سبد خرید 0

شماره کارت حرف آخر

جهت دریافت شماره کارت موسسه حرف آخر با ما در تماس باشید : ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱

شماره کارت حرف آخر چیست ؟ این سوال یکی از سوالات پر تکرار در بین دانش آموزان می باشد.در دنیای امروز و با توجه به سئو استفاه هایی که افراد سودجو از نام و برند حرف آخر در دنیای مجازی انجام می دهند.بسیاری از خانواده ها در هنگام تهیه مجموعه فیلم های آموزشی حرف آخر . که تماما بصورت تصویرسازی و انیمیشن سازی آماده شده است. دچار این ترس می شوند که آیا واقعا شماره کارتی که به آنها داده شده است متعلق به موسسه حرف آخر می باشد یا خیر.

در گذشته تمامی شماره کارت های موسسه حرف آخر به نام استاد عبدالرضا منتظری بود و هر شماره کارت دیگری فاقد اعتبار بود.ولی از سال ۱۴۰۰ به بعد و با توجه به قوانین کشور عزیزمان شماره کارت ها دیگر به نام استاد منتظری نیست و اگر شخصی شماره کارتی جهت واریز به شما عزیزان داد که به نام استاد عبدالرضا منتظری بود . قطعا بدانید که اعتبار ندارد و کلاهبرداری است.

از سال ۱۴۰۰ به بعد تمامی شماره کارت موسسه به نام حرف آخر مهر می باشد و هر کارتی با نامی بجز حرف آخر مهر فاقد اعتبار بود.در روز بسیاری از افراد با ما در ارتباط هستند از شهرهای مختلف کشورمان که ما برای تهیه محصولات حرف آخر مبالغی را واریز کرده ایم ولی هنوز مجموعه آموزشی در اختیار ما قرار نگرفته است. بعد از بررسی متوجه می شویم در هنگام واریز مبلغ شماره کارت هایی بجز شماره کارت های اصلی موسسه به افراد داده شده و افراد سود جو از نام و برند حرف آخر استفاده کرده اند.لذا از تمامی عزیزان خواهش می کنیم اصلاااا و اصلااا هیچ مبلغی به شماره کارت هایی که به نام موسسه حرف آخر مهر نیست واریز نشود و مواظب افراد سود جو باشید.

علت وجود کلمه مهر در آخر شماره کارت ها چیست؟

جهت ثبت شرکت در کشورمان شما باید از اسم ۳ حرفی استفاده کنید, به همین علت موسسه حرف آخر در اداره ثبت شرکت ها با نام ( حرف آخر مهر ) ثبت شده است
اطلاعات زیادی در مورد شماره کارت حرف اخر در سایت رسمی و مرکزی حرف آخر و شبکه‌های اجتماعی رسمی حرف آخر وجود دارد. اما متاسفانه گاهی اوقات داوطلبان دچار اشتباه می‌شوند و مبلغ مورد نظر را به شماره کارت اشتباه واریز می‌کنند. از طرفی دیگر برخی از افراد سودجو و کلاهبردار با کپی از سایت‌های حرف آخر به فکر ارائه شماره کارت نادرست هستند. موسسه حرف آخر با توجه به تمامی این شرایط در این مطلب اطلاعات کامل و نهایی را در مورد شماره کارت حرف آخر در اختیار تمامی داوطلبان قرار می‌دهد.

جهت دریافت تخفیفات

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

روش های خرید مطمعن از حرف آخر چیست؟

خداوند را شاکریم که موسسه حرف آخر در بین دانش آموزان و خانواده های عزیزشان اینچنین مورد توجه قرار گرفته است.شما دانش آموزان عزیز جهت خرید محصولات موسسه حرف آخر به چند طریق می توانید اقدام کنید.اولین اقدام از طریق سفارش تلفنی می باشد. شما دانش آموز عزیز می توانید جهت تهیه محصولات با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ و ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ در تماس باشید . همکاران ما آماده راهنمایی شما عزیزان در خصوص محصولات هستند تا بتوانید بهترین مباحثی که مورد نیازتون می باشد را تهیه کنید.

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در سیستم آموزشی موسسه کنکور حرف آخر رخ داده است آموزش در بستر vod می باشد. در مقالات گذشته بصورت کامل مزایای استفاده از بستر vod در آموز را توضیح دادیم ولی یکی از مهمترین های آن در دسترس بودن منابع و قابل استفاده بودن منابع خریداری شده در کمترین زمان می باشد.

در سیستم آموزشی ما این امکان وجود دارد تا دانش آموزانی که بصورت تلفنی محصولات مورد نظر خود را سفارش می دهند . بعد از ثبت سیستمی توسط همکاران ما و تاییدیه های لاز در اتوماسیون حرف آخر در کمتر از ۳۰ دقیقه بعد از سفارش بتوانید از محصولات استفاده کنید. زیرا در سیستم vod نیازی به ارسال فیزیکی محصولات نیست و در کمترین زمان دانش آموز می تواند از مباحث خریداری شده استفاده کند.

در حال کلی موسسه حرف آخر دارای شماره کارتهای متفاوتی می باشد . اگر در هنگام خرید محصولات نیاز به دریافت شماره کارت حرف آخر بود حتما با همکاران ما با شماره های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ و ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ در تماس باشید.

شماره کارت موسسه حرف آخر
دریافت شماره کارت موسسه حرف آخر

چگونه شماره کارت حرف آخر را دریافت کنیم؟

طبق قوانین موسسه حرف آخر ارائه و انتشار شماره کارت حرف اخر مهر، شماره حساب موسسه حرف آخر و اطلاعات بانکی این موسسه در سایت و شبکه‌های اجتماعی مختلف تخلف محسوب می‌شود. موسسه حرف آخر به دلیل وجود برخی از افراد سودجو و کلاهبردار از انتشار شماره کارت خود در فضای مجازی جلوگیری می‌کند. بنابراین به هیچ عنوان به شماره‌ کارت یا شماره حساب در فضای مجازی اعتماد نکنید. شما عزیزان جهت دریافت شماره کارت و یا حساب حرف آخر می توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ و ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ تماس حاصل فرمایید. 

موسسه حرف اخر شماره کارت خود را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد تا آن‌ها سریع و بدون هیچ دردسری مبلغ مورد نیاز را به این موسسه کارت به کارت کنند. داوطلبان معمولا برای خرید پکیج‌های رایگان و پکیج‌های کامل به شماره کارت حرف اخر مهر احتیاج دارند. البته گاهی اوقات ممکن است که داوطلبان بنا به دلایل دیگر نیز از این شماره کارت برای خرید محصولات استفاده کنند. راه اطلاع از شماره کارت حرف اخر تماس با ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ و ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ می باشد . داوطلبان باید با شمارهای درج شده که در سایت حرف آخر قرار دارد تماس بگیرند. مشاوران پس از دریافت آدرس و مشخصات، شماره کارت را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند. لطفا به این نکته توجه داشته باشید که شماره حسابی که در اختیار شما قرار می‌گیرد به نام موسسه حرف آخر مهر است.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با  تلفن حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر