سبد خرید 0

معرفی پکیج دین و زندگی استاد یوسفیانپور

در این مطلب قصد داریم پکیج دین و زندگی یوسفیانر پور را به شما معرفی کنیم. پکیج دینی استاد یوسفیانپور یکی از محبوب ترین پکیج های دین و زندگی کنکور می باشد. و در بین دانش آموزان به دینی ۱۰۰ معروف می باشد زیرا بسیاری از دانش آموزانی که این پکیج را بصورت کامل مشاهده کرده اند. و تست هایی که در داخل پکیج دین و زندگی یوسفیانپور وجود دارد را بصورت کامل مطالعه کرده اند توانسته اند در کنکور دینی را ۱۰۰ بزنند.در این مقاله از معرفی اساتید حرف آخر به بررسی درس دین و زندگی می پردازیم.

 

 

در پکیج دین و زندگی استاد یوسفیانپور شما نیازی به حفظ کردن آیات و روایات ندارید . یکی از مشکلاتی که دانش آموزان در خصوص درس دین و زندگی دارند این می باشد. که تصور می کنند باید تمامی مباحث و آیات و روایات را بصورت کامل حفظ کنند تا بتوانند در کنکور به سوالات پاسخ دهند .در صورتی که در پکیج دین و زندگی حرف آخر یوسفیانپور شما با یادگیری الگوهایی و بدون نیاز به حفظیات می توانید تمامی تست های کنکور را پاسخ دهید.

 

روش تدریس در پکیج دین و زندگی یوسفیانپور بصورت جامع و صفر تا صد می باشد .به این صورت که در ابتدا استاد یوسفیانپور با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی تمامی مباحث درسنامه را بصورت کامل تدریس می کنند. و بعد از تدریس درسنامه نقشه راه هایی را معرفی می کند. نکته ای که وجود دارد این می باشد که این نقشه راه ها به شما دانش آموزان کمک می کند بدون حفظ کردن مباحث دین و زندگی بتوانید به سوالات آنها پاسخ دهید.

معرفی پکیج دین و زندگی حرف آخر
معرفی پکیج دینی یوسفیانپور

اهمیت درس دین و زندگی در کنکور ۱۴۰۱

دروس عمومی معمولا نسبت به اختصاصی‌ها، درس‌های آسان‌تری هستند. همین قابل فهم بودن دروس عمومی باعث می‌شود داوطلبان خواندن آن‌ها را پشت گوش بیندازند و نتوانند درصد خوبی از این درس‌ها بگیرند. دین و زندگی، یکی از دروس عمومی پر چالش برای همه داوطلبان، فارغ از رشته‌ی تحصیلی آن‎ها است. زیرا نحوه آموزش و خواندن این درس برای پاسخ دهی به سوالات آن بسیار مهم است.


قسمت آیات دین و زندگی جایی است که داوطلبان بسیار دچار مشکل می‌شوند. زیرا استخراج پیام آیات از جملات عربی برای آنان دشوار است. همچنین در کنکور سوالاتی طرح می‌شود که چند آیه را مورد سوال قرار می‌دهد و مفهوم نزدیک به هم آن‌ها را می‌خواهد. در سال‌های اخیر طراحان کنکور.برای طرح اکثر سوالات دین و زندگی روی قسمت آیات قرآن مانور می‌دهند. گاهی سوالاتی مطرح می‌شود که کاملا یک ایده و تحلیل متفاوت و جدید می‌طلبد.


این مسائل باعث شده تا داوطلبان زیادی نتوانند در این درس درصد خوبی بگیرند. در حالی که اگر بخواهید جزو رتبه‌های برتر کنکور سراسری باشید باید روی درصدهایتان تمرکز کنید. پکیج دینی حرف آخر ، به این دلیل پدید آمده است. تا در کنار آموزش دین و زندگی به صورت کاملا مفهومی، به شما نحوه پاسخ دهی به سوالات و تشخیص دام تستی را بیاموزد.

بهترین پکیج دینی کنکور
بهترین منابع دینی کنکور ۱۴۰۱

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

ویژگی های پکیج دینی استاد یوسفیانپور

می‌خواهم به شما یک تکنیک برای رتبه برتر شدن در کنکور سراسری بگویم. اگر می‌خواهید در کنکور سراسری به کام دل خود دست یابید باید صد زدن یک یا دو درس عمومی در برنامه‌تان باشد. چرا؟

زیرا این دروس به علت زود بازده بودن، معمولا حذف نمی‌شوند و حتی در ماه‌های پایانی داوطلبان این دروس را بیشتر مطالعه می‌کنند. به همین خاطر میانگین درصد برای دروس عمومی بالا می‌رود. اگر در یک یا دو درس از این میانگین بالاتر پاسخ دهید، تراز خوبی برای دروس عمومی خواهید آورد.

 

زمان پاسخ گویی به سوالات دین و زندگی کمتر از بیست دقیقه است.یعنی در این مدت زمانی باید بتوانید به ۲۵سوال این درس پاسخ دهید و در زمان کوتاهی بتوانید سریعا تحلیل کنید و به پاسخ درست برسید. پکیج دین و زندگی یوسفیان پور شما را برای این مهارت و سرعت آماده می‌کند. شیوه تدریس استاد یوسفیان پور به این صورت است. که با بررسی تک تک آیات، کلمات کلیدی آیه را مشخص نموده تا سریع‌تر بتوانید مفهوم آیات را دریابید.

همچنین در پکیج دین و زندگی، شما با مفاهیم اصلی درس دین و زندگی به صورت کاملا ساده آشنا خواهید شد و این مطالب در یادگیری شما ثبت خواهند شد.

یاد گرفتن اصل موضوع به صورت ساده.

تحلیل و بررسی پیام آیات همراه با ارتباط آیات با یکدیگر.

بررسی معنی آیات.

کلمات کلیدی در حل سوال.

دام‌های تست.

بخش کوچکی از مطالبی است که در پکیج دین و زندگی یوسفیان پور خواهید آموخت.

پکیج دین و زندگی یوسفیان پور

 

معرفی پکیج دین و زندگی یوسفیان پور

 

حتما شما هم تعریف دین و زندگی حرف آخر را شنیده‌اید. حرف آخر و پکیج‌های آموزشی آن این روزها محبوب‌ترین و پر بازده‌ترین آموزشات در عرصه کنکور هستند. در پکیج دین و زندگی شما با مفاهیم دینی کنکور از پایه آشنا خواهید شد. سلسله مطالبی را که با یکدیگر در ارتباط اند را به صورت متوالی خواهید آموخت و مطالب و موضوعات در ذهن شما دسته بندی خواهند شد.

پکیج دین و زندگی یوسفیان پور شامل تمام مباحث دین و زندگی کنکور است. این پکیج دین و زندگی را از سال دهم تا دوازهم مورد بررسی و آموزش قرار داده است. همچنین دروسی که تست خیزتر هستند و مفاهیم مهمی را در بر دارند در این پکیج به شما معرفی خواهند شد.

 

 این پکیج مناسب چه کسانی است؟

 

این پکیج مناسب تمام کسانی است که می‌خواهند در کنکور سراسری موفق شوند. اگر بخواهید دین و زندگی را صد بزنید یا سطح ضعیفی دارید و می‌خواهید سطح خود را در این درس ارتقا دهید. زیرا در این آموزشات، نحوه مفهومی خواندن دین و زندگی همراه با تحلیل درست آیات، در کنار تست زنی درست و به موقع به شما آموزش داده می‌شود.

 

مطالب پر بازدید سایت حرف آخر 

 

بیوگرافی کامل استاد علیرضا یوسفیانپور

بودجه بندی درس زیست شناسی نظام جدید در کنکور چگونه است؟

بودجه بندی شیمی نظام جدید در کنکور سراسری چگونه می باشد؟

برترین روش های کنترل استرس در کنکور چیست؟

بهتری روش برای افزایش تمرکز بر روی مطالب درسی کدام است؟

لیست قیمت ادبیات حرف آخر

دینی 6040
دینی ۶۰۴۰ حرف آخر

دینی ۶۰۴۰ نظام جدید را تدریس استاد یوسفیانپور یکی از محبوب ترین پکیج های ۶۰۴۰ حرف آخر می باشد که در بین دانش آموزان دارای طرفداران بسیار زیادی است. در این پکیج استاد یوسفیانپور به آموزش جامع و صفر تا صد تمامی مطالب دینی دهم . یازدهم و دوازدهم می پردازد و روش تدریس ایشون در پکیج دینی ۶۰۴۰ نظام جدید حرف آخر معجزه ای در درس دین و زندگی کنکور می باشد.

 

در روش تدریس استاد یوسفیانپور در دینی ۶۰۴۰ نظام جدید تمامی آموزش ها با داستان سرایی و استفاده از تصویر سازی گفته می شود. نکته بسیار مهم در درس دین و زندگی این می باشد که دانش اموزان اگر ارتباط های بین مباحث دینی را به خوبی بدانند در حل تست های دینی کنکور به راحتی می توانند موفق شوند. و این یک نکته طلایی است زیرا در بسیاری از تست ها طراح به شکلی سوال طرح می کند که دانش اموز حتما باید درک مفهومی درستی از این درس داشته باشد.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر