سبد خرید 0

آموزش مبحث آینه کاو فیزیک کنکور با ۱ الگو در فیزیک حرف آخر

مبحث آینه کاور فیزیک در کنکور یکی از مباحث مهم در درس فیزیک می باشد. بصورت کلی می توان گفت درس فیزیک یکی از مهمترین دروس اختصاصی در رشته ریاضی و تجربی می باشد. بسیاری از دانش آموزان در درک مطالب فیزیک کنکور دارای مشکلات فراوانی هستند. بصورت کلی می توان گفت یکی از مهمترین علت هایی که دانش آموزان نمی توانند در کنکور درصد بالایی از این درس بدست بیاورند نداشتن آموزش مفهومی می باشد.

 

در پکیج فیزیک کنکوری حرف آخر استاد پیمان کامیار تمامی آموزش ها را با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی آموزش داده است. مبحث آینه کاو فیزیک یکی از مباحثی می باشد که اگر دانش آموزان بخواهند به بهترین شکل بر تمامی جزئیات و نکات آن تسلط داشته باشند. حتما باید آن را بصورت مفهومی آموزش ببینند. در این مقاله قصد داریم بصورت کلی به روش تدریس استاد پیمان کامیار در مبحث آینه کاو در فیزیک حرف آخر بپردازیم و همینطور نمونه تدریس این مبحث را بصورت رایگان برای شما دانش آموزان قرار داده ایم. 

فیلم فیزیک حرف آخر
آموزش آینه کاو فیزیک حرف آخر

آموزش مبحث آینه کاو با استفاده از ۱ الگو

یکی از ویژگی هایی که در تدریس مبحث آینه کاو در فیزیک ۶۰۴۰ حرف آخر وجود دارد این می باشد که استاد کامیار برای تدریس از تصویر سازی استفاده می کند. و به جای آموزش فرمول های زیاد و سخت و مشکل از الگو ها که شاه کلید اصلی هستند استفاده می شود. اگر بخواهیم درس فیزیک را بصورت فرمول های ریاضی آموزش ببینیم باید تعداد بسیار زیادی فرمول را در ذهن خود ذخیره کنیم. تا بتوانیم در کنکور به درصد قابل توجه دست پیدا کنیم. ولی در روش تدری آینه کاو فقط از ۱ الگو استفاده می شود . در این روش تدریس استاد کامیار در ابتدا مباحث را کامل با استفاده از تصویر سازی تدریس می کنند و بعد از آموز مباحث با کمک الگو به جای تعداد زیادی فرمول روش های تست زنی را آموزش می دهند.

 

یکی از علت هایی که دانش آموزان نمی توانند در درس فیزیک در کنکور موفق عمل کنند وجود تعداد فرمول های زیاد می باشد.در بسیاری از تدریس ها برای اینکه بتوانند فرمول های کمتری استفاده کنند از روش هایی به نام تکنیک استفاده می کنند. ولی در سیستم آموزش موسسه حرف آخر . استاد کامیار از هیچ فرمول و یا تکنیکی استفاده نمی شود. یکی از مشکلات بزرگ استفاده از تکنیک در حل سوالات کنکور این می باشد که اگر صورت سوال عوض شود دیگر نمی توان از همان تکنیک برای حل آن استفاده کرد . ولی در روش تدریسی استاد کامیار در فیزیک حرف آخر از الگو استفاده می باشد و برای مثال برای حل تمامی سوالات مبحث آینه کاو فیزیک از ۱ الگو استفاده می شود. و با استفاده از همان ۱ الگو تمامی تست هایی که در کنکور های گذشته آمده و یا سوالات احتمالی که ممکن است در کنکور های سال های آینده بیاید را حل و مورد بررسی قرار می دهد.

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

فیلم آموزشی فیزیک حرف آخر

بعد از توضیحاتی که در بالا در خصوص نحوه تدریس و روش آموزش استاد کامیار عرض کردیم حالا وقت آن رسیده است تا فیلم آموزشی مبحث آینه کاو با استفاده از ۱ الگو که توسط استاد پیمان کامیار آموزش داده شده است را مشاهده کنید.

پکیج های آموزش فیزیک حرف آخر

فیزیک سال دهم حرف آخر
فیزیک دهم حرف آخر

پکیج فیزیک سال دهم حرف آخر با تدریس بسیار عالی استاد کامیار می باشد.فیزیک یکی از دروس اختصاصی و با اهمیت برای رشته های ریاضی و تجربی می باشد.

فیزیک سال یازدهم حرف آخر
فیزیک یازدهم حرف آخر

فیزیک یازدهم حرف آخر یکی از پکیج های فیزیک جامع حرف آخر می باشد. مدرس فیزیک یازدهم حرف آخر استاد کامیار هستند.

سینماتیک حرف آخر
فیزیک سینماتیک دوازدهم حرف آخر

فیزیک سینماتیک دوازدهم حرف آخر جز پکیج های مربوط به فیزیک سال دوازدهم می شود. سینماتیک جز مباحث بسیار سخت از نظر دانش آموزان می باشد.

دینامیک فیزیک حرف آخر
فیزیک دینامیک دوازدهم حرف آخر

فیزیک دینامیک دوازدهم حرف آخر یکی از مهمترین پکیج های فیزیک سال دوازدهم می باشد. و بسیاری از دانش آموزان در این مبحث دارای ایراد هستند .

نوسان فیزیک حرف آخر
فیزیک نوسان دوازدهم حرف آخر

فیزیک نوسان دوازدهم حرف آخر یکی دیگر از ۳ پکیجی است که جمعا فیزیک دوازدهم را تشکیل می دهند. معمولا از نوسان ۲ تست مطرح می شود.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر