سبد خرید 0

بیوگرافی استاد محسن منتظری


محسن منتظری

بیوگرافی استاد محسن منتظری و پکیج های آموزشی ایشان

 

محسن منتظری یکی از اساتید سرشناس در درس ادبیات فارسی نظام جدید است که برای داوطلبان کنکور بسیار آشناست. ایشان سال ها سابقه در زمینه تدریس درس ادبیات فارسی دارند. استاد منتظری با استفاده از شیوه های نوین آموزشی توانسته اند این درس را به بهترین شکل به دانش آموز یاد بدهند و همچنین داوطلبان با استفاده از پکیج های آموزشی استاد منتظری توانسته اند در کنکور بالاترین درصد ها را در درس ادبیات به دست آورند.در این مقاله از مقالات معرفی اساتید حرف آخر به بیوگرافی استاد محسن منتظری می پردازیم.

 

 

در روند تدریس استاد محسن منتظری با استفاده از یک روش نوین آموزشی تمامی مطالب ادبیات کنکور را بصورت مفهومی و با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی برای دانش آموزان تدریس می کنند. در روش تدریسی استاد محسن منتظری آموزش ها از پایه بوده و تمامی مطالب بصورت صفر تا صد توسط ایشان بصورت کامل تدریس می شود. نکته بسیار مهمی که در خصوص پکیج های ادبیات منتظری وجود دارد این می باشد که حتی اگر دانش آموزی دارای پایه درسی ضعیفی باشد و هیچ اطلاعاتی در خصوص درس ادبیات نداشته باشد با استفاده از پکیج های ادبیات محسن منتظری می تواند خود را به ۱۰۰ درصد کنکو برساند.

 

 

روش تدریس در پکیج های ادبیات محسن منتظری به این ترتیب می باشد که در ابتدا درسنامه هر مبحث بصورت کامل برای شما عزیزان تدریس می شود. تدریس درسنامه با استفاده از تصویر سازی می باشد. بعد از تدریس کامل استاد محسن منتظری در پکیج ادبیات حرف آخر با ارائه نقشه های راه و الگوهای ویژه ای روش پاسخگویی به تست های ادبیات را کامل توضیح می دهد و بعد از آموزش روش های تستی تمامی تست های کنکور های گذشته را بصورت کامل و تک تک مورد بررسی و حل قرار می دهد.

 

 


 

ادبیات محسن منتظری


بیوگرافی استاد محسن منتظری مدرس ادبیات فارسی

 

در بیوگرافی استاد محسن منتظری باید به این نکته اشاره کرد که ایشان یکی از چهره های سرشناس و شناخته شده در زمینه تدریس و آموزش درس ادبیات فارسی هستند؛ از بهترین و با تجربه ترین اساتید درس ادبیات که بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ایشان را به واسطه تدریس بسیار  جامع و کاملشان در درس ادبیات فارسی می شناسند.

 پکیج ویژه منتظری به دلیل استفاده از روش های آموزشی نوین، یکی از پرکاربرد ترین پکیج ها است که به داوطلبان کمک می کند تا مطالب را به صورت مفهومی و کاملا عمیق یاد بگیرند.

 

سوابق و تجارب استاد محسن منتظری

 

ایشان کارشناس بهینه سازی در وزارت نیرو بوده اند.
استاد منتظری یکی از اعضای کارگروه بهینه سازی عرضه و تقاضای آب و دبیر کارگروه فنی بوده اند.
استاد منتظری در آموزشگاه های مختلف کشور مدرس درس ادبیات فارسی بوده اند.
یکی از مدرس های ادبیات فارسی کنکور در شبکه آموزش هستند.
مدرس ادبیات فارسی در شبکه یک سیما هستند.
مبتکر الگوهای سریع یادگیری و کاربردی آرایه های ادبی در ایران هستند.

 

 

با توجه به مطالب فوق می توان دریافت که آقای محسن منتظری سابقه ی سال ها تدریس در زمینه درس ادبیات فارسی را داشته اند و همین سبب شده تا ایشان بتوانند به بهترین شکل به تدریس این درس بپردازند. داوطلبانی که از پکیج درس ادبیات منتظری استفاده کرده اند، توانسته اند در کنکور درصد های بالایی را در این درس به دست آورند.

 

 

 


ادبیات نظام جدید محسن منتظری

 


اهمیت درس ادبیات فارسی و نقش استاد محسن منتظری در این زمینه

 

یکی از مهم ترین دروس عمومی در کنکور، درس ادبیات فارسی است که می تواند در قبولی داوطلبان کنکور تاثیر زیادی داشته باشد. با وجود این که درس ادبیات فارسی در ظاهر درسی ساده است، اما باید به این موضوع اشاره کرد که از این درس در کنکور سوالاتی بسیار پیچیده و مفهومی طرح می شود.

 کامل ترین و بهترین منبع برای یادگیری این درس، ادبیات نظام جدید محسن منتظری است. به جرات می توان گفت که در پکیج ادبیات نظام جدید موسسه حرف آخر با تدریس  آقای منتظری از روش های کاملا خلاقانه و جدید استفاده شده است. از جمله این روش های خلاقانه استفاده از روش تصویر سازی و انیمیشن در تدریس مطالب ادبیات فارسی است. در ادامه اطلاعاتی در مورد نحوه تدریس استاد منتظری ارائه شده است.

 

 

نحوه تدریس استاد محسن منتظری در ادبیات فارسی

 

در ادبیات نظام جدید منتظری از روش های مدرن الگو سازی و انیمیشن سازی استفاده شده است. در کنار این روش ها تمامی تست های کنکور سال های متوالی مورد بررسی قرار گرفته است. تله های آموزشی در این سوالات مشخص شده است تا دانش آموزان و داوطلبان بتوانند به صورت کامل و جامع مطالب و مفاهیم را یاد بگیرند.

در ادبیات نظام جدید محسن منتظری قرابت معنایی و آرایه های ادبی را به صورت الگو تدریس کرده اند و به صورت مفهومی و کاملا توضیحی و همچنین به صورت تصویری همه ی نکات مهم در مطالب را آشکار کرده اند. در مطالب زیر پکیج های استاد منتظری معرفی شده اند. پکیج ادبیات استاد منتظری از ۵ قسمت املا و لغت، قرابت معنایی، آرایه های ادبی، زبان فارسی و تاریخ ادبیات تشکیل شده است.

 

استاد منتظری پدیده ای در آموزش ادبیات فارسی

 

 

پکیج های ویژه آموزشی و تدریسی استاد محسن منتظری

 

در ادامه مطلب پکیج هایی که حاصل سال ها تلاش و تجربه استاد محسن منتظری است، خدمت شما عزیزان معرفی می شود:

 

پکیج تاریخ ادبیات استاد منتظری

پکیج آرایه های ادبی استاد منتظری

پکیج ادبیات جامع نظام جدید استاد منتظری

پکیج ویژه واژگان و املا استاد محسن منتظری

پکیج ویژه قرابت معنایی استاد منتظری

پکیج زبان فارسی استاد محسن منتظری

 

 

ارتباط با واحد مشاوره و فروش حرف آخر

 

یکی از امکاناتی که در موسسه حرف آخر فراهم شده است این می باشد که دانش آموزان می توانند یک جلسه مشاوره رایگان با همکاران ما داشته باشند تا سوالات خود را در خصوص نوع برنامه ریزی و بهترین منابع کنکور از همکاران مشاور ما بپرسند. شما دانش آموزان عزیز حهت ارتباط با تیم مشاوره و فروش موسسه حرف آخر می توانید با شماره تملفن حرف آخر و با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ و ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ تماس حاصل فرمایید تا از امکانات صفحه مشاوران حرف آخر بصورت رایگان استفاده کنید.

 

 

مطالب پر بازدید در سایت مرکزی حرف آخر:

 

بودجه بندی ادبیات در کنکور سراسری چگونه است؟

چگونه ادبیات را در کنکور ۱۰۰ بزنیم ؟

معرفی کامل پکیج ادبیات استاد محسن منتظری

بیوگرافی کامل زندگی نامه استاد محسن منتظری

درصد های لازم برای قبولی در رشته دندانپزشکی

نحوه برنامه ریزی روزانه و هفتگی رتبه های برتر کنکور

لیست قیمت فیزیک موسسه حرف آخر

 

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر

 


  • بودجه بندی زیست

    بودجه بندی زیست کنکور
  • زیست شعبانی

    زیست استاد رضا شعبانی
  • معرفی رشته پزشکی

    اطلاعات جامع رشته پزشکی
  • بودجه بندی فیزیک

    بودجه بندی فیزیک کنکور
  • بودجه بندی ریاضی

    بودجه بندی ریاضی کنکور
  • ادبیات منتظری

    ادبیات محسن منتظری
  • بودجه بندی شیمی

    بودجه بندی شیمی نظام جدید کنکور
  • بودجه بندی عربی

    بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید