توسط استاد مجتبی محمودی با استفاده از تصویرسازی و انیمیشن سازی تمامی نکات آموزشی زبان انگلیسی آموزش داده شده است.

 

پیام های آسمانی هفتم حرف آخر
پیام های آسمانی هفتم حرف آخر

پیام های آسمانی هفتم حرف آخر توسط برترین استاد دین و زندگی کنکور استاد علیرضا یوسفیان پور تدریس شده است. در داخل پکیج پیام های آسمانی هفتم می توان به آن اشاره کرد این میباشد. که استاد علیرضا یوسفیان پور با استفاده از تصویر سازی تدریس می کند.

دسترسی آسان به مباحث پر بازدید سایت :

لیست قیمت حرف آخر

آدرس حرف آخر

اسامی مشاوران حرف آخر

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر