سبد خرید 0

بودجه بندی علوم اجتماعی انسانی کنکور

بودجه بندی علوم اجتماعی انسانی یکی دیگر از مباحث مهم در کنکور انسانی می باشد که به عنوان جامعه شناسی نیز در مباحث بین دانش آموزان و داوطلبان معروف است. اگر بخواهیم در خصوص بودجه بندی علوم اجتماعی و انسانی صحبت کنیم باید بگوییم که علوم اجتماعی یکی دیگر از دروس اختصاصی رشته انسانی باشد. که دانش آموزان رشته انسانی باید به آن توجه ویژه ای کنند. علت اهمیت دانستن بودجه بندی این کمک را می‌کند تا متوجه شویم که کدام مباحث از صفحات را دارای اهمیت بالاتری نسبت به سایر مباحث و فصول بوده. تا در هنگام مطالعه و برنامه ریزی برای خواندن این درس تمرکز بهتری و دید بهتری نسبت به تمامی مباحث موجود داشته باشیم.
اگر بخواهیم از لحاظ بودجه بندی علوم اجتماعی انسانی کنکور ۱۴۰۱ در خصوص تعداد سوالات برای شما عزیزان توضیحاتی ارائه دهیم باید بگوییم که از این درس در کنکور ۲۰ سوال مطرح میشود. و مدت زمان پاسخگویی به این ۲۰ سوال ۱۵ دقیقه در نظر گرفته شده است و با این حساب می توان در نتیجه گرفت که تنها مدت ۴۲ ثانیه زمان وجود دارد برای پاسخ دادن به سوالات علوم اجتماعی در کنکور انسانی ۱۴۰۱.


با توجه به تعداد تست و مدت زمان مقرر برای پاسخگویی به این سوالات متوجه می‌شویم که دانش‌آموزان اگر بخواهند در مدت زمان مشخص شده به تمامی تستها و سوالات علوم اجتماعی یا جامعه شناسی انسانی پاسخ بدهند. باید بتوانند بر تمامی مباحث تسلط کامل را داشته باشند و دانستن بودجه بندی علوم اجتماعی انسانی این کمک را می‌کند تا بتوانیم مباحث را به بهترین شکل آموزش ببینیم و در خصوص زمان بندی از طبق برنامه ریزی کرده. تا در سر جلسه کنکور مدت زمان خود را تقسیم مناسب انجام دهیم و زمان کم نیاوریم.

 

بودجه بندی جامعه شناسی انسانی
بودجه بندی علوم اجتماعی انسانی کنکور

جهت دریافت تخفیفات ویژه

۱۰ تا ۵۰ درصدی حرف آخر

همین حالا اقدام کنید.

مباحث تست خیز علوم اجتماعی در کنکور انسانی

یکی از ویژگی‌هایی که از دانستن بودجه بندی علوم اجتماعی در کنکور انسانی نصیب ما می شود این است که مباحث پر تست را به صورت کامل تشخیص می‌دهیم و متوجه می‌شویم که در هر سال تحصیلی ما کدام مبحث دارای تعداد تست بیشتری در بحث علوم اجتماعی دارد. اگر بخواهیم به صورت خلاصه جامعه شناسی مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که بودجه بندی جامعه شناسی در کنکور انسانی برای سال دهم شامل ۲ تست می باشد. و این بودجه بندی جامعه شناسی برای سال ۱۱ و ۸ فرصت می باشد.


پس می توان گفت از لحاظ بودجه بندی جامعه شناسی مجموعه ۱۰ سوال از سال دهم و یازدهم در کنکور مطرح می‌شود و ۱۰ سال دیگر مربوط به سال دوازدهم میباشد.
اگر به بودجه بندی علوم اجتماعی در کنکور انسانی را بهتر از لحاظ درصدی مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که سال دهم شامل ۱۰% و سال یازدهم شامل ۴۰ درصد و سال دوازدهم نیز ۵۰ درصد از مباحث و تست هایی که در علوم اجتماعی کنکور انسانی ۱۴۰۱ مطرح می‌شود را به خود اختصاص می‌دهند.

 

جامعه شناسی پایه دهم: ۲ سوال


کنش‌های ما.
پدیده‌های اجتماعی
جهان اجتماعی.
تشریح جهان اجتماعی
جهان‌های اجتماعی
پیامدهای جهان اجتماعی.
ارزیابی جهان‌های اجتماعی.
هویت فردی و اجتماعی
باز تولید هویت اجتماعی.
تغییرات هویت اجتماعی
تغییرات هویتی جهان اجتماعی.
هویت ایرانی


جامعه شناسی پایه یازدهم: ۸ سوال


جهان فرهنگی.
فرهنگ جهانی
نمونه‌های فرهنگ جهانی ۱.
نمونه‌های فرهنگ جهانی ۲
باورها و ارزش‌های بنیادین فرهنگ غرب.
چگونگی تکوین فرهنگ معاصر غرب
جامعه جهانی.
تحولات نظام جهانی
جهان دو قطبی
جنگ‌ها و تقابل‌های جهانی.
بحران‌های اقتصادی و زیست محیطی
بحران‌ها معرفتی و معنوی.
سرآغاز بیداری اسلامی
انقلاب اسلامی ایران؛ نقطه عطف بیداری اسلامی
افق بیداری اسلامی.

 

جامعه شناسی پایه دوازدهم: ۱۰ سوال


ذخیره دانشی.
علوم اجتماعی
نظم اجتماعی.
کنش اجتماعی
معنای زندگی.
قدرت اجتماعی
نابرابری اجتماعی.
سیاست هویت
پیشینه علوم اجتماعی در جهان اسلام.
افق علوم اجتماعی در جهان اسلام.

 

ضرایب درس جامعه شناسی در کنکور انسانی ۱۴۰۱

به صورت کلی می‌توان گفت ضرایب درس جامعه شناسی یا همان علوم اجتماعی در کنکور انسانی مانند سایر دروس انسانی کاملاً متفاوت در زیر گروه های مختلف می باشد حال می خواهیم به صورت کامل به ضرایب درس جامعه شناسی در کنکور انسانی بپردازیم. در زیر گروه یک ضریب درس علوم اجتماعی یک می‌باشد ولی در زیرگروه ۲ ضریب درس علوم اجتماعی یا همان جامعه شناسی ۳ می باشد. ضریب درس علوم اجتماعی در زیر گروه ۳ ۲ و در زیرگروه ۴ نیز می باشد.

بهترین منابع علوم اجتماعی انسانی کنکور ۱۴۰۱

جامعه شناسی انسانی حرف آخر
جامعه شناسی حرف آخر

جامعه شناسی رشته انسانی حرف آخر یکی دیگر از مجموعه پکیج های باشد که موسسه حرف آخر برای رشته انسانی آماده کرده است. پکیج جامعه شناسی جامع کنکور حرف آخر استاد حدودی می باشد. جامعه شناسی یکی از مباحث رشته انسانی باشد که در کنکور انسانی دانش آموزان باید به سوالات آنان پاسخ دادند نکته بسیار مهم در خصوص پکیج جامعه شناسی رشته انسانی موسسه حرف آخر می باشد.

صفحه اینستاگرام حرف آخر
اینستاگرام موسسه حرف آخر
تلگرام حرف آخر
کانال تلگرام موسسه حرف آخر

ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر

شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته های تجربی و شرایط قبولی در هر کدامیک از زیر شاخه های آن با واحد مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ – ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ در ارتباط باشید تا همکاران ما شما عزیزان را در خصوص نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای رسیدن به دانشگاه و رشته مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر
تلفن حرف آخر