سبد خرید 0
فهرست مطالب

بودجه بندی اقتصاد کنکور انسانی

 بودجه بندی اقتصاد کنکور انسانی یکی از مهمترین مباحثی باشد که دانش آموزان رشته انسانی برای پاسخ دادن به سوالات این درس در کنکور باید به آن توجه کنند. اهمیت دانستن بودجه بندی آنجا معنا پیدا می‌کند که شما با استفاده از بودجه بندی می توانید مباحث پرتکرار و پر از تست در کنکور انسانی را به شناسایی کنیم. و تعداد تست هایی که از هر مبحث در کنکور انسانی از اقتصاد مطرح می‌شود را بدانید. تا بتوانید در هنگام مطالعه و برنامه‌ریزی برنامه‌ریزی دقیق‌تر و تمرکز بیشتری روی آن واحد داشته باشیم. تا بتوانیم به تمام تست هایی که از موارد مختلف اقتصاد در کنکور انسانی مطرح می‌شود به بهترین شکل پاسخ دهید.

 

 در واقع می‌توان گفت دانستن بودجه بندی اقتصاد کنکور انسانی این امکان را به دانش آموزان فراهم می کند تا که دید بهتری نسبت به مباحث و سرفصل های مختلفی که در اقتصاد وجود دارد داشته باشند. تا بتوانند به بهترین شکل مباحث و تست ها را پاسخ دهند .در درس اقتصاد در کنکور انسانی ۱۵ سوال مطرح می‌شود که برای پاسخ دادن به این ۱۵ سال تنها ۱۰ دقیقه زمان در نظر گرفته شده است. یعنی برای هر تست تقریباً ۳۶ ثانیه ما وقت داریم تا بتوانیم مباحث مختلف تحلیل های مختلفی کرد درس اقتصاد در کنکور انسانی مطرح می‌شود را پاسخ دهیم.

 اگر بخواهیم به تمامی تستهای اقتصاد به بهترین شکل پاسخ دهیم و زمان کم نیاوریم باید تسلط کامل بر تمامی بودجه بندی اقتصاد کنکور انسانی داشته باشیم. تا بتوانیم از قبضه نخود را برای پاسخگویی به این سوالات در مدت زمان مشخص آماده کنیم. به صورت کلی می توان گفت در بودجه بندی اقتصاد کنکور سراسری چهار فصل مختلف وجود دارد. که از هر کدام از این فصلها تعداد تست های مشخصی در کنکور مطرح می‌شود. در این مقاله از موسسه حرف آخر  قصد داریم به صورت کامل به بودجه بندی اقتصاد در کنکور انسانی بپردازیم.
مباحث تست خیز اقتصاد کنکور انسانی 1401
بودجه بندی اقتصاد کنکور انسانی

مباحث تست خیز اقتصاد انسانی کنکور ۱۴۰۱

به صورت کلی می‌توان گفت فصل اول اقتصاد پایه دهم در کنکور سراسری دارای تعداد تست بیشتری نسبت به سایر فصول بوده. از فصل اول اقتصاد پایه دهم در کنکور انسانی شش سوال مطرح میشود. اگر بخواهیم به صورت کلی فصل اول پایه دهم را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که این فصل از ۴ درصد تشکیل شده است. که درس اول در خصوص طرح کسب و کار و کارآفرینی درس دوم انتخاب نوع کسب و کار درس سوم اصول انتخاب درست و درس چهارم مرز امکانات تولید هست. به صورت کلی در بودجه بندی اقتصاد سال دهم کنکور انسانی می توان گفت از این مباحث و از این فصول در مجموع ۶ سال در کنکور سراسری از مبحث اقتصاد مطرح می‌شود.

 

فصل دوم بازیگران اصلی در میدان اقتصاد نام دارد. از فصل دوم سه سوال در کنکور سراسری رشته انسانی مطرح می‌شود. از لحاظ بودجه بندی اقتصاد کنکور انسانی میتوان گفت که فصل دوم شامل ۲۰ درصد مباحث بوده. و داوطلبان باید بتوانند به تمامی سوالات پاسخ دهند. فصل دوم در مجموعه شامل ۳ درس می باشد که شامل درس پنجم بازار چیست و چگونه عمل می کنیم درس ششم نقش دولت در اقتصاد چیست و درس‌هفتم تجارت بین الملل نام دارد. که در مجموع می توان گفت در بودجه بندی اقتصاد کنکور سراسری ۳ تست را به خود اختصاص می دهد.

 

 فصل سوم عنوان اقتصاد رشد و پیشرفت نام دارد که از این فصل تنها یک سوال در کنکور مطرح می شود. و از لحاظ بودجه بندی این فصل شامل ۴ درس می باشد که درس هشتم به عنوان رکود بیکاری و فقر درس‌نهم تورم و کاهش قدرت خرید درس دهم مقاوم‌سازی اقتصاد و درس یازدهم رشد و پیشرفت اقتصادی نام دارد.

 

 فصل چهارم را می توان در بودجه بندی اقتصاد کنکور انسانی جزوه فصل های پر تست نامگذاری کرد. از این فصل ۵ سوال در کنکور مطرح می‌شود و در مجموعه فصل چهارم شامل ۳ درس بودجه بندی تصمیم‌گیری در مخارج پس‌انداز و سرمایه‌گذاری می‌شود. و از لحاظ درصد اگر بخواهیم بررسی کنیم ۳۴ درصد از سوالات اقتصاد در کنکور انسانی از فصل چهارم می باشد.

 

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

بهترین منابع اقتصاد کنکور انسانی ۱۴۰۱

اقتصاد حرف آخر
اقتصاد انسانی حرف آخر

پکیج اقتصاد کنکور انسانی حرف آخر با تدریس استاد پویا بهشتی می باشد. درس اقتصاد یکی از مهم ترین درس های رشته انسانی باشد زیرا به دلیل داشتن مباحث محاسباتی و بخش های مفهومی یکی از مباحث این باشد. که بسیاری از دانش آموزان رشته انسانی با این درصدا دچار مشکلات فراوانی بوده و در کنکور می توانند به سوالات این مبحث پاسخ درست دهند. یکی از مشکلاتی که دانش آموزان رشته انسانی با مبحث اقتصاد دارد این می باشد که مبحث اقتصاد دارای موارد مفهومی بوده .و به علت نداشتن تدریس مناسب در دوران تحصیل خود نمی توانند به تمامی تست‌های اقتصاد کنکور انسانی پاسخ دهند.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر