سبد خرید 0

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر چیست ؟

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر یکی از قویترین و برترین مجموعه های آموزشی می باشد که موسسه حرف آخر برای دانش‌آموزان آماده کرده است. به صورت کلی اگر بخواهیم در خصوص پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر صحبت کنیم باید بگوییم که در ای پروژه دانش‌آموزان در مدت زمان ۶۰ روز به صورت کامل صفر تا صد تمامی مباحث دروس عمومی و اختصاصی خود را از ابتدا آموزش می بینند. همانطور که از اسم این پروژه مشخص می باشد از دو قسمت ۶۰ روز و ۴۰ روز تشکیل شده است. در قسمت ۶۰ روز دانش آموزان تمامی مباحث را با استفاده از دی وی دی های آموزشی موسسه حرف آخر به صورت کامل و طبق برنامه‌ریزی دقیق به نام برنامه ریزی قطاری پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر را مطالعه می کنند. در داخل برنامه ریزی قطاری پروژه تمامی مباحث به صورت دقیقه به دقیقه برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است. و دانش آموزان با استفاده از برنامه قطاری برای این مدت زمان ۶۰ روز خود برنامه مطالعاتی کامل و دقیق دارند.

 

اگر بخواهیم از لحاظ زمانی پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که کل مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه و همینطور آموزن ها ۱۰۰ روز می باشد. یعنی دانش اموزان در مدت زمان ۱۰۰ روز بصورت کامل می توانند خود را به سطح بالای کنکور برسانند. این ۱۰۰ روز از دو قسمت تشکیل شده است . قسمت ۶۰ روز که مباحث آموزشی می باشد و دانش آموزان در ۶۰ روز مباحث آموزشی و درسنامه را به صورت کامل آموزش می‌بینند. مجموع ساعت مطالعه مورد نیاز برای مدت زمان ۶۰ روز ۳۶۰ ساعت می باشد. یعنی اگر فرض کنیم دانش آموزی تنها ۶ ساعت در روز مطالعه کند می تواند به راحتی با استفاده از پروژه ۶۰۴۰ نظام جدید حرف آخر در مدت زمان ۶۰ روز مباحث را به صورت کامل مطالعه کند. 

 

بعد از اینکه دانش آموز مباحث را در ۶۰ روز مطالعه کرده و آموزش ها را با استفاده از دی وی دی ها و اساتید حرف آخر به صورت کامل مشاهده کرد. وارد قسمت ۴۰ روزه میشود. در قسمت ۴۰ روز ۲۰ آزمون جامع و شبیه ساز کامل کنکور برای دانش‌آموزان آماده شده است. ویژگی که این آزمون ها دارد این می باشد که شبیه ساز کنکور میباشد و به صورت کلی می توان گفت دانش آموز مطالب صفر تا صد سال خود را به صورت کامل ۲۰ بار مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهد. این آزمون ها هر کدام به صورت جامعه بوده و دانش‌آموز با زدن آزمون اول انگار یک آزمون مشابه کنکور سراسری را از خود به صورت آزمایشی میگیرد.

 

پروژه 6040 حرف آخر

جهت دریافت تخفیفات ویژه پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر همین حالا اقدام کنید و فرم زیر را تکمیل کنید تا در قرعه کشی تخفیفات ۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر شرکت کنید.

اهمیت ۲۰ آزمون پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر

۲۰ آزمون جامع پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر یکی از مهمترین قسمت های این پروژه و تکمیل کنند قسمت ۶۰ روز می باشد. در واقع دانش آموزان در قسمت اول که مطالعه مباحث بود در ۶۰ روز با استفاده از دی وی دی های آموزشی مطالب درسنامه را آموزش دیده اند . اگر بخواهیم از لحاظ درصدی این پروژه را مورد بررسی قرار دهیم با مطالعه ۶۰ روز و دی وی دی های درسنامه به آمادگی ۵۰ تا ۶۰ درصدی در هر درس رسیده ایم. ولی برای کسب یک رتبه خوب و پذیرش در دانشگاه های معتبر نیاز به درصد های بالاتری داریم . این اتفاق در ۲۰ آزمون رخ می دهدو در ۲۰ آزمون که برای آن ۴۰ روز در نظر گرفته شده است برای هر آزمون ۲ روز در برنامه قطاری پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر لحاظ شده است.

 

شروع دوره ۴۰روزه پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر بعد از اتمام دوره ۶۰ روزه می باشد. و شامل ۲۰ آزمون جامع است که بصورت یک روز در میان برگزار خواهد شد. داوطلب به این صورت عمل می کند که نصف روز را صرف انجام آزمون ، یک و نیم روز باقیمانده را به تحلیل سوالات آزمون اختصاص می دهد. فرآیند هر آزمون جامع در دو روز انجام می شود یعنی دو روز به چهار قسمت تقسیم شده و زمان صبح تا ظهر برای آزمون جامع سپری می شود. و داوطلب نصف روز، خود را محک میزند و بعد از ظهر آن روز تحلیل سوالات عمومی انجام می شود و روز بعد تحلیل سوالات اختصاصی صورت می پذیرد. این فرآیند از سیستم “محک-کمک” بهره می برد. 

 

مانند سیستم صحیح و خطا، سیستم “محک-کمک” نیز باعث ارتقا داوطلب در آزمون های بعدی می شود. توجه داشته باشید که داوطلب در نصف روز خود را محک می زند و در یک و نیم روز. تک تک سوالات به صورت فیلم آموزشی توسط اساتید همان درس ضبط شده است. و این امکان را به داوطلب می دهد که بتواند پاسخ نمایشی سوالات را به صورت فیلم مشاهده کند.  یکی از ویژگی هایی که ۲۰ آزمون پروژه ۶۰۴۰ دارد این می باشد. که  هر آزمون دارای پاسخنامه تصویری می باشد .آزمون اول با استفاده از پاسخنامه تصویری که به همراه هر آزمون به دانش‌آموزان ارائه می‌شود می‌توانند مباحث و نکاتی که در داخل آزمون اول وجود دارد را رفع اشکال کند. 

 

به عنوان مثال فرض کنید دانش آموزی آزمون اول را در درس زیست شناسی چهار غلط و در درس ریاضی سه غلط ایا در سایر دروس تست هایی را اشتباه جواب داد. به همین دلیل به همراه همه آزمون ها پاسخنامه تصویری به دانش آموزان ارائه می شود. تا دیگر نیازی نباشد که سوالاتی که در هر تست و در هر درس را اشتباه پاسخ داده اند. نیازی به مطالعه مجدد دوره ۶۰ روزه باشد و با استفاده از پاسخنامه تصویری تک تستهایی که در داخل هر آزمون وجود دارد توسط استاد مربوطه آن درس مورد ارزیابی و رفع اشکال قرار می گیرد.

 

 

پس می توان نتیجه گرفت که در پروژه ۶۰۴۰ نظام جدید حرف آخر دانش‌آموزان در ابتدا مباحث را با استفاده از دی وی دی های آموزشی اساتید موسسه حرف آخر به صورت کامل و صفر تا صد در یک تایم فشرده آموزش می‌بینند. و بعد از آن وارد قسمت آزمون می‌شوند که با استفاده از ۲۰ آزمون جامعه و شبیه ساز کنکور تمامی مطالب و مباحث را مرور روش کار می کنند. و به همراه آزمون ها پاسخنامه تصویری به دانش‌آموزان ارائه می‌شود. که می‌توانند نکات و ایرادات خود را در هر آزمون با استفاده از پاسخنامه تصویری رفع اشکال کنند. و نکاتی که در دوره ۶۰ روزه مطالعه کردن را مرور و جمع بندی کند.

6040 حرف آخر
پروژه ۶۰۴۰ نظام جدید حرف آخر

تفاوت پروژه ۶۰۴۰ با پروژه صفر تا صد حرف آخر چیست؟

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر دارای یک برنامه ریزی دقیق و فشرده می باشد. و مناسب دانش آموزانی سال دوازدهمی می باشد. که از اواسط سال بصورت جدی می خواهند برای کنکور آماده شوند.  در مدت زمان ۱۰۰ روز می خواهند صفر تا صد مطالب آموزشی را بصورت کامل مطالعه کنند. اما پروژه صفر تا صد مناسب دانش آموزانی می باشد. که از اول سال اقدام به مطالعه می کنند و یا دانش آموزانی که از سال های پایین تر مثل سال یازدهم و یا حتی دهم می خواهند برای کنکور آماده شوند.

یکی دیگر از تفاوت های مهمی که در بین این دو پروژه وجود دارد ۲۰ آزمون جامع می باشد. که این ۲۰ آزمون جامع که شبیه ساز کنکور می باشد. و متناسب با هر کنکور بروزرسانی می شوند در پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر وجود دارد و مختص این پروژه می باشند. به جرات می توان گفت این مجموعه ۲۰ آزمون جز قویترین آزمون های شبیه سازی شده برای آماده سازی برای سوالات کنکور می باشد.

بسیاری بر این باور هستند که پروژه ۶۰۴۰ نسبت به پروژه صفر تا صد خلاصه شده می باشد و آموزش ها کامل نیست . در این باره باید خدمت شما عزیزان بگوییم که این فکر اشتباه می باشد و تمامی آموزش ها در پروژه ۶۰۴۰ موسسه حرف آخر بصورت کامل و جامع می باشد و تمامی نکات و سر فصل های کتاب های درسی سه سال در داخل این پروژه و تدریس ها آورده شده است.

دروس اختصاصی پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر

زیست 6040 حرف آخر نظام جدید
زیست ۶۰۴۰ نظام جدید

زیست ۶۰۴۰ حرف آخر یکی از قویترین پکیج های پروژ ۶۰۴۰ می باشد. اهمیت درس زیست شناسی در کنکور سراسری بر کسی پوشیده نیست. درس زیست شناسی در کنکور  رشته تجربی در بین دروس اختصاصی بالاترین ضریب را دارد. 

ریاضی 6040 حرف آخر نظام جدید
ریاضی ۶۰۴۰ نظام جدید

ریاضی ۶۰۴۰ حرف آخر با تدریس بسیار عالی و بی نظیر استاد عبدالرضا منتظری می باشد. که یکی از قویترین پکیج های ریاضی کنکور می باشد. در این پکیج استاد منتظری با استفاده از الگو های ویژه ای که در داخل پکیج بصورت کامل آنها را توضیح می دهند. 

فیزیک 6040 حرف آخر نظام جدید
فیزیک ۶۰۴۰ نظام جدید

فیزیک ۶۰۴۰ حرف آخر کاملترین مجموعه آموزش فیزیک کنکور می باشد. که برای دانش آموزانی که می خواهند در مدت زمان کمتری برای کنکور آماده شوند بصورت کامل و  با استفاده از تصویر سازی آماده شده است.

شیمی 6040 نظام جدید حرف آخر
شیمی ۶۰۴۰ نظام جدید

شیمی ۶۰۴۰ حرف آخر نظام جدید یک محصول بسیار کاربردی برای شیمی کنکور می باشد. که استاد شیروانی در این پکیج در کمترین مدت زمان ممکن تمامی مباحث درس شیمی را بصورت کامل برای دانش آموزان با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی تدریس می کنند.

خرید محصولات 6040 حرف آخر
لیست قیمت ۶۰۴۰ حرف آخر

نتیجه گیری نهایی در خصوص پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر

هر ساله بسیاری از دانش آموزان برای کسب نتیجه دلخواه در کنکور تلاش می کنند، اما نتیجه نمی گیرند چرا؟ دلیل آن این است که مطالب جمع بندی نشده، مطالب مرور نشده و آزمون های موثر و استانداری برای سنجش از دانسته ها گرفته نشده است. اما پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر با روش های اصولی و البته کاربردی شما را به هدفتان می رساند. کافیست اراده کنید!

به جرات می توان گفت در پروژه ۶۰۴۰ موسسه حرف آخر تمامی جوانب مورد توجه قرار گرفته است. و شما دانش آموز در ابتدا درسنامه را آموزش می بینند و بعد از درسنامه با استفاده از ۲۰ آزمون مطالب را مورد سنجش قرار می دهند و همینطور می توانند تمامی نکاتی که در طول آموزش اساتید تدریس کرده اند را با استفاده از پاسخنامه تصویری جمعبندی کنند.


پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر بی شک جزء نتیجه بخش ترین و مثمر ثمرترین محصولات حرف آخر می باشد. موسسه کنکوری حرف آخر پروژه ۶۰۴۰ خود را با هدف جمع بندی صحیح دروس و همچنین آزمون های استاندارد مطابق با کنکور سراسری برای داوطلبین نظام جدید و نظام قدیم تهیه کرده‌ است. از آن جایی که جمع بندی و مرور دروس، نزدیک کنکور سراسری، امری بسیار مهم و غیر قابل انکار است. دانش آموزان کنکوری باید تمام مطالب خوانده شده در تمام ۴ سال را جمع بندی کنند تا بتوانند ساختار درستی از مطالب درسی در ذهن ایجاد کنند. اما اکثر داوطلبین در هفته های نزدیک به کنکور به علت عدم جمع آوری صحیح و یا فراموشی دروس دچار دلهره و هراس می شوند و همین امر سبب از دست دادن روحیه و اعتماد به نفس داوطلبین می شود. 

 

با حرف آخر درست بخوانید، درست مرور کنید و به راحتی به ذهن بسپارید. اما پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر با بهره مندی از برترین اساتید کنکور، دروس را به گونه ای جمع آوری کرده است که حتی یک فصل و یک موضوع از قلم نیفتاده است. و علاوه بر آموزش، مروری کلی بر تک تک مطالب درسی با کمک ۶۰۴۰ حرف آخر به راحتی مهیا می شود. در واقع پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر، مجموعه ای آموزشی و آزمایشی برای داوطلبین کنکور فراهم کرده است. پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر شما را تا زمانی که به سر منزل مقصود نائل شوید تنها نمی گذارد. آیا تاکنون به این موضوع توجه کرده اید که چرا دانش آموزان در آزمون های مبحثی که توسط موسسات کنکوری که قبل از آزمون های جامع برگزار می شود. خوب عمل می کنند اما آزمون های جامع را متاسفانه با درصد پایینی پشت سر می گذرانند و به جد روحیه خود را از دست می دهند؟ 

 

زیرا طراحان در آزمون های مبحثی فقط حق سوال از همان مبحث و مباحث گذشته را دارند. و نمی توانند مباحث آینده را با آنها ترکیب کنند. در صورتی که سوالات کنکور به صورت ترکیبی و تلفیقی است. پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر با علم بر این نکته. آموزش های جامعی را تهیه کرده است که دانش آموز را برای ارتباط مطالب با یکدیگر آماده می کند و پروژه ۶۰۴۰ به معنای واقعی کلمه ( ۶۰+۴۰=۱۰۰) ۱۰۰ درصد کامل و جامع است. و این هنر و فن اساتید حرف آخر می باشد که در ۳۰۰ ساعت تمام مطالب درسی را گنجانده و پرونده ۸ تا درس را بسته اند.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر