سبد خرید 0

آموزش مبحث گلبول قرمز زیست کنکور

درس زیست شناسی را می توان مهمترین درس اختصاصی در کنکور رشته تجربی دانست. زیرا دارای بالاترین ضریب در کنکور می باشد. مبحث گلبول قرمز زیست  دارای اهمیت بالایی می باشد به همین علت دانش آموزان در طول مدت آماده شدن برای کنکور بر روی این درس وقت بسیاری می گذارند. تا بتوانند در کنکور درصد بالایی را به خود اختصاص دهند. اگر بخواهیم از لحاظ اهمیت دروس زیست شناسی سه سال آنها را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که تمامی مباحث دارای اهمیت می باشند. زیرا در کنکورهای گذشته سوالاتی که مطرح می شود بصورت ترکیبی می باشد. و دانش آموزان باید بتوانند درک درستی از این درس داشته باشند تا بتوانند به سوالات آن در کنکور پاسخ دهند.

 

 

در این مقاله از گروه حرف آخر قصد داریم به صورت کلی به آموزش مبحث گلبول قرمز زیست کنکور و نوع آموزش آن توسط استاد همدانی بپردازیم.یکی از نکاتی که در روند آموزشی زیست حرف آخر وجود دارد. این می باشد که تمامی آموزش ها با استفاده از تصویر سازی می باشد و استاد همدانی با استفاده از پویا نمایی تمامی نکات تستی و کنکوری را به شما عزیزان آموزش می دهد.یکی از مهمترین دلیل هایی که دانش آموزان نمی توانند به سوالات زیست در کنکور پاسخ دهند نداشتن درک درست و مفهومی از مباحث می باشد. علت آن هم نداشتن تدریس و آموزش های درست در دوران تحصیل می باشد. عموما تمامی دانش آموزان در طول زمان تحصیل خود صرفا مطالب را برای کسب نمره مطالعه می کنند و درک مفهومی کامل از آنها ندارند.

 

 

در آموزش مبحث گلبول قرمز زیست کنکور توسط استاد همدانی بعلت استفاده از تصویر سازی تمامی نکات بصورت تصویر سازی شده. آموزش داده می شود. این نوع تدریس باعث می شود تا دانش آموزان درک مفهومی کاملی از تمامی نکات داشته باشند. و همینطور بعلت آنکه مباحث بصورت تصویری تدریس شده است در حافظه بلند مدت ذخیره می شود.مبحث گلبول قرمز جز آن دسته از مطالبی می باشد که هر سال در کنکور از آن سوال مطرح می شود و می توان به یقین گفت یکی از سوالات در کنکور می باشد.

 

اهمیت مبحث گلبول قرمز در کنکور

اگر بخواهیم در خصوص بودجه بندی زیست در کنکور صحبت کنیم باید بگوییم که مبحث گلبول قرمز زیست یکی از مباحثی می باشد. که در کنکور هر سال از آنها سوال مطرح می شود.دانش آموزانی که بخواهند در کنکور موفق شوند و در درس زیست شناسی که جز مهمترین دروس اختصاصی می باشد نتیجه بگیرند. باید حتی یک سوال را از دست ندهند. در روش آموزش مبحث گلبول قرمز زیست استاد همدانی به صورت کامل به تمامی نکات ریز و درشت آن اشاره می کند.یکی از ئویژگی های تدریس استاد شاکری این می باشد که کل مبحث بصورت دایره ای بوده. و فقط با استفاده از یک دایره استاد شاکری تمامی نکات را آموزش می دهد. و دانش آموزان با یادگیری همان یک دایره می توانند به تمامی تست های مبحث گلبول قرمز زیست کنکور پاسخ دهند.

 

نکات مهم که باید به یاد داشته باشید:

 

خون شامل سه دسته سلول است که هر کدام از این سلول‌ها وظایف خاصی را در بدن انجام می‌دهند.
یکی از سلول‌ها گلبول قرمز است.
این گلبول به سراسر سلول‌های بدن اکسیژن منتقل می‌کند.
گلبول قرمز خون در سلول‌های مغز استخوان تولید می‌شوند.
در دوران جنینی ساخت گلبول‌های قرمز بر عهده کبد و طحال است.
از زمان نوزادی تا زمان پیری گلبول سازی بر عهده مغز قرمز استخوان است.

 

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

بهترین منابع زیست شناسی کنکور ۱۴۰۱

زیست شناسی دهم حرف آخر
زیست دهم حرف آخر

پکیج زیست شناسی دهم حرف آخر اولین پکیج از ریست جامع موسسه حرف آخر می باشد .که دانش آموزان قبل از تهیه سایر پکیج ها باید این مجموعه را به شکل کامل مشاهده کرده باشند.

زیست شناسی یازدهم حرف آخر
زیست یازدهم حرف آخر

زیست شناسی یازدهم حرف آخر یکی از کاملترین پکیج های کنکور می باشد. و دارای ویژگی های فراوانی نسبت به منابع مشابه خود دارد. از این ویژگی ها می توان به تدریس با کمک دو استاد اشاره کرد.

زیست سال دوازدهم حرف آخر
زیست دوزادهم حرف آخر

زیست شناسی دوازدهم حرف آخر را میتوان اصلیترین و مهمترین پکیج زیست جامع دانست. که معمولا یکی از سال هایی می باشد که تعداد تست قابل توجهی ار آنها مطرح می شود.

گیاهی موسسه حرف آخر
زیست گیاهی حرف آخر

زیست شناسی گیاهی حرف آخر یکی از مباحث زیست جامع می باشد. در پکیج زیست شناسی گیاهی حرف آخر بصورت کامل و صفر تا صد به این مبحث پرداخته شده است.

پکیج زیست ژنتیک حرف آخر
زیست ژنتیک حرف آخر

پکیج ژنتیک زیست شناسی حرف آخر یکی از مهم‌ترین قسمت‌های زیست‌کنکور می باشد. که در آن استاد شعبانی و شاکری با استفاده از تصویر سازی مباحث را تدریس کرده است.

دسترسی آسان به مباحث پر بازدید سایت :

لیست قیمت حرف آخر

آدرس حرف آخر

اسامی مشاوران حرف آخر

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر