سبد خرید 0

پردرآمد ترین رشته های تجربی


پردرآمد ترین رشته های تجربی

درباره رشته تجربی

به عقیده بسیاری از مشاوران رشته تجربی و ریاضی، در دوران قبل از دانشگاه از سخت ترین رشته های موجود می باشد که داوطلبان با این دو رشته برای ورود به گرایش شغلی خود باید مواجه شوند. علاوه بر سختی دروس رشته تجربی، این رشته در ورود به دانشگاه نیز دارای سختی های بسیاری می باشد. هر داوطلبی که در کنکور ورودی دانشگاه ها شرکت می کند در واقع برای به دست آوردن شغل مناسب در آینده است.در این مقاله از سری مقالات معرفی برترین دانشگاه های کشور به این مطلب می پردازیم.

 

اگر شما با پردرآمد ترین رشته های تجربی در دانشگاه آشنایی داشته باشید می دانید. قطعا برنامه زندگی خود را با تفکرات درست و استفاده از مشاوره برنامه ریزان در زمینه کنکور سراسری در رشته تجربی تغییر می دهید. برای موفقیت در کنکور سراسری و قبولی در پردرآمد ترین رشته های تجربی باید هدف خود را تعیین کنید.

 

برای رسیدن به پردرآمد ترین رشته های تجربی باید رتبه بسیار خوبی به دست آورید باید با جزئیات و ضرایب رشته علوم تجربی آشنا شوید و برنامه خود را به درستی تنظیم نمایید. با بررسی ها به عمل آمده توسط تیم ما، سعی شد پردرآمد ترین رشته های تجربی با جزئیات در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار گیرد. رشته تجربی کلا ۵ زیرگروه دارد. در ادامه به بررسی دقیق تری خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

 


پزشکی یکی از پردرآمدترین رشته های زیرگروه یک


زیرگروه یک رشته علوم تجربی و جزئیات آن

 

رشته تجربی گروه های متفاوتی دارد. اگر شما به عنوان داوطلب رشته علوم تجربی در کنکور سراسری علاقه دارید شغلی با درآمد بالا داشته باشید توجه خود را متمرکز زیرگروه یک قرار دهید چون این زیرگروه پردرآمد ترین رشته های تجربی را در خود جای داده است. نیاز است تا با ضرایب رشته های موجود در این زیر گروه بخصوص با ضرایب واحد های درسی این زیرگروه آشنا شوید. رشته ی اتاق عمل، رشته صنایع غذایی، رشته بینایی سنجی، رشته کاردانی بهداشت محیط، رشته پرستاری، رشته اعضای مصنوعی، کاردانی بهداشت، رشته ساخت پروتز های دندانی بخشی از پردرآمدترین رشته های تجربی در این زیرگروه می باشد.

 

 


 داروسازی یکی از پرطرفدارترین رشته های زیرگروه دوم


زیر گروه دو رشته علوم تجربی و جزئیات آن

 

زیر گروه ۲ نیز مانند زیر گروه ۱ رشته تجربی شامل پردرآمد ترین رشته های تجربی است. دانشجویانی که به این زیرگروه علاقه نشان می دهند در واقع علاقه زیادی به داروسازی دارند. برای دست یافتن به رشته های این زیرگروه باید ضرایب این زیرگروه را در نظر داشته باشید. داروسازی، دبیری درس شیمی، بهداشت عمومی، بیولوژی و کنترل، مهندسی بهداشت حرفه ای، مهندسی بهداشت محیط را از جمله پردرآمدترین رشته های این زیرگروه می توان نام برد.

 

 

زمین شناسی یکی از پرطرفدارترین رشته های زیرگروه 3


زیر گروه ۳ رشته تجربی و جزئیات آن

 

زیرگروه ۳ رشته تجربی زیرگروهی است که دارای رشته های اندکی می باشد. توصیه ما این است داوطلبانی که علاقه دارند به درس زمین شناسی زیرگروه ۳ را برای تحصیل انتخاب نمایند. البته دروس پایه ریاضی نیز در این زیر گروه از اهمیت زیادی برخوردار است. پس مراقب انتخاب خود باشید چون بنابر بررسی های صورت گرفته در داوطلبانی که از طریق رشته تجربی وارد دانشگاه های سراسر کشور شده اند اکثر داوطلبان رشته تجربی به دروس ریاضی به عنوان سدی در مقابل رشته مورد علاقه خود می نگرند و علاقه و ارتباطی به درس ریاضی ندارند و معمولا تراز پایینی در این درس دارند. در این زیرگروه رشته های زمین شناسی و اقیانوس شناسی وجود دارند که جزء پردرآمد ترین رشته های تجربی نیز می باشند.

زیرگروه ۴ و جزئیات آن

زیر گروه ۴ نیز دارای رشته های پردرآمد تجربی می باشد. این زیرگروه ارتباط بسیار وسیعی با رشته ریاضی دارد به طوری که از داوطلبانی که با درس ریاضی مشکل دارند تقاضا می شود به این زیرگروه اصلا فکر نکنند. در زیرگروه مذکور باید از پایه ریاضی قوی ای برخوردار باشید. این زیرگروه شامل رشته های معارف اسلامی، علوم انتظامی، کاردانی امور بانکی، کاردانی بیمه، کاردانی مدیریت صنعتی، کاردانی مدیریت بازرگانی، کاردانی امور دولتی، کاردانی هتلداری، مدیریت مالی، حسابداری می باشد.

زیرگروه ۵ و جزئیات آن

پردرآمد ترین رشته های تجربی باعث می شود داوطلبانی که در رشته تجربی کنکور می دهند به آینده خود امید داشته باشند و در مسیری مشخص و آینده دار قدم بردارند که البته قبولی در رشته های مذکور نیازمند رتبه مناسب این رشته ها می باشد. در زیرگروه ۵ رشته تجربی رشته های تولیدات گیاهی، کاردانی تکنولوژی جنگلداری، آموزش علوم ورزشی، مربیگری عقیدتی، مهندسی فضای سبز، کاردانی امور اراضی، کاردانی پرورش اسب، گیاه پزشکی، کاردانی پرورش زنبور عسل و … وجود دارد.

 

ارتباط با واحد مشاوره و فروش حرف آخر

 

یکی از امکاناتی که در موسسه حرف آخر فراهم شده است این می باشد که دانش آموزان می توانند یک جلسه مشاوره رایگان با همکاران ما داشته باشند تا سوالات خود را در خصوص نوع برنامه ریزی و بهترین منابع کنکور از همکاران مشاور ما بپرسند. شما دانش آموزان عزیز حهت ارتباط با تیم مشاوره و فروش موسسه حرف آخر می توانید با شماره تملفن حرف آخر و با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ و ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ تماس حاصل فرمایید تا از امکانات مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان استفاده کنید.

 


برترین مقالات سایت حرف آخر

معرفی کامل دانشگاه امیرکبیر و شرایط قبولی در آن

بررسی کامل دانشگاه تهران و رشته های موجود در این دانشگاه

معرفی کامل دانشگاه شهید بهشتی و رشته های این دانشگاه

برترین راه های افزایش انگیزه برای درس خواندن چیست؟

در ماه های پایانی کنکور به چه نکاتی باید توجه کرد تا در کنکور موفق شد؟

درصد های لازم برای قبولی در رشته پزشکی چیست؟

درصد های قبولی در رشته دندانپزشکی چقدر است؟

برای موفقیت در کنکور برنامه ریزی روزانه و هفتگی به چه صورتی باید باشد؟

زبان نظام جدید موسسه حرف آخر

 

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر


  • بودجه بندی زیست

    بودجه بندی زیست کنکور
  • زیست شعبانی

    زیست استاد رضا شعبانی
  • معرفی رشته پزشکی

    اطلاعات جامع رشته پزشکی
  • بودجه بندی فیزیک

    بودجه بندی فیزیک کنکور
  • بودجه بندی ریاضی

    بودجه بندی ریاضی کنکور
  • ادبیات منتظری

    ادبیات محسن منتظری
  • بودجه بندی شیمی

    بودجه بندی شیمی نظام جدید کنکور
  • بودجه بندی عربی

    بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید