سبد خرید 0

کلاهبرداری موسسه حرف آخر

  • نویسنده: موسسه حرف آخر
  • دسته بندی: حرف آخر
  • تاریخ ارسال: مرداد ۱۸, ۱۳۹۸

محصولات حرف آخر

کلاهبرداری موسسه حرف آخر

همانطور که اطلاع دارین موسسات بسیار زیادی در ضمینه کنکور در حال حاظر در حال فعالیت هستند. از این رو شاید کمی و کاستی های در این موسسات وجود داشته باشد اما موسسه حرف آخر هیچوقت به خود اجازه تخریب این موسسات و افراد را نمی دهد زیرا زیرا تفکر موسسه حرف آخر ارائه برترین محصول با بالاترین کیفیت آموزشی باشد نه به تخریب، اما متأسفانه برخی ار عزیزان در فضاهای مجازی و در سایر جاها اقدام به تخریب  موسسه حرف آخر می کنند و با انتشار مطالب و مقالاتی که واقعیت ندارد در مورد موسسه حرف آخر منتشر می کنند که بدون هیچ گونه منبع و مدرکی می باشد و فقط در حد یک مقاله و نوشته و یا سرتیتر سات و توان آنها همین مقدا است نه بیشتر، نکته قابل توجه این است. که یک جمله معروف هست که اگر افرادی سعی در تخریب تو رو کردن این نشون می دهد که کارتون و درست انجام می دهید و دیگران از این اتفاق ناراحت هستند و سعی در تخریب تورا دارند.از این رو بدون توجه به چنین شایعات و سردرگمی متعدد که آیا از این موسسه خرید کنیم یا خیر ؟

باید عرض کنم فعالیت خود با این موسسه را آغاز کنید ما در طی همکاری از زمان قبل از خرید محصولات تا روز کنکور و وفاداری خود به شما دانش آموزان را نشان خواهیم داد و این وفاداری را می توان از نتیجه رتبه برتر هایی که ما هر سال در کنکورهای سراسری می آوریم نتیجه گرفت تا خود شاهد این شایعات و تخریبها باشید.

البته روش و نوع آموزش موسسه حرف آخر و تاثیری که خود دانش آموز بر درصد های خود بعد از دیدن محصولات کسب می کند باعث شده است که موسسه حرف آخر با وجود تمامی این شایعات و تلاش افراد سود جو در خراب کردن موسسه ,همچنان با قدرت به راه خود ادامه دهد.

کلاهبرداری حرف اخر

خب تا به اینجا مطمئنم متوجه عرایض ما در رابطه با دروغ های موسسه حرف آخر و کلاه برداری آن شده‌اید، این شایعه پراکنی ها فقط در حد یک تیتر می‌باشد و بدون داشتن هیچ گونه مدرک و سندی اقدام به تخریب این موسسه توسط افراد سودجو و برخی موسسات ضعیف و ناتوان انجام می شود.

آیا حرف آخر کلاهبرداری میکنه؟

در جواب این سوال که آیا حرف آخر کلاهبرداری میکنه یا خیر بی شک باید گفت خیر همانطور که در بالا اشاره کردیم این موسسه بهترین و قدرتمندترین موسسه کنکوری در ایران می باشد و تا به اینجا توانسته هر ساله دانش‌آموزان بسیار زیادی را به وسیله پکیج های آموزشی توسط اساتید نخبه و کار بلند که به شیوه مدرن و الگوهای انیمیشنی تدریس شده است را به رتبه برتری های کنکور سال خود تبدیل کند و و همچنان هر ساله با استفاده از شیوه و تکنیک های جدید و بروز رسانی ویدیو و دی وی دی آموزشی خود را در بین دانش آموزان محبوب سازد. اگر شما هم از دانش آموزانی که سابقه همکاری با این موسسه را داشته اند پرسجویی داشته باشید مطمئناً به این نتیجه می رسید که چنین لکه هایی به حرف آخر نمی چسبد زیرا کاملاً واضح و گویا است

این موسسه به صورت کاملا قانونی و اعتماد سازی شده فعالیت خود را در پیش گرفته و همواره در کنار دانش آموزان است.

همچنین می توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاوران نخبه ساز و درجه یک حرف آخر در تماس بوده و بیشتر با این موسسه آشنا شوید. مشاوران ما به صورت رایگان و ۲۴ ساعته و حتی روزهای تعطیل در خدمت شما عزیزان می باشد تا به سوالات و مشکلات شما پاسخ دهند.

فروشگاه مرکزی حرف آخر: که در جهت تولید محتوای آموزشی؛ که از طریق دی وی دی و کتاب با متد و شیوه های نوین آموزشی و پیشتاز از طریق انیمیشن سازی و الگو های کاربردی گام بزرگی در راستای آموزش کشور و کنکور برداشته است ؛ که موجب بالا بردن کیفیت علمی دانش آموزان شده است؛ حرف آخر در سال ۱۳۹۰ با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری فعالیت خود را آغاز نمود.

در موسسه حرف آخر با تکیه بر مدیریت زمان و محتوای آموزشی کتب درسی؛ با استفاده از فناوری های جدید و پویانمایی توسط بهترین و سرآمدترین اساتید کشورآماده شده است؛ که از مزایای این شیوه آموزشی میشود به افزایش فرایند یادگیری، سرعت حل مسئله و ارتقای حضور ذهن برای دانش آموزان و یا حتی فارغ التحصیلان نام برد که با نظارت کامل آموزش و پرورش ارائه شده است.

موسسه ی کنکوری حرف آخر

انتشارات موسسه ی کنکوری حرف آخر در راستای آموزش قدم بزرگی برداشته است ؛زیرا تحولی بزرگ را در کل سیستم آموزش پروش کشور ایجاد نموده است ؛ اگر به چند سال گذشته نگاه کنیم میبینیم که آموزش یک روش سنتی و قدیمی را دنبال میکرد؛ همان گچ و تخته و وایت برد که زمان زیادی با بازدهی خیلی کم را دنبال میکرد و ما عملا فقط از یک قسمت مغز خود استفاده میکردیم و آن هم نیم کره چپ مغزمان بود.

کار نیم کره چپ مغز به حافظه سپردن مطالبی چون فرمول ریاضی و اعداد و… به صورت سطحی و موقت میباشد ؛ که در روش سنتی و قدیمی کار کشیدن فقط از یک قسمت مغز بود ؛ همین امر باعث میشد که ما بارها یک مطلب را در کتاب درسی بخوانیم و بعد از مدتی فراموش کنیم ؛ اگر به کتاب های سال های گذشته خود نگاه کنیم میبینیم تمام مطالب برایمان تازگی دارد.

اما نیم کره راست مغز حافظه بلند مدت ما را تشکیل میدهد و همان حافظه قوی تصویری ما میباشد؛ برای مثال ما هر چیزی را که با چشم خود ببینیم هیچ موقع فراموش نمیکنیم ؛ کار اصلی موسسه حرف آخر در واقع فعال کردن دو نیم کره راست و چپ مغز دانش آموزان میباشد ؛ که در یک زمان کوتاه تمامی مطالب را در قالب انیمیشن و الگو سازی فرابگیرند و دیگر فراموش نکنند.

سخن پایانی

موسسه حرف آخر مرجع و منبع و همچنین بزرگترین مجموعه ارائه محصولات آموزشی کنکور در ایران که توسط استاد عبدالرضا منتظری تاسیس شده است هر سال با ارائه پکیج های آموزشی قدرتمند و بروز شده راه رسیدن به موفقیت در کنکور را برای دانش‌آموزان هموار می‌کند و به هیچ وجه شائبه هایی چون برداری موسسه حرف آخر ، دروغ های موسسه حرف آخر – کلاهبرداری حرف اخر و … صحت نداشته و نخواه د داشت و شما دانش آموزان عزیز می توانید فعالیت خود را به صورت کاملا حرفه ای با این موسسه آغاز کنید و از محصولات فروشگاه حرف آخر این مجموعه استفاده کنید تا بتوانید در کنکور به رتبه های برتر دست بیابید و همچنین می توانید از مشاوره رایگان این موسسه و به صورت رایگان استفاده کنید.

واحد فروش حرف آخر

واحد فروش موسسه حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر یکی از برترین موسسات کنکوری کشور می باشد که در ضمینه تولید محتوای آموزشی می باشد.

در موسسه کنکوری حرف آخر تمامی آموزش ها با استفاده از انیمیشن سازی و تصویر سازی تدیریس می شود و یک روش نوین آموزشی در این سیستم پیاده شده است.

شما دانش آموز کنکوری عزیز می توانید جهت مشاوره قبل از خرید محصولات حرف اخر با واحد فروش موسسه حرف اخر به شماره۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ و یا با موبایل ۰۹۱۲۹۳۱۱۹۸۴ بصورت مستقیم در ارتباط باشید تا از اصل بودن پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر مطمعن شوید.


کلاهبرداری حرف اخر-کلاهبرداری حرف اخر


  • بودجه بندی زیست

    بودجه بندی زیست کنکور
  • زیست شعبانی

    زیست استاد رضا شعبانی
  • معرفی رشته پزشکی

    اطلاعات جامع رشته پزشکی
  • بودجه بندی فیزیک

    بودجه بندی فیزیک کنکور
  • بودجه بندی ریاضی

    بودجه بندی ریاضی کنکور
  • ادبیات منتظری

    ادبیات محسن منتظری
  • بودجه بندی شیمی

    بودجه بندی شیمی نظام جدید کنکور
  • بودجه بندی عربی

    بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید