سبد خرید 0

برترین رشته های ریاضی در دانشگاه


برترین رشته های ریاضی در دانشگاه

برترین رشته های ریاضی و موقعیت شغلی ایده آل

معرفی برترین رشته های ریاضی را با معرفی آن ها به صورت یک به یک و سپس توضیح آن ها شروع می کنیم. در رشته ریاضی باورهای غلط و اشتباه به داوطلبان کنکور ریاضی که هنوز در آغاز راه هستند .آسیب زیادی وارد می کنند، برای مثال اینکه فلان رشته اشباع شده و دیگر تحصیل در فلان رشته فایده ندارد. یک دروغ بزرگ است. در هر رشته ای اگر واقعا زحمت کشیده باشید و علم آو خته باشید و بتوانید جزء پیشرو های آن رشته باشید، مطمئن باشید. بهترین امنیت شغلی و درآمد را خواهید داشت. برای داشتن درآمدی مناسب و بالا در یک رشته، صرفا تحصیل نمی تواند برای شما کارگشا باشد. بلکه شما باید همراه با تحصیل به بالابردن سطح مهارت های خود نیز بپردازید. نکته دیگر در درآمد زایی بالا علاوه بر کسب مهارت، به روز بودن است که افراد در رشته های مهندسی باید خود را از نظر علمی و فنی به روز نگه دارند.در این مقاله قصد داریم به بررسی برترین دانشگاه ها بپردازیم.

 

 


مهندسی برق گرایشی پر از چالش

 


رشته مهندسی برق و بازار کار عالی

اولین رشته ای که در زمره برترین رشته های ریاضی قرار می گیرد، مهندسی برق می باشد. که به غیر از اینکه بسیار پرمتقاضی می باشد جزء سخت ترین رشته های ریاضی هم محسوب می شود. که هر ساله داوطلبان زیادی را به سمت خود می کشاند. اگر تمایل به انجام تحصیل در این رشته را دارید باید قدرت فوق العاده ای در تمرکز و محاسبه بدون خطا داشته باشید. مورد بعدی که این رشته نیاز دارد تسلط بر زبان انگلیسی است.

 

 

چهار گرایش اصلی رشته مهندسی برق، الکترونیک، قدرت و مخابرات می باشد. افرادی که در یکی از گرایش های رشته برق فارغ التحصیل می شوند. با عنایت به گرایش انتخابی می توانند در کارخانجات و سایر صنایع مشغول به کار شوند در این رشته هم مطابق بقیه رشته های ریاضی فیزیک تسلط به نرم افزارهای کامپیوتری گرایش های مذکور و کار با آن می تواند سطح درآمد و امنیت شغلی شما را بهبود بخشد. این رشته برای کارآفرینی بسیار مناسب می باشد که نیازمند مهارت سطح بالا و سرمایه لازم می باشد.

 


مهندسی نرم افزار و اهمیت برنامه نویسی

 


رشته مهندسی کامپیوتر و اهمیت به روز بودن

 

دومین رشته ای که جزء برترین رشته های ریاضی قرار می گیرد. رشته ای نیست جز مهندسی کامپیوتر که دارای گرایش های زیادی می باشد. اما بیشتر داوطلبانی که به این رشته می روند علاقه شگرفی به مهندسی نرم افزار دارند. در گرایش نرم افزار این رشته دانشجویان باید علاقه زیادی به زبان های برنامه نویسی، نرم افزار ها و کار مداوم با کامپیوتر داشته باشند. علاوه بر گرایش ذکر شد گرایش های سخت افزار و فناوری اطلاعات نیز همیشه رقبای سختی برای گرایش نرم افزار در جهت جذب داوطلبان کنکور ریاضی بوده اند. تمرکز مهندسی سخت افزار بر روی قطعات کامپیوتر، افرادی که به گرایش سخت افزار علاقه دارند علاوه بر تسلط بر فیزیک الکتریکی باید علاقه به کار با قطعات کامپیوتر داشته باشند.

 


مهندسی مکانیک گرایشی برای داوطلبان حساس


رشته مهندسی مکانیک و دنیای طراحی ها

 

اگر علاقه به طراحی و ساخت قطعات دارید رشته مهندسی مکانیک یکی از گزینه های اجتناب ناپذیر برای شما می باشد. این رشته علاوه بر اینکه جزء برترین رشته های ریاضی محسوب می شود. یکی از رشته هایی است که به شدت در آن خلاقیت مهم است. دانش آموختگان رشته مهندسی مکانیک در کشورهای پیشرفته می توانند در زمینه های مختلفی از جمله طراحی وسایل مکانیکی و وسایل نقلیه و … و درصورتی که با استفاده از کامپیوتر آشنایی داشته باشند می توانند بازار کار خوبی در زمینه کار با نرم افزارهای مختلف داشته باشند.

 

 

چگونه در رشته ریاضی موفق شویم؟

 

یکی از دلایلی که تحصیل در دانشگاه های سطح بالای کشور برای بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری غیر ممکن به نظر می رسد در واقع عدم وجود اراده قوی در آن ها است. هر چند در سال های اخیر با توجه به گسترش دانشگاه های پیام نور و … در سراسر کشور به نوعی در حال حاضر رقابت میان داوطلبان بیشتر بر روی دانشگاه ها می باشد .تا رشته، چون می توان گفت در حال حاضر همه رشته ها قابل دسترسی از طریق دانشگاه های پیام نور و … می باشند.

 

در این مقاله به معرفی برترین رشته های ریاضی می پردازیم، برای شروع باید شما را با موضوعات دیگری آشنا سازیم که برای موفقیت ضروری می باشد.شناخت درست از رشته ریاضی و برترین رشته های ریاضی و رشته های پردرآمد رشته ریاضی می تواند به شما به عنوان داوطلب رشته مذکور انگیزه لازم را بدهد تا بتوانید با هدف عمل نمایید. ریاضی به دلیل تفاوت خود با نوشته هایی که حفظ می نماییم به دقت زیاد در انجام محاسبات نیاز دارد. به همین دلیل در رشته ریاضی برای موفقیت شما به یک گزینه دیگر نیز نیاز دارید و آن چیزی نیست جز روش درست مطالعه که باید آن را در نظر بگیرید.

 

ارتباط با واحد مشاوره و فروش حرف آخر

 

یکی از امکاناتی که در موسسه حرف آخر فراهم شده است این می باشد که دانش آموزان می توانند یک جلسه مشاوره رایگان با همکاران ما داشته باشند تا سوالات خود را در خصوص نوع برنامه ریزی و بهترین منابع کنکور از همکاران مشاور ما بپرسند. شما دانش آموزان عزیز حهت ارتباط با تیم مشاوره و فروش موسسه حرف آخر می توانید با شماره تملفن حرف آخر و با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۵ و ۰۲۱۶۶۱۷۵۸۷۱ تماس حاصل فرمایید تا از امکانات مشاوران ارشد حرف آخر بصورت رایگان استفاده کنید.

 


مطالب پر بازدید سایت حرف آخر

معرفی کامل دانشگاه امیرکبیر و رشته های قبولی در آن

معرفی کامل دانشگاه شهید بهشتی و شرایط پذیرش در آن

اطلاعات کامل درباره دانشگاه تهران

معرفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شرایط قبولی در آن

اطلاعات کامل درباره دانشگاه شهید پزشکی اصفهان

معرفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معرفی برترین دانشگاه های رشته تجربی

در خلاصه نویسی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تاثیر معدل در کنکور نظام جدید به چه شکلی می باشد؟

رتبه های برتر در عید و ایام نوروز چگونه برنامه ریزی می کنند؟

تکنیک های مطالعه سریع درس های کنکور چیست و چگونه می توان از آنها استفاده کرد؟

پکیج های زیست شناسی موسسه حرف آخر

 

شماره تلفن دفتر مرکزی حرف آخر


  • بودجه بندی زیست

    بودجه بندی زیست کنکور
  • زیست شعبانی

    زیست استاد رضا شعبانی
  • معرفی رشته پزشکی

    اطلاعات جامع رشته پزشکی
  • بودجه بندی فیزیک

    بودجه بندی فیزیک کنکور
  • بودجه بندی ریاضی

    بودجه بندی ریاضی کنکور
  • ادبیات منتظری

    ادبیات محسن منتظری
  • بودجه بندی شیمی

    بودجه بندی شیمی نظام جدید کنکور
  • بودجه بندی عربی

    بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید