سبد خرید 0

آموزش مبحث ایهام توسط استاد محسن منتظری

آموزش مبحث ایهام توسط استاد محسن منتظری ییک از برترین آموزش های قسمت ایهام می باشد. درس ادبیات یکی از مهمترین درس های دروس عمومی کنکور می باشد. این درس در کنکور بسیار مهم است زیرا در بین دروس عمومی دارای بالاترین ضریب می باشد و دانش آموزان باید بتوانند در این درس درصد بالایی را کسب کنند. یکی از بخش های مهم ادبیات که دانش آموزان در آن دارای مشکلات فراوانی هستند مبحث آرایه های ادبی بخش ایهام است. بصورت کلی می توان گفت از آرایه های ادبی معمولا بین ۵ تا ۶ سوال در کنکور مطرح می شود و بعد از قرابت و واژگان لغت املا پر تست ترین مبحث آرایه های ادبی می باشد.

 

 

مدرس پکیج ادبیات حرف آخر استاد محسن منتظری هستند که با استفاده از تصویرسازی و انیمیشن سازی تمامی مباحث و نکات درسی و تستی ادبیات کنکور ار بصورت کامل تدریس می کنند. در روش آموزش مبحث ایهام توسط استاد محسن منتظری نیز با استفاده از تصویر سازی توانسته روش نوینی در آموزش را پیاده سازی کنند تا دانش آموزان درک کامل و مفهومی از تمامی نکات تستی داشته باشند.ما در این مطلب در مورد آرایه ادبی ایهام نکاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم سپس استاد منتظری به طور کامل این مبحث را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد.

آموزش کامل ایهام کنکور
آموزش مبحث ایهام توسط استاد محسن منتظری

ویژگی های آموزش آرایه های ادبی مبحث ایهام استاد منتظری

در روش آموزش مبحث ایهام توسط استاد محسن منتظری در قدم اول معنای کلمات را باید به بهترین شکل بدانیم و تسلط کامل بر روی آنها داشته باشیم.بصورت کلی اگر بخواهیم معنی واژه ایهام را تعریف کنیم باید بگوییم ایهام به معنی واژه‌ای است که با حداقل دو معنی یکی به ذهن و دیگری دور از ذهن است.به زبان ساده تر ایهام دو معنی از یک کلمه می باشد که هر دو معنا قابل قبول و درست است.یکی از مهمترین مشکلاتی که دانش آموزان در تست های کنکور این می باشد که در قدم اول ایهام را به درستی تشخیص دهند و در قدم دوم نوع ایهام به کار رفته را بتوانند به درستی تشخیص دهند.

 

در روش آموزش کامل مبحث ایهام آرایه های ادبی را می توان به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد که از لحاظ نوع ایهام مورد استفاده شده آن ها به انواع مختلف زیر دسته بندی می شوند :

 

تناسب
تداعی
تام
توکید
تضاد
عکس
مجرد
مرشح
وصل

 

هر کدامیک از این انواع ایهام دارای تعاریف مخصوص خود می باشد که بعنوان مثال:

 

مبحث ایهام: تناسب

 

در ایهام تناسب یک واژه دارای بیش از یک معنی است اما یکی از معانی در شعر وجود دارد و شعر با آن معنی کاملی پیدا می‌کند. به عبارت دیگر در ایهام تناسب تنها یکی از معانی واژه است که در خود شعر جای می‌گیرد و معنای دیگر آن قابل قبول نیست.

 

مبحث ایهام تداعی

نوع دیگری از ایهام نیز وجود دارد که به آن ایهام تداعی گفته می‌شود. شاعر در این نوع تداعی با آوردن لغاتی که دارای چند تلفظ یا املا هستند، تناسب را برقرار می‌کند.

 

مبحث ایهام تضاد

نوع دیگری از ایهام، تضاد نام دارد. اگر کلمه‌ای دارای دو معنی باشد و در معنی دور خود با سایر کلمات بیت تضاد داشته باشد به آن ایهام تضاد گفته می‌شود.

ویژگی های آموزش مبحث ایهام توسط استاد محسن منتظری

در روش آموزش مبحث ایهام توسط استاد محسن منتظری تمام نکات و انواع ایهام و همینطور تست هایی که در کنکورهای گذشته از این مبحث مطرح شده است بصورت کامل برای شما دانش آموزان حل و نکات آن تدریس می شود. در واقع در پکیج ادبیات حرف آخر استاد محسن منتظری در هر مبحث در ابتدا درسنامه را بصورت کامل و با استفاده از تصویرسازی و انیمیشن سازی تدریس می کنند. بعد از تدریس درسنامه تمامی نکات و همینطور الگوهای تست زنی را بصورت کامل آموزش می دهند. و بعد از تدریس درسنامه نکات و الگوهای تست زنی تمامی تست های کنکورهای گذشته که از آن مبحث در کنکور مطرح شده است را حل و نکات آنها را آموزش می دهند.

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر