سبد خرید 0

آدرس موسسه حرف آخر در تهران یکی از سوالات دانش آموزانی می باشد که قصد خرید محصولات بصورت حضوری را دارند.جهت دریافت آدرس دفتر مرکزی حرف آخر و اطلاع از ساعت کاری با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ تماس حاصل فرمایید.

آدرس موسسه حرف آخر در تهران

آدرس موسسه حرف آخر یکی از پر سوال ترین مباحثی باشد که دانش آموزان از مشاوران ما می پرسند و یا در اینترنت آن را سرچ می کند. متاسفانه افراد سودجو در قالب و به اسم حرف آخر از عزیزان و دانش آموزان عزیز سوء استفاده کرده و مبالغی را دریافت می‌کنند. . بعد از گذشت مدتی تازه متوجه می‌شوند که اصلاً مبلغ به حساب موسسه حرف آخر واریز نشده. و یا آدرسی که به آنها داده شده آدرس دفتر مرکزی حرف آخر در تهران نمی باشد.


آدرس موسسه حرف آخر در تهران در : (میدان انقلاب – ضلع جنوب شرقی میدان- جنب پیتزا شیلا- ساختمان مترجمان یا پلاک ۱۷- طبقه دوم موسسه حرف آخر می باشد.) 

نکته قابل توجه در خصوص آدرس موسسه حرف آخر این می باشد که دانش آموزانی که قصد مراجعه به دفتر مرکزی حرف آخر در تهران را دارند حتماً باید قبل از آن به دفتر موسسه تشریف بیاورند باید هماهنگی های لازم را با دفتر موسسه حرف آخر در تهران داشته باشند.


شما عزیزان و دانش آموزانی که قصد مراجعه به آدرس موسسه حرف آخر در تهران را دارید. می توانید قبل از آنکه به دفتر مرکزی حرف آخر در میدان انقلاب تشریف بیاورید. با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ تماس حاصل فرمایید. تا هم از ساعت کار موسسه حرف آخر در روزهای مختلف اطلاعات لازم را کسب کنید. و هماهنگی های لازم با همکاران ما جهت حضور شما در دفتر مرکزی حرف آخر به عمل آید.

 

حتما قبل از مراجعه به دفتر مرکزی حرف آخر برای دریافت نوبت و تهیه محصولات با شماره تلفن های ما در ارتباط باشید.

آدرس دفتر مرکزی حرف آخر در تهران

به علت شیوع ویروس کرونا و عدم تجمع و حفظ سلامت پرسنل و عزیزانی که در دفتر مرکزی حرف آخر حضور دارند. ساعت حضور شما از قبل باید حتماً هماهنگ شود. شما عزیزان می توانید جهت هماهنگی برای مراجعه به دفتر مرکزی حرف آخر در تهران با شماره تلفن هایی که اعلام شد تماس حاصل فرمایید. و ساعت خود را با همکاران ما هماهنگ کنید. تا هم بتوانیم خدمات بهتری در چارچوب سیستم آموزشی حرف آخر به شما عزیزان ارائه کنیم.


نکته بسیار مهم در خصوص آدرس دفتر مرکزی حرف آخر در تهران می باشد که تنها دفتر رسمی و مرکزی در تهران در میدان انقلاب قرار دارد. و سایر آدرس ها که به اسم موسسه حرف آخر در دنیای مجازی وجود دارد فاقد اعتبار بوده. و عزیزان اگر قصد تهیه محصولات حرف آخر را دارند و جهت دریافت این محصولات به صورت حضوری می خواهند تشریف بیاورند. حتماً باید به آدرس دفتر مرکزی موسسه حرف آخر واقع در میدان انقلاب مراجعه کند. و حتما قبل از آن که تشریف بیاورید باید با شماره تلفنهای ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ تماس حاصل فرمایید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.


حتماً حتماً قبل از مراجعه به دفتر مرکزی در تهران هماهنگی های لازم را انجام دهید. 

 

آدرس دفتر مرکزی موسسه حرف آخر
آدرس دفتر مرکزی و اصلی موسسه حرف آخر در تهران

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر در تهران

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت دریافت نوبت برای حضور در دفتر مرکزی و اصلی موسسه حرف آخر در تهران و اطلاع از ساعت کاری این دفتر با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر