سبد خرید 0

لینک دانلود ۵ روزه حرف آخر

  • نویسنده: موسسه حرف آخر
  • دسته بندی: حرف آخر
  • تاریخ ارسال: شهریور ۲, ۱۳۹۸

5 روزه حرف اخر

لینک دانلود  ۵ روزه حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر برنامه ویژه و جدیدی به اسم ۵ روز با حرف آخر را آماده کرده است.
بیاری از دانش آموزان که قصد تهیه پکیج های درسی در قالب دی وی دی را دارند نگرا ن این موضوع هستند که استفاده از دی وی دی های تا چه حد می تواند به این عزیزان در کسب درصد بالایی در کنکور کمک کند.
به همین دلیل موسسه کنکوری حرف آخر دست به اقدام بی سابقه ای زده و به زودی پکیجی با نام ۵ روز با حرف آخر را منتشر خواهد کرد.
در پکیج ۵ روز با حرف آخر از تمامی تدریس ها و درسایی که توسط اساتید موسسه حرف آخر تدریس می شود مباحثی بصورت کامل قرار داده شده است.
هدف از این کار جلب اطمینان دانش اموزان از کاراآمد بودن دی وی دی های موسسه حرف آخر می باشد.
نکته قابل توجه این است که امروزه پکیج های متعددی در قالب دی وی دی برای آموزش مباحث کنکوری با برندها و اساتید مختلف در بازار موجود می باشد.امااا؟؟؟؟

واقعا کدامیک دارای تدریس بهتری است؟

آیا من می توانم با این پکیج ارتباط برقرار کنم؟؟

آیا تدریس این پکیج برای کنکور من مفید است؟

آیا این پکیج می تواند به تمامی خواسته های من از یک تدریس قوی پاسخ مثبت دهد؟؟

به همین دلیل و برای پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان قبل از تهیه محصولات حرف آخر ,موسسه حرف آخر تصمیم به ارائه پکیج ۵ روزه با حرف آخر راکرده است,کاری که به جرات می توان گفت هیچچچ موسسه کنکوری تا به حال انجام نداده است.
در پکیج پنج روز با حرف آخر  از تمامی درس های کنکوری شما و با تدریس اساتید حرف آخر آورده شده است که علاوه بر یادگیری آن مبحث این کمک را در انتخاب محصولات حرف آخر و تاثیرر بالای آن بر درس خود می گذارد.

با استفاده از پکیج ۵ روز با حرف اخر شما دانش آموز کنکوری عزیز که در خصوص تاثیر پکیج های حرف آخر در آموزش مباحث کنکوری را دارید به یقین می رسید و با دیدن تاثیر ۵ روزه این پکیج ها بر درصد و افزایش سطح علمی خود ایمان می آورید که پکیج های حرف آخر می تواند بستری برای موفقیت در کنکور برای شما باز کند.

حرف آخر

حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر را می توان برترین موسسه در خصوص تولید محتوای آموزشی و کنکوری به صورت لوح فشرده دانست.
موسسه حرف آخر با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در ضمینه تولید محتوا برای کنکور رشته های تجربی و ریاضی فیزیک توانسته با ابداع راه های نوین آموزشی و استفاده از انیمیشن سازی و تصویر سازی در این مسیر دشوار در کنار دانش آموزان عزیز کشورمان باشد. در موسسه حرف اخر تمامی مباحث درسی و نکات کتاب های درسی بصورت تصویر سازی و انیمیشن سازی تدریس می شود. در روش های آموزشی حرف آخر از فرمول های سخت و زیاد برای حل تست های کنکور استفاده نمی شود.بلکه ما در موسسه حرف آخر با استفاده از الگو سازی یک راه کارآمد و شاه کلید اصلی حل تست های کنکور را در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم. آن چیزی که دی وی دی های حرف آخر را از سایر موسسات متمایز کرده نیز استفاده از انیمیشن سازی و آموزش تصویری و در کنار آن استفاده از الگو های بسیار کمتر نسبت به فرمول های بسیار زیاد در هر درس می باشد. استفاده از این دو روش در کنار هم باعث افزایش راندمان یادگیری در زمان کمتر و بازدهی بیشتر می شود,در تمامی پکیج حرف آخر اساتید در ابتدا تدریس می کنند و بعد از تدریس با معرفی الگو تمامی تست های کنکور های گذشته و تست هایی که احتمال دارد در کنکور های سال های گذشته بیاید را برای شما عزیزان با همان الگو حل و تمامی نکاتی آن را به شما می گویند.

فروشگاه اینترنتی حرف آخر

در فروشگاه اینترنتی حرف آخر شما دانش آموز عزیز می توانید به راحت ترین شکل از تخفیفات موسسه حرف آخر اطلاع کسب کنید ور در همان هنگام خرید بر روی محصولات تخفیف بگیرید.
نکته دیگر در خصوص فروشگاه محصولات حرف آخر این است که با خرید محصول از فروشگاه اینترنتی حرف آخر می توانید از خدماتی چون مشاوره و برنامه ریزی بصورت رایگان برخوردار شوید و بلافاصله بعد از خرید برای شما یک مشاور جهت پیگیری مباحث درسیتون انتخاب می شود و با شما تماس می گیرد.
مدت زمان ارسال محصولات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی حرف آخر نهایتا بین ۳ تا ۴ روز کاری از زمان ثبت سفارش تا زمانی که به دست شما برسد می باشد و تمامی پکیج ها با پست پیشتاز برای شما عزیزان ارسال می شود.

 

 


لینک دانلود ۵ روزه حرف آخر-لینک دانلود ۵ روزه حرف آخر-لینک دانلود ۵ روزه حرف آخر-لینک دانلود ۵ روزه حرف آخر-۵ روز حرف آخر-۵ روز حرف آخر-۵ روز حرف آخر-۵ روز حرف آخر-۵ روز با حرف آخر-۵ روز با حرف آخر-۵ روز با حرف آخر



  • بودجه بندی زیست

    بودجه بندی زیست کنکور
  • زیست شعبانی

    زیست استاد رضا شعبانی
  • معرفی رشته پزشکی

    اطلاعات جامع رشته پزشکی
  • بودجه بندی فیزیک

    بودجه بندی فیزیک کنکور
  • بودجه بندی ریاضی

    بودجه بندی ریاضی کنکور
  • ادبیات منتظری

    ادبیات محسن منتظری
  • بودجه بندی شیمی

    بودجه بندی شیمی نظام جدید کنکور
  • بودجه بندی عربی

    بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید